Jungkook
A faajtót magam után izomból becsapva trappoltam fel a szobámba. Nagyon mérges voltam EunSoora, hogy ilyen bunkón viselkedett annak ellenére, hogy magamhoz képest kedves hangnemben beszéltem hozzá. Az márcsak rátesz egy lapáttal az iránta érzett gyűlöletemre, hogy majdnem ugyanúgy néz ki, mint az amerikai exem Kimberly, annyi különbséggel, hogy Kimberly-n nagyjából fél New York végig ment, míg mi jártunk. Nem hittem volna, hogy mikor visszaköltözök Szöulba – ráadásul direkt a kertvárosi részébe – egy olyan csaj lesz a szomszédom, aki nagyon hasonlít az exemre. Talán ezért voltam vele flegma már az ide költözésem első napján.
Amikor felértem a szobámba, dühösen levetettem magamról fehér pólómat, és hanyagul ledobtam az írószékembe a többihez. Kíváncsiságból odasétáltam az ablakomhoz, hogy megnézzem EunSoo-t, ott áll-e még a bejárati ajtóban, ám helyette az én szobám ablakával szembeni szobában láttam meg őt, dühösen felfújt arccal járkálni. Szóval az lenne EunSoo szobája?
Észrevehető volt, hogy egy kis délutáni – már inkább kora esti – alváshoz készülődött, így elkezdett átöltözni pizsamába. Mivel pasiból vagyok én is, így nem tudtam nem azt figyelni, ahogyan levetkőzik fehérneműbe, majd magára vesz egy bő fekete felsőt. Hiába, hogy ki nem állhattam a csajt, meg kell hagyni nem volt rossz teste. Mivel mindenféleképpen borsot akartam törni EunSoo orra alá amiért nem hallgatott meg, és még hülye fasznak is hívott, így gyorsan írtam egy csoportba, melyben a Szöulban és annak környékén lakó haverjaimmal vagyunk benne. Legtöbbször baromságokat szoktunk bele írni, de most pont kapóra is jött. Így hát egy féloldalas mosoly kíséretében kerestem meg telefonomat, és írtam is bele a csoportba.
Jungkook
Ma este nyolckor buli nálam. Annyi vendéget hoztok, amennyit akartok. ;)JongSuk
Csá haver! Én biztos jövök! :D hozom YooráékatYoongi
Csá Maknae. Vigyek valami piát?Jungkook
Az jó lenne Hyung, köszi.Taehyung
BULI BULI BULI JÖN A SZOMBAT ESTE JÖN A SZOMBAT ESTE!MinHo
Bazdmeg Kim! Ne ordibálj már, itt ülök melletted! Egyébként Kook mi is jövünk ;)Kai
Mi is benne vagyunk ;))Jót mosolyogtam, mikor a többiek szinte azonnal válaszoltak is. Náluk a "mi is jövünk" kifejezés, úgy nagyjából nyolc-tíz embert takar, így amint megbeszéltük a bulival kapcsolatos tudni valókat, amilyen gyorsan csak tudtam neki láttam előkészíteni a házat. Mivel alapból nem volt sok cuccom, így két nap alatt berendeztem a kecót, viszont így, hogy tudtam jönnek a barátaim az ő barátaikkal, a lehető összes törékeny holmimat bevittem a garázsba, amit aztán kulcsra is zártam. A hifi az a nappaliban volt a hangszórókkal együtt, így azzal nem volt gondom, és a hangulat világításokat is megkerestem, amiket a kertbe – illetve a ház számos pontjába is elhelyeztem. Bevallom a végeredmény kurva jól nézett ki, így egy elégedett bólintás kíséretében mentem fel az emeleti fürdőszobába letusolni, és elkészülni.
Nagyjából egy laza fél óra múlva készen lettem. Felvettem egy szaggatott fekete farmert, egy fehér inggel és egy sima bakanccsal, plusz fújtam magamra egy kis parfümöt is. Pont mikor a hajamon lévő utolsó simításokat végeztem, akkor csengettek, így egy hatalmas vigyorral az arcomon nyitottam ajtót.
Nos EunSoo, készülj! Ma este nem fogsz aludni ha rajtam múlik.
ESTÁS LEYENDO
Arrogáns szomszédom | jjk. | ✔️
Fanfic[ BEFEJEZETT ] Kim EunSoojék szembeszomszédjába új lakó költözik, Jeon Jeongguk ki az első naptól fogva arrogánsan viselkedik a lánnyal. Többször is konfliktusba kerülnek, és rövid időn belül kialakul közöttük egy kölcsönös utálat a másik fele. Vaj...