EunSoo
– A gázolásos baleseteknél nézted már? – kérdezte Taehyung Areumot, miközben próbáltuk megkeresni a balesetről készült mappát, a többi hasonló ügy között. Nem volt könnyű dolgunk, hiszen nagyjából ötszáz mappa ott volt, és nagyjából a fele még mindig megoldatlan ügyként porosodott a hatalmas fém szekrény fiókjában.
– Igen, de nem találtam. EunSoo te találtál valamit? – fordult felém barátnőm, míg én nemlegesen megráztam a fejem. – Aigoo! Lehet már meg sincs! – csattant fel Areum, míg én leültem az itt található egyik kis székre, és arcomat a tenyerembe temettem. Kimerült voltam már, hiszen már egy bő három órája mást sem csináltunk, csak azt a nyamvadt dokumentumot kerestük, kevés sikerrel.
– Aish... lehet ebben Jungkook tudna segíteni. – motyogta orra alatt Taehyung, mire kikerekedett szemekkel felé fordultam.
– Jungkook?! – kérdeztem vissza hitetlenül, mire Tae felém fordulva látván reakciómat felnevetett.
– Igen, ő. Ügyésznek tanul, és most szeptemberben vizsgázik. Utána megy majd egy interjúra, a Szöuli Főügyészséghez. Ha minden igaz, akkor sikerül bekerülnie oda. – magyarázta, miközben a kezében tartott kis mappát olvasgatta. Mondandója hallatán azthittem leesek a székről, és nem is akartam hinni a füleimnek. Jungkook azzal az arrogáns viselkedésével ügyész akar lenni? Ez csak egy vicc ugye?
– Taehyung, mondd hogy viccelsz! Pont Jungkook? Hisz tudod milyen? – kezdtem el mutogatni kezeimmel a levegőben össze-vissza miközben próbáltam felfogni az imént hallottakat.
– Komolyan úgy érzem magam, mintha egy doramában lennék. – nevetett fel Areum. Végülis, volt benne valami. – A főszereplő srác először elutasítóan viselkedik a főszereplő lánnyal, de aztán a kettejük kapcsolata szépen lassan átalakul igaz szerelemmé.
– Nah persze. – horkantottam fel, ám Areum folytatta. – Van egy kdrama, amiben szintúgy a főszereplő csávó ügyész.
– Jaaaj az tudom melyik!! – szólalt meg hirtelen Taehyung. – Álmaidban! – mondták ki egyszerre Areummal, ám utána rögtön kerek szemekkel egymásra néztek. Olyan romantikus!
– Azt én is láttam, de ez nem egy dorama, hanem a valóság. És amúgy meg kizárt, hogy valaha is Jungkook normális ember számba venne. – forgattam meg a szemeimet, majd folytattam is tovább a keresgélést.
****
Este tíz is elmúlt már, mikor elhagytuk a rendőrfőkapitányságot, és egyenesen egy pizzázóba mentünk, ahol rendeltünk egy nagy Hawaii pizzát hármunknak, meg három üveg soju-t. Kellett némi lazítás a mai nap után, ezért is jöttünk ebbe a pizzázóba. Nagyon kellemes hangulata volt, és mi tagadás majdnem az egész hely tele volt velünk egykorúakkal, amitől mégjobb lett az egész légkör.
– Komolyan, Jungkooknak nem láttátok az igazi oldalát. – magyarázta Taehyung, miközben egy kis soju-t töltött a poharába. Mondatára csak szemet forgattam, hisz nem akartam elhinni, hogy Jungkooknak talán lehet normális oldala is. – Láttam azt a szemforgatást EunSoo! Komolyan beszélek. Jungkook nagyon kedves srác, és nem minden a külső. Azt nem tudom, hogy kimondottan veled miért ilyen, mikor Yooráékkal nagyon jól kijön.
– Legutóbb, mikor beszéltem vele azt mondta, hogy egy Pinokkió szindrómás lány miatt halt meg az apja. – húztam el a számat, miközben én is kortyoltam egy kicsit az italomból.
– De mondd csak EunSoo, neked tényleg nem jön be Jungkook? – kérdezte kicsit félre billentett fejjel Tae, mire rávágtam azonnal egy "nem!"-et, ám rögtön a kijelentésem után csuklottam egyet. Taehyung egy sejtelmes mosollyal az arcán hajolt közelebb, majd újra szólásra nyitotta a száját. – Csak nem Pinokkió vagy?
– De, az vagyok. – forgattam meg a szemeim, mire Taehyung csak száját tátva bámult maga elé. Már éppen akartam lecseszni Taehyungot, mikor telefonom zsebemben rezegni kezdett ezzel jelezve, hogy üzenetem érkezett.
Jeon Jungkook
Szia kislány. Otthon vagy?Kim EunSoo
Nem, de miért érdekel?Jeon Jungkook
Mert beszédem van veled.Kim EunSoo
Majd máskor beszélünk. Most Taehyunggal és Areummal vagyok. :)Jeon Jungkook
Mit keres ott Taehyung?Kim EunSoo
Nem tök mindegy?Jeon Jungkook
Nem, mert Taehyung az egyik legjobb haverom :)))Kim EunSoo
Csak jöttünk pizzázniJeon Jungkook
Ha minden igaz, akkor abban az olasz pizzériában vagytok, mert az Taehyung kedvenc helye. Mindjárt ott vagyok.Kim EunSoo
Ide ne gyere!Hirtelen lett gyomor görcsöm a Jungkookkal folytatott rövid beszélgetés után, miután közölte mindjárt ott van, ahol mi is tartózkodtunk. Semmi kedvem sem volt elviselni, és azt a helyes arcát nézni, ami magával ragadott. A telefonomat zsebre csúsztattam, majd egyszerre lehúzva a soju-s üvegem tartalmát hajtottam fejem az asztalra. Nem tehettem róla, de az alkohol elálmosított, így néhány perc után mély álomba szenderültem, egy pizzázó kellős közepén.
Szép volt EunSoo!
ESTÁS LEYENDO
Arrogáns szomszédom | jjk. | ✔️
Fanfic[ BEFEJEZETT ] Kim EunSoojék szembeszomszédjába új lakó költözik, Jeon Jeongguk ki az első naptól fogva arrogánsan viselkedik a lánnyal. Többször is konfliktusba kerülnek, és rövid időn belül kialakul közöttük egy kölcsönös utálat a másik fele. Vaj...