1.rész - Miles újra itt

297 8 0
                                    


Alvin szemszöge:
- Két hét telt el. Értitek ezt skacok? Már két hete szoba fogságban vagyunk. Mért teszi ezt velünk Dave? Miééért???
- Mondjuk, mert még távol voltunk, addig magunkat három vad mókussal helyettesítettük. Akik feltúrták az egész házat. - vitatkozott velem Simon.
- Igen, igen ebbe igazad lehet. De ismerd el, akkor jó ötletnek tűnt.
- Jajj Alvin. Hagyj már!!
- Nyugi már Simon!
Ekkor Theodor futott be a szobába.
- Hé skacok, megérkeztek Samanthá-ék
- Óó persze, Miles bezzeg bulizgathat az ország másik végén az álom csajával, mi pedig itthon szenvedünk. - nyögtem fel.
- Alvin, nyugi már, már csak két nap és vége a büntetésünknek. Különben is, végül te vállaltad magadra az egészet, csakhogy Miles elmehessen, idézem az "álom csajával" randizni. - csitított le Simon.
- És már meg is bántam! - horgasztottam le az orrom, majd az ajtó felé indultunk.

- Alvin, Simon, Theodor, megjöttek Samanthá-ék! Gyertek le! - ordított nekünk Dave.
- Oké, oké megyünk már...Gyere már Alvin!!! - siettetet Simon.
- Megyek már...megyek.

Mikor leértünk Miles köszöntött minket.
- Ó csősztök skacok! Mi a helyzet?
- Cső Miles! Hali Samantha. Semmi különös, itt rohadunk két hete ebben a házban. - mondtam egy kis haraggal a hangomban.
- Hé figyuu...átérzem és köszi szépen hogy falaztatok nekem. Jövök nektek eggyel. - mosolygott ránk.
- Ti most miről beszéltek? - szakított minket félbe Dave.
- Ő Davee...jajj semmiről, semmiről! - kiáltottunk fel egyszerre Miles-szal.
- Ő okéée! Én most elmegyek Samanthával, este jövünk. - Mondta Dave amikor már az ajtóban volt, de vissza fordult. - és srácok semmi rendetlenség! - nézett rám rosszallóan.

- Hú végre elmentek! - örvendeztem.
- És meséljetek, mivel ütöttétek el az időt, míg távol voltam? - kérdezett minket Miles.
- Hááátt...ki mivel! - nyúlt a tarkójához Simon.
- Legyen annyi elég, hogy az egész hetet át unatkoztuk! Dave nem engedte meg, se azt, hogy játszunk, se azt hogy kimenjünk, se a tévét, se a gépet, szóval bent ültünk vagy pedig egész álló nap takarítottunk. - mondtam ki végül dühösen. - de most, hogy végre elment itt az ideje egy partinak, mármint játék partinak! Ki van benne?? - kérdeztem kíváncsian.
- Ó én benne vagyok! - jelentkezett rögtön Miles.
- Hát jobb dolgunk úgy sincs és már ránk férne a lazulás. Ugye Theo? - kérdezte Simon Theodort.
- Igen, de mi lesz, ha Dave megtudja? - aggódott Theo.
- Theo, Theo, Theo...Dave elment Samanthával és ugye ismerjük Davet? Reggelig haza se jönnek! - mosolyogtam, majd előhalásztam a konzolunkat.
Simon segített bekötni, majd elkezdtünk játszani.

Alvin és a mókusokWhere stories live. Discover now