EunSoo
Életemben nem volt még olyan gyomorgörcsöm mint akkor, amikor Jungkookkal már mindketten pőre testtel kényeztettük egymás ajkait a krém színű bőrkanapén fekve. Tetoválásokkal díszített karjain csak úgy feszült az izom, miközben felettem tartotta magát és lehajolva szüntelenül falta, harapta az akkorra már felduzzadt cseresznye vörös árnyalatban pompázó ajkaimat. Kezeimet automatikusan fontam nyaka – míg lábaimat dereka köré – ő pedig gondolva egyet alám nyúlt s fenekemnél tartva elindult a felső emeletre, egyenesen a szobájába.
– Az ágyam alkalmasabb lenne erre az alkalomra. – morogta két csók között, melybe muszáj voltam belemosolyogni. Kezeimmel tarkóját cirógattam ami érezhetően tetszett neki, ugyanis szerte egész testén kis libabőrök keletkeztek.
Amint beértünk a szobájába, lábbal csapta be a fehér tölgyfa lapot és komótosan lépkedve a hatalmas franciaágy felé dobott le az ágyra. Hirtelen ért tette miatt egy halk sikoly csúszott ki megtépázott ajkaim közül ám időm sem volt megszólalni, ugyanis Jungkook vágyittas szemekkel mászott felém. Testtartásából és viselkedéséből csak úgy áradt a dominancia, kéjvágy és férfiasság egyvelege. Miközben felém haladt, végig mértem kissé alaposabban izmos, férfiasan tökéletes testét. Szinte már késztetést éreztem rá, hogy megfogjam azt az izzó, vaslánccal kovácsolt tetovált bőrét, mely most a vágytól égett ilyen vakító lánggal. Így hát apró kezeimet mellkasára helyezve karistoltam végig az érintett bőrfelületet, melyre Jungkook kéjesen felnyögött, majd csuklóimat összeszorítva kezdte el fedetlen melleimet csókolni és harapni.
– J..Jungkookh! – csupán ennyit tudtam nagynehezen kipréselni magamból, miközben hátradöntöttem a fejem a puha párnák közé. Egyszerűen mennyei érzés volt, ahogy olyan érzékien falta kebleimet, minthacsak habcsókot enne.
– Megőrjítesz Linett! – morogta két nyalintás között Jungkook, majd lejjebb haladva hasam mentén egészen nőiességemig haladt vadabbnál vadabb csókjaival. Torkomban dobogó szívvel vártam, hogy nyelvével érintsen meg ott is, hiszen azelőtt soha senki nem csinált még velem ilyet. Jungkook mit sem várt, először finoman végig húzta nyelve hegyével az akkorra már igen nedvesnek mondható nőiességem, aminek egyből hangot is adtam. Hátam apró ívben feszült meg, míg torkomból egy igen nagy nyögés szaladt ki. Jungkook erre a hangra már bátrabban vetette be nyelvét, ezzel engem egyenesen a fellegek közé juttatva. Folyamatosan remegtem, hevesen emelkedett a mellkasom és erősen hátra feszült a nyakam is. Mielőtt azonban átléphettem volna a gyönyör kapuját, Jungkook egy utolsó csókot lehelve nőiességemre elvált tőle majd elengedve kezeimet fordított a helyzetünkön, így én voltam felül ő pedig alattam.
– Most te jössz Édes. – simított végig oldalamon, én pedig pironkodva ugyan de lemásztam csípőjéről egészen a lábai között fekvő hatalmas nemességéhez. Eléggé tapasztalatlan voltam még, amit Jungkook is nagyon jól tudott éppen ezért felült, hogy segíthessen.
– Fogd meg szépen és kezdj el fel-le mozdulatokat csinálni. – mondta olyan természetességgel, mintha csak egy egyenlet megoldását magyarázná. Bátortalanul jobb kezemet péniszére tettem és úgy ahogyan mondta elkezdtem föl-le mozgatni, melytől Jungkookból egy igen hangos delejes nyögés szaladt ki.
– Ahh Linetth! M..most vedd ah szádbah! – mondta lihegve, miközben szőke tincseim közé markolva finoman nyomni kezdett ágyéka fele. Nem volt más választásom, így egy mozdulattal elnyeltem őt, miközben az arcom rendesen vöröslött, annyira zavarban voltam. Jungkook hátra vetett fejjel nyögte folyamatosan a nevem, míg én fejemmel folytattam azt a mozgást amit a kezemmel elkezdtem. Egy pár perc után Jungkook érezhetően elcseppent a számban. Ekkor volt az, amikor fejemet elrántotta péniszéről majd újból az ágyra ledobott és egy csókot nyomva ajkaimra az éjjeli szekrénybe nyúlt. Hamar kibontotta az óvszert ami nem is akármilyen volt, hanem.. világítós. Szemeim hatalmasra gúvadtak miközben néztem, ahogyan Jungkook magára görgeti a zölden világító gumit és felém mászik.
– Nézd Linett! Lézerkaard! – röhögte Jungkook, miközben péniszén az óvszerrel hadonászott a levegőben.
– De hülye vagy! – csaptam egyet vállára nevetve, majd magamhoz húztam újabb csókcsatát kezdeményezve. Most rajtam volt a sor, hogy kicsit erőteljesebben harapjak alsóajkára aminek hangot is adott, majd egy hirtelen mozdulattal belém nyomta magát. A váratlanul ért tettére felsikítottam, hiszen egyszerre volt csodás érzés és kissé feszítő, kellemetlen. Körmeim Jungkook hátát karistolták, vörös csíkokat hagyva bőrén, miközben lassan elkezdett mozogni bennem.
– Csodásh érzésh benned lenni! – nyögte Jungkook, miközben szüntelenül csókolt tovább. Nem tudtam semmit mondani, pedig szerettem volna. A vakító köd teljesen ellepte elmém, ahogyan mindketten az orzgazmust hajszoltuk. Jungkook mozdulatai egy idő után egyre erősebbek, egyre dominánsabbak, egyre birtoklóbbak lettek. Csak a nevét tudtam nyögni szüntelenül, miközben lábammal izmos derekát kulcsoltam át. Bőréről csak úgy folyt a víz, ahogyan az izmai dolgoztak az aktusunk közben. Hasamban kezdtem érezni azt a múlni nem akaró csomót, mely az együttlétünk vége közeledte egyrecsak erősödni kezdett. Végül aztán egyszerre léptük át a gyönyör kapuját. Jungkook egy utolsó hatalmasat lökve élvezett el, szerencsére a gumiba így engem meg kímélve az anyaságtól, majd egy utolsó csókot lehelve ajkaimra dőlt le mellém lihegve. Mellkasára húzva ránk terítette a puha pokrócot, ebből adódóan pedig érezhettem heves szívverését. Mielőtt azonban elnyomott volna mindkettőnket az álom egy pár órára, Jungkook még közénk suttogott egy aprócska szót, melytől igencsak meglepődtem.
– Szeretlek. – nem akartam elhinni amit kiejtett a száján, ám erőm sem volt gondolkodni hiszen nemsokkal utána elnyomott az álom.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Arrogáns szomszédom | jjk. | ✔️
Fanfic[ BEFEJEZETT ] Kim EunSoojék szembeszomszédjába új lakó költözik, Jeon Jeongguk ki az első naptól fogva arrogánsan viselkedik a lánnyal. Többször is konfliktusba kerülnek, és rövid időn belül kialakul közöttük egy kölcsönös utálat a másik fele. Vaj...