EunSoo
– Alszol már Linett? – kérdezte Jungkook, amikor bejött a hálószobába miután végzett a fürdéssel. Én addig magzatpózban összekuporodva gondolkodtam azokon a szavakon, melyeket egy mérges ám igen csinos anyukától kaptam az oviban, amikor elmentem Jae Kukért. Nem figyeltem és véletlen ráléptem a nő látszólag méregdrága magassarkú csizmájára amin egyből felkapta a vizet és kimérten rám szólt, hogy "Jobban kéne figyelni hova lépsz, te dagadt disznó!". Esélyem sem volt bocsánatot kérni, hiszen a kislányára adta a kabátját és kézen fogva elviharzott vele, hosszú fekete haját szinte már az arcomba csapva amikor az ajtó irányába fordult. Nagyon rámtört a sírógörcs és miután Jae Kukot hazavittem és adtam neki enni, a fürdőszoba ajtót egy nagyon rövid időre magamra zártam és meghánytattam magam. Undorodtam magamtól és azt gondoltam, hogy talán igazak a nő szavai.
– Nem. – mondtam halkan miközben egy könnycsepp folyt végig arcomon. Nem néztem Jungkookra, helyette a térdemre hajtottam a fejem és a falat bámultam.
– Naa, mi a baj? – tette fel a kérdést Kook, majd nemsokra rá éreztem a matracon a mozgolódást és két izmos kart, melyek szorosan ölelték körbe derekamat. Jungkook hátamhoz bújt, fejét vállamon megtámasztva és arcomra nyomott egy cuppanós puszit.
– Semmi, inkább aludjunk. – próbáltam terelni a témát és kibontakozni a biztonságot nyujtó karok közül ám Jungkook nem hagyta annyiban. Helyette orrával furakodott egyik erogén zónámhoz és apró puszikkal kezdte behinteni az érintett bőrfelületet.
– Akkor viszont addig puszilgatlak, míg el nem mondod mi a baj. – dörmögte nyakamba, ami rendkívül jól esett.
– Ma amikor elmentem Jae Kukért az oviba, véletlen egy másik anyuka látszólag drága cipőjére léptem rá. Esélyem sem volt bocsánatot kérni, mivel mérgesen rám szólt, hogy jobban is figyelhetnék és le dagadt disznózva elviharzott a kislányával. – tálaltam ki neki végül ám a hánytatós részt kihagytam, ugyanis azt nem szándékoztam elmondani neki.
– Esküszöm a hajánál fogva fogom felkötni az első fára azt a kurvát, aki így mert beszélni az én Hercegnőmmel. – morogta, majd egy laza mozdulattal eldőlt velem az ágyban akár egy rizses zsák és fölém mászva támaszkodott meg. Sötét barna, szinte már majdnem fekete mandulavágású szemeivel nézett mélyen az enyémekbe, amitől rettentően zavarba jöttem.
– Ne nézz már így. – fordítottam el a fejem, hiszen nem értettem Jungkook hogyan bír olyan csillogó szemekkel vizslatni. Voltak nálam sokkal szebb nők, viszont neki mégis én kellettem.
– Nem bírlak nem téged nézni Linett. Olyan...angyalian szép vagy. Gyönyörű vagy és hidd el annak a nyomoréknak a véleményével nem kell foglalkozni. – mondta Jungkook kissé másabb hanglejtéssel. Vallomásán kissé elérzékenyültem és nagyon jól esett, amit mondott. Lassan vezettem rá a tekintetem, ő pedig lehajolva hozzám adott egy csókot. Először lassan kezdte el mozgatni ajkait enyémeken, amit esetlenül próbáltam viszonozni. Ujjaimmal belekapaszkodtam fehér bőpólójába mellkasánál és úgy húztam őt közelebb magamhoz. Jungkooknak ez látszólag tetszett, ugyanis belemosolyodott a csókunkba, majd hideg csontos ujjait pólóm alá vezetve kezdett simogatni. – Imádom minden egyes porcikád. – lehelte ajkaimra, miután még hosszú percekig kényeztettük egymást ajkainkkal. Úgyéreztem, hogy most rajtam volt a sor, hogy kimondjam azt a pici kis szócskát amit Jungkook mondott nekem részegen az aktusunk végén.
– Szeretlek. – mondatomra kikerekedtek a szemei, ám egy hatalmas mosollyal az arcán hajolt közelebb hozzám és nyomott egy sokkal lágyabb de annál érzelmesebb csókot ajkaimra. Kezeimet nyaka köré fontam és úgy bújtam hozzá közelebb,mintha attól félnék hogy bármelyik pillanatban kámforrá válhat.
CZYTASZ
Arrogáns szomszédom | jjk. | ✔️
Fanfiction[ BEFEJEZETT ] Kim EunSoojék szembeszomszédjába új lakó költözik, Jeon Jeongguk ki az első naptól fogva arrogánsan viselkedik a lánnyal. Többször is konfliktusba kerülnek, és rövid időn belül kialakul közöttük egy kölcsönös utálat a másik fele. Vaj...