Kapitola 39 - Špatné možnosti

352 18 1
                                    

JESSICA

Dva dny jsme se schovávali v jednom ze SHIELDOVSKÝCH úkrytů. Díky bohu, že jsou slušně zařízený, a že jsem dostala vlastní pokoj. Dostala jsem za úkol vyhledat Warda, abychom se s ním mohli dohodnout. I když se mi to pranic nelíbilo. Stopy a různé záznamy mě dovedly do města Tijuana v Mexiku. Než jsme se tam mohli vydat, museli jsme vyzvednout jeden balíček. Fitze a Furyho pomocníka. Takovou malou krychli z vibrania, která obsahuje podle Coulsona spoustu informací od Furyho a mělo to pomoct Coulsonovi řídit SHIELD.

Dorazili jsme do San Franciska, kde se Fitz prozatím nacházel. Hunter a Coulson mu poradili, jak setřást agenty, kteří ho sledovali. Stále jsem pilotovala quinjet. Dosedli jsme zamaskovaní na jednu plochou střechu, kde jsme se měli s Fitzem setkat.

"Otevři trup, ale nech nás zamaskované," poručil Coulson. Kývla jsem a udělala, co po mě chtěl. Ani ne za minutu jsem na své vlastní obrazovce před sebou uviděla Fitze, který k nám přiběhl. Jakmile vstoupil dovnitř quinjetu, rychle jsem za ním zavřela. Hned poté se na střeše objevili dva agenti. Nikdo nic neřekl. Čekali jsme. Jeden z nich se rozběhl přímo ke quinjetu.

"To není dobrý," poznamenal Hunter. Agent běžel, až se nakonec zastavil o neviditelný quinjet a upadl.

"Au..."

"Můžeš letět," řekl konečně Coulson. Zapnula jsem motory a zmizeli jsme jim z dohledu. Fitz se pozdravil s Mikem a pak se otočil k pilotovi.

"Jessico!" přišel ke mně a objal mě okolo ramen.

"Ahoj Fitzi," usmála jsem se na něj.

"Jsem rád, že tě vidím. Mimochodem, ta akce v té škole před měsícem se ti povedla."

"Díky. A teď si jdi sednout." Coulson Fitzovi vysvětlil vše potřebné a řekněme, že z nápadu s Wardem nebyl nadšený. Dokonce méně, než já. Ani se mu nedivím. Naposledy, když spolu byli v jedné místnosti jeho i Jemmu hodil do oceánu. Měl z toho poškozený mozek, ale naštěstí se výborně zotavil.

Nastavila jsem kurz město Tijuana. Za tři hodiny jsme byli na místě. Nechala jsem quinjet dál od města a za Wardem odešli jen Coulson s Mikem. My ostatní jsme zůstali a čekali. Po pár hodinách jsme dostali Echo od Coulsona, že Ward souhlasil. Já, Hunter i Fitz jsme se připravovali na akci.

"To je šílené," pronesl najednou Fitz a ztěžka se posadil. Měl zrychlený dech i tep. Bylo mu z toho plánu špatně. Poznala jsem to, jen se na něj stačilo podívat.

"Fitzi, chápu tvoji frustraci. Věř mi, nelíbí se mi to o nic víc, než tobě. Po tom, co jsem si přečetla, co tobě a Jemmě udělal...Nejradši bych mu omlátila hlavu o zeď."

"Jasně. Chceme najít Skye, ale vy se chystáte uzavřít smlouvu s..."

"S Ďáblem? Jo, tak nějak to teď vypadá. Ale pro nás je teď hlavní cíl infiltrovat HYDRU. Ward nás tam může dostat. S ním budeme o krok napřed," podpořil mě Hunter. Fitz už nic neřekl, jen váhavě pokýval hlavou.

Nálada nebyla příjemná a ještě se zhoršila, když k nám nastoupil Ward. Všechny přítomné přejel tím svým nechutným pohledem. Měla jsem co dělat, abych po něm hned nevystartovala. Fitz se určitě cítil stejně. Spolu s Coulsonem, Mikem a Wardem do quinjetu nastoupili dva další lidi. Žena s černými vlasy a snědou pletí, trochu tmavším odstínem, než mám já a další muž se zvláštním výrazem vyorané myši.

"Agentko, připravte se k odletu." Nadechla jsem se, pomalu odlepila zrak od Warda a připravila quinjet k odletu. Všichni se posadili, připoutali a mohli jsme letět. V letadle bylo nepříjemné ticho. Chtěla jsem se dostat na místo setkání, co nejrychleji. To ticho bylo drásající. Když jsem oznámila, že za dvě hodiny jsme na místě, Coulson nám představil neznámého pasažéra. Jeho jméno je Sunil Bakshi, jeden z nejvyšších postavených v HYDŘE, kterou se nám snad nikdy nepodaří úplně zničit. Pomůže nám dostat se přímo k Doktoru Listovi, s nímž si zařídil schůzku. Podle Coulsona mu Ward vymyl mozek, jak to teď v HYDŘE dělají, takže ho teď poslouchá na slovo. Tak nám to aspoň řekl. Bůh ví, co mu Ward s tou jeho novou přítelkyní, Karou, která byla agentka SHIELDU a taky se bohužel dostala k vymytí mozku, provedli.

•2• AVENGERS SJEDNOCENÍKde žijí příběhy. Začni objevovat