30.rész - Koránkelő

84 6 0
                                    

Másnap.

Dave szemszöge:

Kora reggel volt amikor megérkeztünk Samanthával. Még a nap sem jött fel, körülbelül fél öt lehetett az idő. Gyorsan kikapkodtuk a csomagokat a kocsiból és benyitottunk a házba. Még mindenki húzta a lóbőrt, így elkezdtük elpakolni a cuccainkat.
- Vaú.... kivételesen rend van! - szólaltam meg megtörve a csendet.
- Mért ez nálatok ritkaságnak számít? - kérdezte Samantha mosolyogva, miközben lepakolt az étkező asztalra.
- Ami azt illeti igen. Bármikor hagytam itthon Alvinékat egyedül, mikor vissza értem mindig rendetlenség volt. - nevettem.
- Értem. - válaszolta. - Hát akkor most örüljünk, hogy nem kell rendet raknunk helyettük. - mondta Samantha.
Ekkor Brittany-ra lettem figyelmes, aki éppen lefelé jött a lépcsőn. A szokásos rózsaszín pizsamája volt rajta.
- Brittany hát te?... - kérdeztem csodálkozva. - Sohase szoktál ilyen korán felkelni?
- Jó reggelt. - felelte energikusan, amin ugyancsak meglepődtem, mert ezek szerint kialudhatta magát. - Miért talán baj? - kérdezte nevetve.
- Nem...nem, dehogyis....csak csodálkozom... mi történt, hogy most ilyen energikus vagy? - kérdeztem.
- Igazából...semmi. Csak tegnap egész nap pihentem. Így mára ki tudtam magam pihenni. - válaszolta.
- És a többiek? - kérdezte Samantha.
- Ők még fent alszanak. - felelt Brittany.
- Ahh értem. Kérsz valami reggelit? - kérdezte Samantha a konyhapulthoz lépve. - Hoztunk reggelit nektek a McDonald's-ból.
- Oh igen... köszönöm. - köszönte meg Brittany.
Majd Brittany-val együtt mi is megreggeliztünk Samanthával
Még csak fél hat volt, amikor végeztünk. Brittany leült tévét nézni, mi pedig Samanthával folytattuk a csomagok kipakolását. Egy jó fél óra alatt megvolt az összes csomag.
Szépen lassan mindenki felkelt és letántorgot reggelizni. Először Jeanette jött le, majd Simon, Theo és Elenanor. Mindannyian ugyanúgy meglepődtek azon, hogy Brittany már rég felkelt.
- Alvin? - kérdeztem meg Theodor-t, amikor már az asztalhoz ültek.
- Szokásosan még alszik. - felelte helyette Simon.
- Aha. Gondolhattam volna. - mondtam kissé nevetve.
- Hát igen. Ez tőle már megszokott.
Tényleg és Miles hol van? - kérdezte Simon.
- Oh... tényleg ő még ott maradt Ashley-vel, viszont a koncertetekre eljönnek. - válaszoltam.
-------------------------------------
Alvin végül dél felé vánszorgot le enni, majd azzal az erővel vissza is ment aludni.

Alvin és a mókusokWhere stories live. Discover now