Čau lidi, tohle je první kapitola za pět měsíců, ale není to bezdůvodně. Měla jsem spisovatelský blok, a jak začala škola... Kdo je v maturitním ročníku, pochopí. Tak teď můžete jít číst.
Kráčela jsem v letadle jako tělo bez duše a hledala Coulsona. V SHIELDU máme krysu a zřejmě ne jednu. Musím rychle najít Coulsona, ale všichni jakoby se vypařili. Vyrazila jsem k laboratoři, když se letadlo obrátilo v ostrém úhlu a já zapadla do jiné místnosti. Přitom jsem se zvládla silně uhodit do temene hlavy a vyrazit si dech. Dokonale mě to probralo. Jakmile jsem se dala dohromady, zaskočila mě další věc. Střelba z laborky. Vyskočila jsem rychle zpátky na nohy a rozběhla se do laboratoře. Byla tu jen Skye. Avšak můj pohled zavítal k May ležící v bezvědomí na podlaze.
"Co se tu stalo?"
"May na nás celou dobu donášela Furymu, naše letadlo míří bůhví kam a komunikaci nám ruší jakýsi signál," shrnula naši situaci jednoduše. "Jo a pravý Clairvoyant nám stále uniká."
"To už mi došlo," odpověděla jsem nepřítomně. Z venku se ozývaly nepříjemně blízko rány a výbuchy. Skye se nesoustředila na nic jiného, než obrazovku před jejíma očima. Snažila se dekódovat ten zvláštní signál v naší síti. Hlasité rány přestaly, letadlo se lehce zatřáslo a pár vteřin poté do místnosti vkročil Coulson a pár metrů za ním šel Garrett.
"Coulsone, můžete mi vysvětlit co se zase děje? A co tady dělá on?" ukázala jsem na Garretta. Jeho pohled by mohl být smrtící. Napětí mezi všemi agenty by se dalo krájet.
"Jen klid," postavil se mezi nás dva. "Teď musíme zjistit, kam právě letíme."
"Podle dráhy letu vás Ústředí nasměrovalo do Hubu," konstatoval Garrett. Coulsonovi se na tváři objevil výraz porozumění.
"To Handová. Myslím, že by," zasekl se a pohlédl mým směrem. Pochopila jsem, co jej napadlo.
"Ale Coulsone. To je přece pitomost. Handová není Clairvoyantem," vymlouvala jsem mu ten směšný návrh. Garrett se zatvářil nechápavě.
"Přemýšlej, má vysokou úroveň agenta, řídí snad všechny operace a má přístup ke všem možným složkám," snažil se prosadit svoje myšlenky. V tom se do debaty vložil Garrett, jenž zatím jen stál v pozadí a sledoval nás.
"Coulsone, jestli je Handová Clairvoyant, tak proč by se najednou tak rychle odhalila? Je to blbost. Ona nebude Clairvoyant."
"Panstvo," přitáhla na sebe pozornost Skye. Upřeně zírala na obrazovku před ní, kde se postupně odkrývala tajná zašifrovaná zpráva.
Ze stínu ven, na oči všem
To nemůže být skutečné. Prostě ne.
Nehty jsem si nervozitou zaryla do kůže, až jsem cítila, jak mi kapičky krve tečou skrz prsty a po kapičkách dopadávají na zem. Další zpráva již obsahovala pouze pět písmen. Pět písmen, která změnila celou situaci.
HYDRA
"Nebyla HYDRA poražena po druhé světové?" Fitz si prohraboval své kudrnaté vlasy. Na palubě vypukl chaos.
"Byla. Steve mi vyprávěl všechno. HYDRA se rozpadla po smrti Red Skulla," s obličejem ve svých dlaních jsem hluboce dýchala, abych uklidnila poletující myšlenky uvnitř mé mysli. Jestli je to opravdu HYDRA, tak jsme všichni v nebezpečí. Všichni včetně Avengers, mých kamarádů. Všem, co nám jsou nějak blízcí, jsou teď v ohrožení života. Ne že by před tím nebyli.
ČTEŠ
•2• AVENGERS SJEDNOCENÍ
FanficZdravíčko! Mé jméno je Jessica Starková. Určitě jste o mně už slyšeli. Že ne? To vážně? Tak pro vás ještě jednou. Ovládám všechny živly, no skoro. Teď pracuji pro tajnou mezinárodní organizaci jménem S.H.I.E.L.D. Teď pokračuje moje dobrodružství, t...