Bölüm 27

1K 68 0
                                    

VİDEO: GÖKTAN ~ SEN

♦️BOŞ YILDIZI DOLDURUP YORUM YAPMAYI ES GEÇMEYİN LÜTFEN

Keyifli okumalar 😘

     Akın ile uzun süre dertleşip zor da olsa ayrıldık. Şirkete doğru yürürken Akın'ın o zorda kalmış halleri gözlerimin önüne geldikçe kahroluyordum ama elimden fazla bir şey gelmiyordu , ama neyseki o doktor Türkiye'ye gelmiş bugün itibariyle; sağlık kontrolünden sonra sorguya alacaklar o zaman kimse önümde duramayacak.
     İçeri girdiğimde Oktay'da hemen arkamdan gelip karşımda ki koltuklara oturarak "Senin bu hallerin hiç hoşuma gitmiyor haberin olsun." Diyen Oktay'a keyifsizce kıkırdadım "Akşam size geleceğim Sırma'yı ve Deniz'i uzun süredir göremiyorum. " Dediğimde Oktay konuyu değiştirmeme bozulsada belli etmeyip "izin almana gerek yok istediğin zaman gelebilirsin. Berke de gelsin. "Diyen Oktay'a güldüm "aa onsuz gelirsem çok kızar. Ya aslında uzun süredir bu şekilde toplanamıyoruz Berk'de gelsin ." Dediğimde Oktay bu fikire gülerek "evet çok iyi ben o zaman Berk'e haber vereyim." Dedi ve odamdan çıkınca ben de işlerime geri döndüm.


🦋🦋🦋

Şirketten ayrıldığım gibi eve giderek  Berke'yi hazırlayarak Sırma'nın evine gitmek için yola çıktık. Kısa sürede eve varmıştık , Berke ile el ele tutuşup kapıya geldik , Berke zile basıp bana döndü "anne Deniz uyumuş mudur?" Diye korkuyla sordu "bilmiyorum oğlum ama bu gece buradayız illa ki onunla oynayacaksın ." Dediğimde Berke sevinçle elimi sıktığı sırada Sırma kapıyı açarak "hoş geldiniz." Dedi tiz sesiyle "hoş bulduk Sırma teyze." Diyen Berke'ye Sırma kocaman sarılarak "teyzem çok özledik seni , Deniz de seni bekliyordu." Dediğinde Berke sevinçle salona koşarak gittiğinde Sırma'nın şok yüzüne gülerek baktım "yaaa buraya kadarmış."
"Cemre senin oğlan az değil. Nasılsın?" Sırma üzerimdeki kabanı alırken bende sorusunu cevaplıyordum "iyiyim canım , sen nasılsın?" Diye sorduğumda Sırma puflayarak "Deniz canıma okuyor ." Dedi yorgun sesiyle. "Eee kızım anne olmak kolay değil. " Dedim bilmiş bir tavırla . Sırma burun kıvırsa bile haklı olduğumun farkındaydı. Salona girdiğimde Oktay , Berk , Berke ,  Deniz'in etrafında oturmuş onunla ilgileniyorlardı "heyyy beyler hiç görmüyorsunuz bizi . " diye sitem ettiğimde Berk bana dönerek "seni zaten şirkette görüyoruz." Dediğinde şok olmuştum "iyi gideyim o zaman." Diye çıkış yaptığımda Oktay hızla ayaklanıp "saçmalama gel buraya." Onların yanına gidip mavi gözlerle bana bakan Deniz'i itiraz nidaları arasında kucağıma alıp "biraz da ben seveyim." Dediğimde Berke bana kızgın yüzle bakıp "anne ben de yeni görüyorum ."
"Tamam biraz sevip sana vereceğim Berke."
"Kızım ortamıza otursaydın da hepimiz sevseydik."diyen Berk'e dönerek
"Sıkışamam ben orada." Dedim ve uzunca Deniz ile ilgilendim. Deniz'in yüzü annesine benziyor , göz rengi ve dudak yapısı tıpkı babası. Büyüdüğünde gerçekten çok güzel bir kız olacaktı.
"Anne neredeyse bir saat oldu artık ver yaaaa." Oğlumu kurmayıp Deniz'i pusete koyarak mutfağa , Sırma'nın yanına gittim.
"Ne yapıyorsun.?" Sırma arkası dönük olduğundan beni fark etmemiş sesim onu irkiltmişti . "Ayy dalmışım. Gel çayın yanına kek yapmıştım onu servis ediyorum."
Sırma'nın yanına gidip ona yardım ettim "Keşke Akın'da yanımızda olsaydı ... eski günlerdeki  gibi." Diyen Sırma'ya hüzünle baktım "doktor Türkiye'ye getirildi ya Sırma artık gerisi çorap söküğü gibi gelir ve çok yakında Akın tekrar aramıza gelecek." Dedim emin bir ifadeyle. "Cemre Peki Akın bizimle olmayı isteyecek mi?" Diye merakla soran Sırma'dan gözlerimi kaçırıp "gerçekleri o da duyduğunda kaçışı olmadığını görüp yanımıza gelecektir." Offf yalan söylemek çok zor , en yakın dostuma dahi Akın hatırlıyor demeye korkuyorum.
"Peki Berke'ye bunu nasıl söyleyeceksiniz?" Bu soruyla elimde tuttuğum kek dilimiyle öylece kalakaldım "Cemre oğlunun da bunu bilmeye hakkı var , 5 yıldır bu çocuk babasız büyüyor ... üzgünüm ama seni çok zor bir süreç bekliyor." Sırma'nın haklı çıkışı yüreğime dağ gibi oturmuştu. Evet en korktuğum şey buydu ; Berke gerçekleri duyduğunda eskisi gibi bize güvenecek mi?
"Sırma bu konuyu çok ama çok düşündüm bu yüzden de şimdiden bir psikolog ile irtibata geçtim , yani Berke'ye gerçekleri söylemek istediğimiz gün psikologda yanımızda olacak." Dedim kısaca.
"Çok iyi düşünmüşsün. Ama unutma ne olursa olsun biz de yanınızdayız." Sırma'nın elini tutarak "yıllardır seni tanıyorum onca yaşadığım kötü anılardan sonra bile bunu söylemene dahi gerek yok çünkü bana hiçbir zaman arkanı dönmedin." Gözlerim dolarken Sırma çoktan gözyaşlarını serbest bırakmıştı bile. İkimizde çok duygusal bir karaktere sahiptik bu huyumuzu hiç sevmesek de artık alışmıştık.

HATA-2-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin