33

420 26 5
                                    

T:"Udělej to prosím ale opatrně...hodně opatrně"

"Neboj se..."  Vydechl jsem a sundal mu pouta.
"Ale Vymrdej teď ze mě duši." Zašeptal jsem mu do ucha, které jsem následně zkousl.

T:"Ale.."

"Žádné ale, prostě to udělej."  Zavrčel jsem. Nechci být na něho zlý, ale jinak to nepůjde. Musí mě poslouchat.

T:"Fajn"vyhoup jsem se nad nej a vnikl do nej...pomalu jsem pak začal přirážet

Ruce jsem mu obmotal kolem krku a hlasitě vzdychal. Bylo to tak úžasné. Tohle jsem zažíval jenom s ním.
"Víc, Martinusi, prosím... Chci víc." Zavzdychal jsem a přírazil proti němu.

Vzdychl jsem taky a přidal na tempu...když to chce má to mít

Prohl jsem se v zádech a udělal se. Sperma zůstalo na mém těle, ale on stále tvrdě přiřážel.
"Martinusi..." Vylitl mi z pusy hlasitý vzdychy.

T:"Ano"pomalu jsem přestaval přirážet protože jsem se do něj už udělal a lehce oddychoval

"Jsi úžasný." Vydechl jsem, když ze mě vyšel. Hned jak si lehl, posadil jsem se na jeho klín a pomaličku mu hruď obsypával polibky. Jedním prstem jsem do něho vnikl a začal s ním pohybovat.

Slastně jsem vzdychl
T:"Proč jsi to neudělal už předtím ??"

Vnikl jsem do něho druhým prstem.
"Omlouvám se, že jsem si tě zapomněl připravit, ale myslel jsem, že budeš prožívat větší slast stejně jako já."

T:"Promiň...jen...proste...bal jsem se a nečekal to"povzdechl jsem si"U tebe nikdy nevím co čekat"

"Už jenom to nejlepší." Přidal jsem třetí prst a vzal jeho kamaráda do ruky. Začal jsem s ním pohybovat a nezapomněl s prsty přiřážet.

T:"Marcusi"zavzdychal jsem jeho jméno a zatahal ho za vlasy

Vyndal jsem z něho prsty a začal pomalu do něho Vnikat

Jemně jsem zavzdychal a snažil se být co nejuvolněnější...

Vnikl jsem do něho až po kořen a pomalu se začal v něm pohybovat.

T:"Marcusi"vzdychl jsem jeho jméno a zatahal ho za vlasy

"Mohu přidat?" Zeptal jsem se pro jistotu a stále se v něm pomalu pohyboval.

T:"Ano"vzdychl jsem a znovu ho zatahal za vlasy

Zrychlil jsem tempo a přírazi zesílil. Vzdychal jsem, jak byl úzký.
"Martinusi..."

T:"Marcusi přidej"zavzdychal jsem hlasitě"pojď do mě"

Splnil jsem jeho přání a drtil jeho boky ve svých dlaní. Bylo to něco příjemného. Jenom já a on. Žádné starosti. Pomaličku jsem přestal a udělal se do něho.

Udělal jsem se hned s ním a postříkal mu cele břicho
T:"Promiň"zasmál jsem se a pohladil ho po líčku

"Nevadí..." Usmál jsem se a nahl se pro polibek.
"Zítra se umyjeme." Zašeptal jsem, než jsem naše rty spojil v jedny

T:"Fajn"usmal jsem se a objal ho

Jak Ven (INCEST)[Marcus & Martinus]Kde žijí příběhy. Začni objevovat