27

549 26 122
                                    

T:"Marcusi...nemůžeme udělat tu stejnou chybu jako kdysi...jsi ještě pořad malý-"Zasekl jsem se uprostřed věty a mlčel

"Je mi osmnáct, Martinusi. Mě to jako chyba nikdy nepřišla, byl jsem za to rád. Sám jsem to chtěl." Zkousl jsem si nervózně spodní ret.

T:"Ale...bylo ti osm a já tě o to připravil a ještě kvůli mě jsi zjistil že jsi gay...chyba to byla....byl jsem nechutný prase"

"Ale mě to nevadí. Klidně si tomu říkej chyba... Pro mě to bylo něco krásného." Hleděl jsem mu do očí.
"Prosím... Nevyčítej si to. Chtěli jsme to oba a mě to všechno vyhovuje. Lepší, než bych žil se ženou, kterou bych nakonec poslal někam, jelikož bych to stejně zjistil. Martinusi, jsi pro mě vším. Prosím." Kousal jsem si nadále spodní ret, než jsem pocítil železnou chuť v mých ústech.

T:"Já nevím...pro mě to bylo taky něco úžasného ale nevím jestli to nebylo špatně..."

"Nebylo..." Snažil jsem se ho přemluvit. Miluji ho a je tam naděje, že bychom mohli být spolu. Jenom my dva.

T:"Minulost už nezměním"povzdechl jsem si a zavřel oči"Ale budoucnost se ještě měnit dá...nevím co je správně"

Usmál jsem se.
"Kašli na všechno, co se stalo. Jsem teď jenom tvůj." Nahl jsem se znovu blíže k jeho rtům a čekal, jak se rozhodl

T:"Marcusi"bylo jediné co jsem dokázal říci...blbě jsem na něj čumněl...neříkej že te to neláká...stejně mě ta čubka podvádí...spi s každým druhým...nic by se nestalo

"Prosím..." Zašeptal jsem. Chci aby mě on políbil. Chci vědět, jestli je v něm ta stejná touha jako ve mě.
Položil jsem mu ruce na boky a přitáhl si ho znovu k sobě

Co mi bráni? Nic...prostě jsem to udělal...chtěl jsem to udělat...udělal jsem to dobrovlně a chceme to oba...políbil jsem ho

Znovu jsem cítil ten příjemný pocit. Dravě jsem Pohl svými rty proti těm jeho a zajel mu rukama pod tričko.

Spolupracoval jsem na každém pohybu...narůstalo ve mě vzrušení a já se pomalu přestával ovládat

Znovu jsem rukama zajel na jeho břišní svaly a Usmíval se mezi polibky. Konečně jenom mi dva. Přetáhl jsem mu tričko přes hlavou a rty položil na jeho rozpálenou kůži na krku.

T:"Macu...snad nechceš na chodbě"vydal jsem ze sebe a uhl hlavou

"Můžu to klidně dělat všude."Uculil jsem se a odtáhl se

T:"Tak to já ale ne"zasmál jsem se a políbil ho"pojď nahoru"

Vydal jsem se za ním, a když jsem spatřil obrovskou ložnici, Usmál jsem se. Na nic jsem nečekal, shodil ho na postel a sedl si na jeho klín . Dravě jsem se mu přisál na rty a Pohl svou pánví proti té jeho.

Slastně jsem vzdychl do polibku a stáhl mu tričko...bože chci to

Moje polibky směřovali po jeho nahé hrudi až k lemu jeho kalhot. Hned jsem je začal stahávat dolů i s boxerkami.

Sledoval jsem ho a hrabal se mu u toho ve vlasech...vypadal tak sexy

Vzal jsem si jeho penis do úst a začal pohybovat hlavou. Chtěl jsem strašně moc slyšet jeho vzdychy, jak křičí mé jméno. Chci, aby si to užíval jenom se mnou.

Jak Ven (INCEST)[Marcus & Martinus]Kde žijí příběhy. Začni objevovat