T:"Promiň ale to nejde"koukl jsem se do zrcadla a viděl ho...pohled na něj mě ničil"měl by si jít"
Rozvzlykal jsem se a poslechl ho. Začal jsem se oblékat, ale ještě než jsem odešel, jsem přišel k němu a políbil ho na líčko.
"Tak ji hlavně najdi. Živou a zdravou." Povzdechl jsem si. V duchu mě Ale těšilo, když jsem věděl, že ona zdechla. Zbavím se jeho mámi a budu pořád o něj bojovat, i když mi láme srdce.T:"Díky...asi s tím půjdu na stanici"usmal jsem se a oblékl si kalhoty"tak to bude rychlejší"
Pouze jsem mlčky přikývl...
"Martinusi... Ještě než odejdu... Kde teď bydlí tvá máma? Když už ne v Troforsu." Podíval jsem se na něho po očkuT:"Proč??"
"Jen se ptám... Co je na tom špatného?" Povzdechl jsem si.
"Neřeš to.. Pojedu domů."T:"Fajn...hlavně opatrně"usmal jsem se jemně
Chtěl jsem se usmát, ale úsměv se mi hned zlomil, když jsem si uvědomil, že mě opravdu nemiluje. Stále jsem měl tu naději, že třeba řekne. "Seru na to, miluju tě" Ale nic z toho se nestalo.
"Sbohem." Se sklopenou hlavou jsem opustil jeho dům a následně odjel.Došel jsem do kanceláře na policejní stanici a hned jsem uslyšel hlas Wiguma...
W:"Detektive Gunnarsene našli jsme ji"
T:"Kde je"
W:"Měl by jste se na to jet podívat"
T:"Prosím?"
W:"To pochopíte"otočil se směrem ven a já se vydal za nímPřijel jsem domů a z lednice vytáhl tvrdý alkohol. No.. Ten mi aspoň pomůže. Začal jsem ho do sebe lít jako čistou vodu.
Wigum mě dovedl do nějakého polorozpadlého domu...do nějakého sklepa...
T:"Kam mě to kurva vedeš?"
W:"Klid uvidíš to"
T:"Kurva nechci být v klidu potrebuju hledat Nelly na tohle nemám čas"
W:"Tak si Otevři ty dveře"ukázal na kovové dveře před námi...Chytl jsem kliku a pomalu je otevřel...po tom co jsem viděl tak se mi zvedl žaludek a já měl co dělat abych se nepoblil na místě
ČTEŠ
Jak Ven (INCEST)[Marcus & Martinus]
FanfictionPotichu jsem se k ní připlížil a chytil ji ze zadu. Hned se začala svijet, tak jsem ji přiložil dlaň k ústům. Máchala a všude kolem sebe kopala. Nahl jsem se blíže k jejímu uchu. "Neboj se zlatíčko... Zahrajeme si takovou menší hru." Usmál jsem se...