Miles szemszöge:
- Szóval ő itt Ashley, már valószínűleg ismered. Még a múltheti bulin ismerkedtünk össze.
- Örvendek. - nyújtott kezet Ashley és köszönt az anyámnak.
- Én úgy szintén. - válaszolt.
- Ő... én felmegyek megnézem minden rendben van-e a srácokkal. - hagyott engem egyedül Dave és felsietett az emeletre.
- Na basszus. Ez hosszú és fájdalmas lesz. - mondtam magamban és kifújtam a levegőt.Dave szemszöge:
- Már egy fél órája feljöttem és lent hagytam Milest két nővel.
Vajon mi történhetett? Gondolkodtam el. Amikor Samantha jött be.
- Na...hogy ment? - kérdeztem.
- Hát jól...ma este itt alszanak mind a ketten ha nem bánod. Azt mondtam nekik, hogy a lenti kanapé az övéjük lehet.
- Nekem jó. De azért nem szívattad meg annyira?
- Szerencséje, hogy én vagyok az anyja. - mondta viccelődve.
Ezen csak kuncogtam.
- Na menjünk aludni. Már a napis feljött.
Majd elköszöntünk egymástól és aludni tértünk.Theodor szemszöge:
Már dél volt amikor felkeltem, Eleanor mellettem feküdt és még aludt.
Lassan ébresztgetni kezdtem.
- Nyahh...hagyj már! - ellenkezett.
- Eli...kelj fel... kérlek éhes vagyok. - de ő csak hozzám dörgölőzött és átölelt.
- Hát...nem tehetek mást...jön a csiki vonat. - és csiklandozni kezdtem.
Erre nagy nevetésben tört ki.
- Jó-oh...el-égh..fent...va-gyookk..! - próbált menekülni.
- Nem addig nem, amíg nem kapok egy puszit. - folytattam a csiklandozást.
- Jó..jóhh... - puszilta meg az arcom.
- Mostmár elengetsz? - kérdezte tőlem és pedig bólintottam, mire leszálltam róla.
Majd a konyha felé vettük az irányt.
- Lássuk mi van. - pakoltam elő egy tál müzlit magamnak és Eli-nek.
- Oh köszönöm. - felelte, majd megettük a reggelinket.
- Én szerintem csinálok a többieknek is reggelire valót. Segítesz? - kérdezte tőlem Eleanor.
- Még szép. - feleltem és munkához láttunk.
Egy fél óra alatt össze dobtunk pár adagnyi tojás rántottát és melegszendvicset.
Először Jeanette és Brittany jöttek a konyhába.
- Hmmm...mik ezek a finom illatok? - kérdezte Jeanette.
- Csak a reggelitek, amit Eleanornak köszönhettek. - mondtam Eleanorra nézve, aki ettől elpirult.
- Hmm...ez nagyon finom. Köszi Eli. - mondta Brittany.
- Ugyan nincs mit! Volt segítségem. - pillantott rám Eleanor.
Majd Simon, Dave és Samantha is kijöttek reggelizni. Miles és Ashley pedig megvárták míg a többiek végeznek és csak utána ültek le enni.
Már csak Alvin hiányzott. Biztos még alszik. A szokásához híven.
- Hé, Alvin Merre van? - kérdezte Dave.
- Még fent van alszik. - mondta Simon.
- Mindjárt felmegyek és felkeltem. - válaszolt Miles.
- Áá...hagyjuk hadd aludjon. Tegnap kitett magáért. Össze pakolta a díszleteket, majd együtt kitakarítottuk az egész udvart. - mesélte Simon.
- Ami azt illeti, szép munkát végeztetek. - dicsérte meg őket Dave. - ezért ma te, holnap pedig Alvin választhat filmet, hogy mit nézzünk. Oké? - kérdezte Dave.
- Ó ez király. - köszöntem meg neki.
YOU ARE READING
Alvin és a mókusok
FanfictionSziasztok ebbe a könyvbe az "Alvin és a mókusok" című filmek további történeteit fogom írni, ahogy szerintem folytatódnia kellene a filmeknek. Jó szórakozást kívánok!