Kapitola 38 - Posily

340 19 0
                                    

Avengers Tower je pro veřejnost jedno z nejnavštěvovanějších míst New Yorku. I když do mrakodrapu veřejnost nesmí, každý den se před vchodem objeví několik fanoušku či fanynek, kteří doufají, že zahlédnou nějakého Avengera. Svět je má za hrdiny a celebrity, ale když si s nimi projdete jejich denní program, když například nemají žádnou misi, jsou to v zásadě naprosto normální lidi se skromnými potřebami. Když nepočítáme Tonyho Starka. Ale to jen tak na okraj.

Je konec měsíce Června a pro Jessicu skončil náročný třetí ročník na střední škole. Nutno podotknout, že zakončila úspěšně, i přes veškeré neblahé situace a problémy. Poslední měsíc dokončila na své původní škole na Manhattanu. Nestáhla se do ústraní, jak ostatní čekali, ale stála s hlavou vztyčenou až dokonce. V novinách se na prvních stránkách objevovalo její jméno mnohem častěji a jméno Avatar se uchytilo jako lepidlo. Clint a Nataša si z ní dělali dost často legraci, Steve a Bruce ji většinou nechávali studovat, pokud teda Steve nepotřeboval s něčím pomoct nebo spolu netrénovali. Tony se nijak nesnažil skrývat, jak je na Jess pyšný. Clint jednou dokonce řekl, že vypadá jako pyšný naparující se páv. 

Jess, kromě učení, strávila červen zlepšováním svého vládnutí. Všechny čtyři svitky už má dokonale prostudované, i když každý obsahuje jen začátečnické čtyři pohyby pro každý živel. I v knize z Asgardu našla několik různých sestav, které chtěla kompletně dopilovat. 

Všechno se zdálo být v normálu. Za dva týdny, v polovině července, měli Jess, Pepper a Tony odletět na dovolenou na Nový Zéland. Jess Tonyho od doby, kdy poprvé viděla trilogii Pána prstenů a zjistila, kde se filmy natáčely, prosila na kolenou, aby si mohli jet prohlédnout Hobitín. A konečně se jí to může splnit. Ale jak už to známe, vesmír funguje záhadným způsobem a Jess týden před odletem dostala nečekaný hovor. 

Jess seděla zachumlaná v dece ve své posteli, na klíně měla menší laptop s puštěným filmem a vedle sebe čokoládové sušenky. I přes to, že je léto, ráda se balí do svých měkoučkých dek, které si schovává ve skříni. Byl klidný pozdní večer, a ona sledovala Fantastická zvířata, když v tom celá obrazovka zamrzla. Než stačila reagovat, místo Newta Scamandra tam vyskočila důvěrně známá tvář. Phil Coulson.

"Dobrý večer agentko. Už je to doba." Jess vyvalila oči. Rychle jako blesk se natáhla pro sluchátka, zapojila je do laptopu a konce si vecpala do uší. Kdyby náhodou někdo šel kolem a slyšel Coulsonův hlas, jeho krytí by bylo v háji.

"Jak jste se dostal k tomuhle laptopu?"

"Skye mi na vás dala číslo, nevzpomínáte?" Jess se zarazila.

"Ale to bylo číslo k telefonu."

"Tohle je chráněný kanál, nebojte se. Mám pro vás práci, agentko." Jessica si promnula obličej. Coulson si umí načasovat mise, jen co je pravda.

"Šéfe, oceňuji, že jste si vzpomněl na mě, ale za týden odjíždím z USA. Vždyť máte spoustu agentů k ruce. Proč na tu misi, ať už je to cokoliv, nevezmete svůj tým?"

"Za ty čtyři měsíce, co jsi byla pryč, se toho dost stalo. A tenhle týden, no řekl bych, že byl snad nejhorší z nich. Všechny podrobnosti jsem vám nechal poslat. May se o to postarala."

"Na jak dlouho to vidíte?"

"Doufejme, že ne na moc dlouho. Teď tu jde o Skye. Získala schopnosti. Podobné těm vašim." Tahle informace upoutala Jessičinu pozornost dostatečně. „A tím to rozhodně nekončí. Někdo ji odnesl a my ji potřebujeme najít. SHIELD byl obsazen dalšími agenty SHIELDU a..."

"Dobře, dobře. Tady vás zarazím. SHIELD byl obsazen SHIELDEM? To přece nedává smysl," přesedla si Jess a upřela na Coulsona zmatený pohled.

•2• AVENGERS SJEDNOCENÍKde žijí příběhy. Začni objevovat