19.

2.6K 160 14
                                    

Jungkook

Reggel érdekes mód sokkal kipihentebben ébredtem, mint eddig bármikor. Hatalmasat nyújtózkodtam és hasamra fordulva belefúrtam fejem a puha párnába, melynek kellemes vanília illetve Linett illata volt. Oldalra fordítva a fejem rögtön meg is pillantottam Linettet, aki még az igazak álmát aludta csakúgy, mint Csipkerózsika. Szőke haja kócosan terült szét a vállán illetve a párnán és egy része még békésen pihenő arcát is eltakarta kiváncsi szemeim elől, így óvatosan eltűrtem a zavaró tincseket. Fogalmam sem volt, hogyan kerültem az én házamból Linett ágyába, de mivel rajtam volt minden ruha darabom, így nem történhetett este semmi olyan dolog. A legutolsó halvány emlékem a múlt éjszakából az az, hogy Taehyunggal összevesztünk UNO közben, viszont addigra már kellő mennyiségű alkohol volt bennem ahhoz, hogy önfejűen besértődjek egy ilyen apróságon amiért nem én győztem és felmenjek duzzogni a szobámba.

Miközben csendben néztem Linettet, ő gondolva egyet bal karját hátamra tette és amint érezte, hogy valamit megfogott közelebb csúszott hozzám. Azt hihette, hogy az egyik hatalmas plüss maciját öleli magához, amin muszáj voltam elmosolyodnom. Kihasználva a helyzetet hasamról hátamra fordultam és  közelebb csúsztam Linetthez, aminek következtében teljesen ráfeküdt pólóval takart mellkasomra miközben átölelt. Magunkra húztam a takarót és csak őt néztem egy ezer wattos, levakarhatatlan mosoly kíséretében.

– Ne hagyj itt te szemét..! – kezdett el  motyogni álmában Linett, miközben érezhetően egy könnycsepp folyt végig az arcán, ami rögtön pólómra cseppent. Összeráncolt szemöldökkel néztem őt, majd jobb kezemmel kezdtem el őt simogatni, míg ő pólómba markolva bújt jobban mellkasomba. Ezt az idilli pillanatot Linett anyukája zavarta meg, ugyanis halkan nyitott be lánya szobájába. Tekintete egyből ránk szegeződött és amint meglátta a kialakult helyzetet Linett és köztem először megdöbbent, majd arcán egy sejtelmes mosollyal tette le a tiszta ruhákat a kis fehér székre Linett sminkes asztala előtt, majd eltátogva egy "jó reggelt Jungkook"-ot csukta be maga után az ajtót, és hagyott magunkra.

—————

– Kérsz egy bögre kávét vagy netán teát? – kérdezte Linett anyukája, amikor beléptem a konyhába. Linett anyukája a gáz tűzhelynél volt éppen és ahogyan láttam, a húsleveshez pucolta a zöldségeket.

– Jó reggelt Mrs Kim. Egy bögre kávét szívesen elfogadok, köszönöm. – hajoltam meg kissé zavarban, amit Linett anyukája is észre vett mivel elmosolyodott.

– Hogyhogy itt aludtál? – jött a hirtelen kérdés, amitől egy pillanatra lefagytam ugyanis sejtelmem sem volt arról, hogy az éjszaka folyamán hogyan kerültem Linettékhez. Így hát elővéve a kiváló rögtönző képességem elkezdtem mesélni a kitalált történetet.

– Tudja tegnap Linettel megbeszéltem, hogy este tartunk egy filmes estét. Csak sajnos közben a hátam mögött szerveztek a barátaim egy bulit annak örömére, hogy ügyész lettem. Viszont Linettet nem akartam megbántani, ezért átjöttem hozzá a bulit otthagyva. – daráltam le egy szuszra a hatalmas hazugságom, mondandóm végére pedig egy mosolyt is eleresztettem. Mrs Kim nagyon meglepődött először, de utána csak bólintott egyet mosolyogva majd kezembe nyomta az időközben frissen lefőzött kávét. Odasétáltam az ebédlő asztalhoz és leültem, majd telefonomat elővéve kezdtem el olvasni, a tegnap kapott üzeneteimet.

Péntek, 23:39
Kim Taehyung
Hallod Jungkook, hol a picsában vagy? Esküszöm a következő körben hagylak nyerni csak gyere már le.

Kim Taehyung
Hallod komolyan felmegyek, és a hátamon cipellek le!

Kim Taehyung
Hahó! Kookie!!! Mina is téged keres. Gyere már. Elaludtál?

Kim Taehyung
JEON JUNGKOOK HOL A BÁNATBAN VAGY? Most néztem meg a szobádat, de pont téged nem tálaltalak benne.

Önnek 79 db nem fogadott hívása van, a következő személytől: Kim Taehyung

Jót vigyorogtam Taehyung üzenetein, hiszen érezhető volt hogy nagyon aggódott értem. Pont ezért ő a legjobb barátom. Amikor már próbáltam volna Taehyungot hívni, hogy ne aggódjon mert nem történt semmi baj csak valahogyan Linettéknél kötöttem ki, valaki eszeveszetten kezdett dörömbölni az ajtón. Mrs Kim már indult volna, de mondtam neki hogy majd én kinyitom és megnézem ki az. A bejárati ajtót kinyitva szemeim hatalmasra gúvadtak, hiszen nem más állt az ajtóban kissé dühös ábrázattal, mint Kimberly az ex barátnőm. Mögötte bőröndje volt, egy hatalmas poggyásszal a tetején, míg ő maga rám meredt szikrákat szóró szemekkel.

– Beszédem van veled, Jungkook! – kezdett bele, mire én nyeltem egy aprót. Kérdések halmaza fogalmazódott meg a fejemben. Hogy talált meg? Honnan tudja hogy itt vagyok? Netán valaki elmondta neki? Ki volt az? Mindhiába, egy hang sem jött ki a torkomon, csak némán tátogva bámultam rá, mint egy hal.

Arrogáns szomszédom | jjk. | ✔️Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang