12.rész - Movie Day 2

109 5 0
                                    

Alvin szemszöge:
A délelőtt hamar elment, pont mint a délután is. Kiderült, hogy ma este, vagyis már a délután folyamán Milesék elmennek, ugyanis Samanthának lesz egy fontos műtétje holnap. Dave felajánlotta, hogy Miles velünk maradhat, de Miles vissza utasította. Ennek valószínűleg ahhoz lehet köze, hogy Ashley aznap ott lesz abban a városban ahol Samantha műtétje. Szóval megint teljes a család.
Végre eljött az este, szóval jöhet az én kiválasztott filmem, amit nézhetünk.
A választott filmem egy régi horror film. Nem más mint a 'Fűrész'. Mivel mindig is érdekeltek a horror filmek, de ez idáig igazán egyet se nézhettem meg, így most ennek is eljött az ideje.
Dave végül noszogatásra beleegyezését adta, így mindenkit lehívott, hogy nézzük együtt.
- Szóval ma Alvin választott. Mivel horror filmre jutott a választása, így fent tartom az a lehetőséget, hogy aki nem szeretné annak nem kell néznie. Nyugodtan csinálhat mást, vagy elmehet aludni. - ecsetelte Dave.
- Ő Dave... - emelte fel kezét Theodor. - ...én és Eli, ha lehet kihagynánk ezt az estét. Nem annyira szeretjük a horror filmeket.
- Rendben. Mit fogtok csinálni? - kérdezte Dave.
- Szerintem lefekszünk aludni. Ugye Eli? - kérdezte Theodor, Eleanor pedig csak bólogatott.
- Bocsi Alvin. Nincs harag ugye? - fordult felém Theodor.
- Persze, hogy nincs. Jó éjt nektek. - köszöntem el tőlük.
- Rendben. Másvalaki? Senki? Alvin, tiéd a távirányító. - adta ide Dave az eszközt.
- Kösz Dave.
Ezután leültünk a kanapéra. Én a kanapé közepére ültem, bal oldalamra Brittany telepedett le. Simon és Jeanette pedig a jobbomon foglaltak helyet. Dave pedig a jobb oldalt lévő fotelbe ült le.
- Akkor indítom. - mondtam és bekapcsoltam a tévét.
Már egy ideje néztük a filmet. Eszméletlen egy film. A történet két férfira épül, akiket elraboltak és a következő pillanatban egy mocskos ipari fürdőszobában ébrednek, leláncolva, közöttük pedig egy holttest fekszik. Bárki is rabolta őket el, hangszalagok segítségével árulja el nekik szabadulásuk módját. Eközben detektívek egy csoportja arra készül, hogy megállítsák a vérszomjas "Kirakós gyilkost", akinek talán köze lehet a két férfihoz is.
Nagyon élveztem a filmet, amikor észrevettem, hogy Simon és Jeanette felállnak.
- Simon? - nézek rá kérdőn.
- Ó ugyan Alvin, ez hülyeség, ez olyan ésszerűtlen.
- De Simon ez csak egy film! Mellesleg egy nagyon régi.
- Nekünk ebből elegünk van, ugye Jeanette. - nézett hátra Simon Jeanette-re.
- Bocsi Alvin, igaza van.
- Jó, semmi baj skacok.
Majd elindultak felfelé. Ekkor Brittany-ra néztem.
- Te maradsz még? - kérdeztem tőle.
- Persze, - mosolygott. - még csak most fog...beindulni a film. - mondta halkan. Bár nem tudtam mire vélni azt hogy milyen hangnemben mondta, de vissza mosolyogtam és elindítottam a filmet, ugyanis amikor Simon-ék elmentek akkor megállítottam.
Már a vége felé jártunk a filmnek, amikor a véleményem szerint az egész film, legbrutálisabb jelenete volt látható.
Lawrence, az egyik fogoly, bekattant és elkezdte lefűrészelni a saját lábát.
Ekkor egy éles sikítást hallottam magam mellől. Majd hirtelen úgy fellökött valaki, hogy ülő helyzetemből a hátamra kerültem. A hirtelen súly alatt pedig felnyögtem.

Alvin és a mókusokWhere stories live. Discover now