Bölüm 26

1.1K 66 4
                                    

♦️BOŞ YILDIZI DOLDURMAYI ES GEÇMEYİN LÜTFEN
Keyifli okumalar 🌞

Akın olanları duyduktan sonra morali bozulsada belli etmemek için enerjik durdu tüm gün daha sonra Defne ile görüşmek için yanımdan ayrılınca ben de eve geçtim Adela hanım ile Nihat bey evdeydiler onları bayadır görmüyordum.

Ev boyunca Akın'dan gelecek telefonu bekliyordum ama bana hiçbir şekilde dönüş yapmadı, üzerinde çok durmadım illa ki dönecektir bana. Eve geldiğimde Berke , Adela hanımın kucağına oturmuş ona hikaye okutturuyordu. "Merhaba " Dediğimde ikisinin bakışları bana döndü "anneciğim hoş geldin, neredeydin?" Diye merakla soran oğluma yaklaşıp başına bir öpücük kondurarak "oğlum acil bir işim çıktı bu yüzden erkenden çıktım ama bütün gün buradayım canım , sizlerle." Dediğimde Berke sevinçle "holleyyy o zaman bugün parka gidebileceğiz öyle mi?" Diye sorduğunda Adela hanım ile bakıştık "olur canım olur ." Diyen Adela hanıma gülerek karşısında duran koltuğa oturarak "anneciğim , herkes nerede?" Dedim etrafa bakınarak. "Canım benim hepsi mutfakta ;Nihat , babana kahveyi en iyi nasıl yapılacağını öğretiyor , annen de yemek yapıyor." Diyen Adela hanıma gülerek "Nihat babam kahve yapmayı biliyor mu?" Diye merakla sorduğumda Adela hanımın gözleri sevinçle kısıldı "ilk evlendiğimizde kahveyi o yapardı ondan öğrendim ben de." Dediğinde şaşkınca baktım "ben de o zaman hızla giyinip geleyim merak ettim doğrusu ." "Tamam kızım."
Odama giderek üzerimdekileri çıkarıp, banyoda makyajı yüzümden arındırmak için bolca yıkadıktan sonra pandufları giyinip ineceğim sırada Akın beni aramıştı. Hızla telefonu açıp "Alo , Akın?" Sesim oldukça telaşlıydı çünkü Defne beni korkutuyordu. "Cemre nasılsın ?" Sesi boğuktu "beni boşver olanları anlat lütfen , sen iyi misin?" Diye sorduğumda kısa bir süre sesi gelmedi sonra derince soluduğunu duydum sanırım çok büyük kavga çıkmış. "Cemre , Defne seni suçlu buluyor ." Diye tek seferde söylediğinde şaşkınlıkla "ne !" Diye cırladım. "Akın lütfen bana Defne'ye inanıyorum deme !" Elim titrerken gözlerim dolmuştu bile . "Cemre ben öyle bir şey demedim ama senin ses kayıtların var onda ." Duyduklarım beni ölesiye üzerken kocamın benden şüphe etmesi beni darmadağın etti. "Akın namluyu başıma yiyen benim ne ses kaydı ?" Yaşadığım şokla sesim yaprak gibi titriyor "Cemre sakin ol , sadece bu olayın gelişmesinin sebebi onu tehdit etmiş olabilir misin ? Yani o anki sinirle ne dediğini unutmuş olabilirsin." Akın derince soluyup kelimeleri özenle seçse bile kalbim sıkışıyor beynim duyduklarımı algılamıyordu. "Akın ben ona hiçbir şey demedim başından beri Defne benden hoşlanmıyor ve senden uzak durmam için o hep tehdit etti." Dedim ağlayarak "Cemre lütfen ağlama ama Defne'de çok büyük bir delil var . Ses kaydında açık açık Defne'yi tehdit etmişsin ve seni şikayet etmeye hazırlanıyor." Allah'ım bu kadarı fazla değil mi? Her şey düzeldi derken başka şeyler çıkıyor hiç yapmadığım suçlar resmen üzerime kalıyor. "Garajda güvenlik kameraları vardır illa ki , ben asıl onu şikayet edeceğim." Dedim sertçe. "Şşş Cemre hayır bu olayın uzamaması için Defne ile anlaştık ne o seni şikayet edecek ne de sen." Diye beni sakinleştirmeye çalışan Akın'ı anlamıyordum . "Ne konuda anlaştınız?" Dilim korkuyla sordu umarım aramıza mesafe koymaz. "Cemre biliyorum çok kızacaksın ama biraz birbirimizden uzak duralım etraf sakinleşince yine bir arada olacağız zaten o vakte kadar doktor gelmiş olur." Diyen Akın'a ne diyeceğimi bilemiyordum bir şey demeden telefonu üzerine kapatıp onu direkt engelledim istediği gibi benden uzak durabilir , başka kadınları bana tercih edebilir ama döndüğünde yerinde gerçek sevgiyi göremeyecek.

     Akın enerjimi , umudumu , sevgimi alıp gitmişti adeta. Yatağıma oturup göz yaşlarımın akmasına izin verdim bu halde aşağıya inemezdim zaten. Telefonuma gelen bir sürü mesaj bildirimine baktım Akın'ı aramalardan ve SMS'den engellemiş olsam da WhatsApp'ta unutmuştum. Mesaj kısımında 10 yakın ileti vardı hiçbirine bakmadan direkt engelledim. Telefonu yatağa atarak banyoya gidip kızaran yüzümü incelemeden yüzümü tekrardan yıkadım , aynadan ıslak yüzümü inceledim ; gözüm şişmiş ve kızarmıştı , yanaklarım da keza öyle ... ağladığım çok açıktı ! Pufff biraz makyaj yapsam iyi olacak şimdi olanları anlatamazdım .

HATA-2-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin