Chtěl jsem tam být, ale všeho bylo na mě moc. Zamkl jsem, aby za mnou nemohl a Opřel se o dveře
T:"Marcusi"hlesl jsem jen
Utekl mi...asi jsem to dopravdy přehnal...však je to jen malý dítě Martinusi...co se divíš...a ještě je to kluk...přijde mu to divny...ono to divný je..."Marcusi asi půjdu za Tess"zašeptal jsem u dveří od koupelny a odešelOdešel za ní.. Nevím proč, ale rozbrečel jsem se. Opravdu mám asi Martinuse více rád a nebo jen žárlím na svou sestru, že mi sebrala kamaráda.
Přitáhl jsem si více k tělu kolena.Zaklepal jsem na dveře a otevřela mi Tess...
T:"Ahoj...můžu dovnitř?"
Ts:"Jo pojď "ušklibla se a zatahla mě dovnitř..."Tak proč jsi přišel"
T:"Přišel jsem za tebou bby"ušklibl jsem se a vytáhl z kapsi kondom...
Ts:"A myslíš že po tom co si minule myslel u toho na mého bratra chci??"štěkla po mě naštvaně
T:"Ale Tess"
Ts:"Žádná...nehodlám se s nekym šukat a vědět že u toho myslí na mého bratra...a stejně...chodím s Alexem takže smůla"
T:"Cože?"
Ts:"Slyšels...a už jdi"otevřela dveře a vyhodila mě ven...chvilku jsem jen tak čumněl na zavřené dveře a pak se vydal zpět...tak tohle se mi ještě nestaloVylezl jsem z koupelny a setřel si slzy. Do pokoje vešel táta.
"Jdeme se projít a povině." Usmál se na mě.
"Ale mě není dobře." Zaskučel jsem smutně.
"ou... Co tě bolí?" Přišel ke mě.
" Břicho..." Zaskučel jsem.
"Dobře, Zůstaneš tu, ale někdo bude muset s tebou, kdyby náhodou se něco stalo." Pousmál se.
Upřímně to jenom hrají. Dneska nemám náladu někam chodit. Jsem jenom drobet unavený.Došel jsem do pokoje a uviděl tam Marcusova otce...
T:"Děje se něco??""Je mu špatně, nechceš se o něho postarat? Stačí když ho jenom pohlídáš." Usmál se táta na Martinuse, ale já sklopil pohled. Bylo to takové zvláštní. Strašně moc jsem se styděl za své chování.
T:"jo klidně...stejně jsem nemněl v plánu nikam chodit"
Hned jak táta odešel, jsem si nervózně mnul zápěstí.
"Není mi zle... Jenom jsem líný." Zašeptal jsem jeho směrem.T:"Nejsem blbej"zasmál jsem se a přitáhl si ho za to zápěstí blíž...vypadal fakt roztomile...Koukal jsem mu do oči a on zas do mojich...měl jsem takovou chuť se ho dotýkat víc než takhle..mnohem víc
ČTEŠ
Jak Ven (INCEST)[Marcus & Martinus]
FanficPotichu jsem se k ní připlížil a chytil ji ze zadu. Hned se začala svijet, tak jsem ji přiložil dlaň k ústům. Máchala a všude kolem sebe kopala. Nahl jsem se blíže k jejímu uchu. "Neboj se zlatíčko... Zahrajeme si takovou menší hru." Usmál jsem se...