EunSoo
December 20, 22:13
Önnek 10 darab nem fogadott hívása volt a következő személytől: Jeon Jeongguk
Jungkook
Gyere át Linett kérlek, szükségem van rád.Jungkook
Az az igazság, hogy bebasztam mint az atom, pedig csak hat doboz sört ittam és szeretnék valakivel lelkizniJungkook
Gondolom JongSuk érdekesebb személyiség, mint én, de légyszi gyere át ~ ❤️Homlok ráncolva olvastam a Jungkooktól kapott üzeneteket, miközben JongSuk autójában ülve tartottunk a házam fele miután megbeszéltük, hogy hazavisz. JongSuk is észrevette hogy valami baj van, így egyből rá is kérdezett.
– Valami gond van Linett? – kérdezte egy pillanatra rám nézve. Megráztam a fejem, és hirtelen kitaláltam valami kamu dolgot rögtönzés képp.
– Cs..csak Jungkook írt egy üzenetet, hogy át kéne még szaladjak hozzá pár papírmunkában segíteni. – mondtam, egy halvány mosolyt is eleresztve. Fejben ostoroztam magam, hogy hazudok JongSuknak, de nem akartam a szemében Jungkookot lejáratni.
– Ó értem. De azért pihenj is. – nézett rám mosolyogva, majd indexelve lekanyarodott az utcánkban. Miután megköszöntem neki az estét, egy szoros ölelés kíséretében szálltam ki az autóból és intve neki egyet indultam egyenesen Jungkook házába. Amint beléptem, egyből a keresésére indultam.
– Merre vagy Jung... Mi a franc?! – dermedtem le amint a konyhába értem, és szemeim elé tárult Jungkook amint a konyhapulton totál meztelenül táncol. Amint észrevett, könnyűszerrel ugrott le a pultról de így is majdnem pofára esett.
– Végre hogy itt vagy! – vont egy szoros ölelésbe, amivel nem lett volna gondom ha a kemény nemességét nem éreztem volna combomnak nyomódni. Kissé elpirultam és kezdett egyre melegebb lenni a helyiségben. Jungkook miután elengedett szoros öleléséből, alkoholtól csillogó szemekkel nézett rám, majd gondolva egyet kapott fel vállára és indult el velem a nappaliba.
– Te normális vagy Jungkook? Tegyél le! – kezdtem el vállát csapkodni sikertelenül, ugyanis le se tojta, helyette rá csapott egyet a fenekemre mely hatalmasat csattant, majd ledobott a kanapéra és fölém tornyosult.
– Kurvára beindít a makacsságod Linett! – morogta tőle nem megszokott mély hangon, majd két kezemet fejem fölé szorítva tapadt ajkaimra. Időm sem volt reagálni, ugyanis minden egy szempillantás alatt történt. Ajakit hevesen mozgatta enyémen, és mivel én eléggé tapasztalatlan voltam mivel még komoly kapcsolatom sem volt, így esetlenül mozgattam az ajkaimat az övéivel párhuzamban. A szívem valósággal kalapált mellkasomban, miközben egyre túlfűtött lett a levegő és a szexuális vágy mely kezdett egyre jobban erősödni bennem. Azelőtt sosem éreztem még ilyet, de őszintén szólva baromira tetszett.
Miután levegő hiányában elvált tőlem, egy pillanat alatt bújtatott ki fehér kabátomból és vörös pulcsimból is, így márcsak egy nadrágban és fekete melltartóban feküdtem alatta. Csípőmre ülve mért végig ajkait megnyalva, szemeiben sötét vággyal csillogva. Hatalmas kezeit gyengéden vezette végig oldalamon melytől végig futott rajtam a jóleső borzongás és szemeimet automatikusan hunytam le a bőrömet ért ingerre. Ezt még fokozta, hogy lehajolva nyakamtól indulva apróbb nedves puszikkal kezdett elhalmozni. Nem bírtam ki, muszáj voltam dús fekete hajkoronájába markolni és úgy tolni közelebb a nyakamhoz, miközben egyre többször emelkedett hevesen a mellkasom és hagyta el számat apróbb nyögések és sóhajok sorozata.
– Látom tetszik amit művelek veled. – morogta nyakamba, miközben párszor meg is szívta a bőrt majd lejjebb haladva kulcscsontomon is apróbb lilás foltokkal kezdte tarkítani az érintett bőrfelületet. – Készülj Linett, mert életed legjobb estéje következik, amire nagymami korodig emlékezni fogsz. – mosolyodott el pajkosan, majd tovább kezdett vetkőztetni mindaddig, míg már pőre testtel feküdtem alatta majd újból hevesen ajkaimra tapadva kezdte el markolászni melleimet.
••••••
Köszönöm hogy elolvastad!😋❤️
A következő rész már erősen felnőtt tartalmú lesz. 😏Addig is legyetek jók, és pihenjetek sokat!💖Xoxo: Blondebaby ~💖
VOCÊ ESTÁ LENDO
Arrogáns szomszédom | jjk. | ✔️
Fanfic[ BEFEJEZETT ] Kim EunSoojék szembeszomszédjába új lakó költözik, Jeon Jeongguk ki az első naptól fogva arrogánsan viselkedik a lánnyal. Többször is konfliktusba kerülnek, és rövid időn belül kialakul közöttük egy kölcsönös utálat a másik fele. Vaj...