24.rész - Felelsz vagy Mersz 3.

100 6 0
                                    

Erre Simon csak elmosolyodott, majd így szólt:
- Alvin, Alvin...tudod te, hogy mi az az 'Ice Bath Challenge'? - nézet rám, mire egy kicsit megrettentem a hideg szó gondolatától, de nyugodt maradtam.
- Persze, hogy tudom. Miért ne tudnám? Csak nem túl kell élnem öt percig? - mosolyogtam rá határozottan, mire ő csak vissza mosolygott rám.
Ám ekkor Jeanette intett Simonnak, majd valamit a fülébe súgott.
- Ó dehogyis Alvin. Harminc percig!... Brittany-val. - mondta.
Leginkább az utolsó szó miatt esett le az állam, mert hogy még rajtam akar bosszút állni az oké, de hogy Brittany-n is. Mellesleg harminc percig én is alig bírnám ki a hideg vízben, nem hogy Brittany.
Mikor kimondta a szavakat, mindenki csodálkozva nézett rá. Brittany-nak szó szerint leesett az álla.
- Hogy miitt? - akadt ki hangosan.
- Héj Britt ez nem ellened irányul...főleg, ne értsd félre nincs velem bajod, de muszáj vagyok valahogy visszafogni Alvint és hát erre te vagy a legjobb módszer. - magyarázta el Simon a gondolatait.
- Mivan? - esett le a szánk egyszerre Brittany-val, majd egymásra néztünk.
- Na skacok, most ti jöttök, én is megcsináltam amit nekem adtál, szóval hajrá Alvin. Theodor kérlek segítsetek a jéggel. - mondta, majd kimentek a többiek jégért. Mi pedig ketten maradtunk a szobában Brittany-val.
Kínos csend telepedett ránk, de végül én szólaltam meg.
- Sajnálom, nem akartalak téged is bele keverni. - bukott ki belőlem a bocsánat kérés.
Majd egy nagyott sóhajtott.
- Megyek a fürdőruhámért. - mondta.
- Ja én is. - majd elkezdtem előkeresni a szekrényemből.
Egy öt perc múlva Jeanette ordított be hozzánk.
- Gyertek a fürdőbe, mindjárt kihűl a víz. - nevetett.
- Haha nagyon vicces. - nevettem és elmentem a fürdőig.
Egy piros fürdőnadrág volt rajtam. Nemsokára Brittany is megérkezett. Rajta pink szerelés volt. 'A szokásos.' - Gondoltam magamban, mindenesetre jól állt neki.
Majd szépen lassan elindultam a jéghideg vízbe. Még a gondolatától is kirázott a hideg.

Alvin és a mókusokWhere stories live. Discover now