20

729 32 10
                                    

Nemohl jsem skoro nic dělat. Vzdychal jsem hlasitěji a hlasitěji. Chci to tak moc, ale zrovna jenom s ním. Vjel jsem rukou do jeho boxerek. Panebože... Bylo to o něco větší než mám já.

Když se ho tou malou ručičkou dotkl tak jsem se otřepal...byl tak jemný a u toho tak roztomilý...pomalu jsem vzal jeho kamaráda do ruky a začal pohybovat nahoru a dloů

Nemohl jsem dělat nic... Jenom vzdychat. Začal jsem pohybovat rukou též, abych mu tu slast splatil.

Tou svou malou rukou začal pohybovat a já začal vzdychat taky...
T:"Marcusi"vzdychl jsem mu jemně do ucha a stáhl mu boxerky se spidermanem...

Zachvěl jsem se, když Vydechl mé jméno. Když já jsem byl nahý, musí i on. Stáhl jsem mu boxerky a vzal si jeho penis do ruky. Dobře... V pornu si ho strčí holka do úst a taky mu olizuje špičku. Zkusím to taky, možná to bude dobře, možná ne.
Olízl jsem mu špičku a na jazyku pocítil jemně slanou chuť, ale chutnalo mi to.

Vzdychl jsem a lehl si na zada aby měl lepší přístup...no to že mu je osm tak celkem ví co a jak...asi nebude tak neviný jak si všichni myslí

Strčil jsem si ho do úst a snažil se pohybovat hlavou. Jeho vzdychy byly pro mě odměnou

Slastně jsem pod jeho práci vzdychal a nechal se opečovávat...když jsem ale už cítil že budu tak jsem ho zastavil...
T:"Teď je řada na mě"otočil jsem ho znovu pod sebe a políbil ho na nos...pomalu jsem se sklonil dolů a taky si ho vzal do pusi...u toho jsem mu mnul ten jeho malý zadek a poslouchal jeho čím dál tím naléhavější vzdychy

Sakra... To je tak příjemné. Vzdychy se mi linuly z úst a já je nemohl zastavit.
"Martinusi... Už chci... Ho..." Nemohl jsem se ani náhechnout.
"Prosím... J-já t-tě.... C-chci cítí v s-sobě." Dostal jsem ze sebe mezi vzdychy.

On mě ještě k tomu prosí...chce to...udělej to...šeptali mi moje podvědomí a já se vytáhl nad něj a koul mu do očí...
T:"Fakt to chceš?"Zašeptal jsem těsně u jeho rtů

Jak Ven (INCEST)[Marcus & Martinus]Kde žijí příběhy. Začni objevovat