3

814 48 2
                                    

T:"U mě možná ale u tebe by řekli max že jsi roztomilej"zasmál jsem se a prohrábl mu vlasy"kde bydlíš? Odvedl tě aby se ti ještě něco nestalo...pak si asi budu muset najít nějakej bus"

"A kde bydlíš ty? Já kousek odtud. Zavedu tě tam a můžeš u nás nachvili být. Ukážeš mi, jak být cool a ne roztomilý." Čapl jsem ho za ruku a táhl ho k sobě domů.

T:"Hele taky bych rad věděl"zasmál jsem se a vydal se za ním...jen ho doprovodím a hned zase půjdu

Když jsme dorazili před náš dům, uviděl jsem sestru, jak sedí na dece s knížkou v ruce. Měla na sobě plavky a vlasy rozpuštěné.
"Té si nevšímej, to je ropucha číslo jedna. Jen se jí dotkneš a máš bradavice všude... Fuj." Zašeptal jsem k němu, když v tom k nám zvedla pohled a já na ní Vyplázl jazyk.

Koukal jsem na tu sexy blondýnku...byla nádhera...asi tak stejně stará jak já...možná starší...úžasnou prdel...wow tak toto je můj typ...zkousl jsem si ret a lehce jí zamaval

"Co blbneš? Vždyť je to jedovatá baba!" Vypiskl jsem na něho, když jsem si všiml jak ji mává. Zničeho nic se má nemilá sestra postavila z deky a vydala se k nám. Ajaj...
Chytil mě za ucha a začala mě za něho tahat.
"AU, au!" Začal jsem ječet jako pominutý.
"Já ti dám jedovatou babu." Vlepila mi pohlavek.
"Však je to pravda.." Zaskučel jsem bolestně, když mě pustila.

T;"Ahoj"zamumlal jsem úplně mimo a hleděl ji konečně z blízka na kozy...byly ideální

"Ahoj." Usmívali se na sebe.
"Tak to ne! Žádný takový!" Vykřikl jsem a začal toho cool měšťáka tahat do domu. Dal od té ježibabi.

T:"Kam mě tahneš"zasmál jsem se a pustil jeho ruku a on spadl na zadek...culil jsem se na ní a byl jsem si jistý že bude můj první cíl

"Co blbneš?! Nekoukej na ni, vždyť oslepneš!" Začal jsem hysterčit a postavil se na nohy.
Tak to je zlý... On čumí na mou Ošklivou sestru! Vždyť na ni není nic k vidění, ale co když je to nějaká jeho strategie? Zbalit nevinnou holku a potom ji odhodit, jelikož začne chodit s její kamarádkou. Musím uznat, že je celkem Chytrý, už jsem to pochopil.

T:"Prosím tě...náhodou tvoje segra je moc pěkná holka"ušklibl jsem se a vzal její ruku kterou jsem ji jemně políbil"Jsem Martinus"

"No fuj... Asi budu blejt." Otočil jsem hlavu, abych opravdu nevyvrhl obsah svého žalůdku.

Jak Ven (INCEST)[Marcus & Martinus]Kde žijí příběhy. Začni objevovat