2.rész - Theodor titka

187 8 0
                                    

Már egy pár órája játszhattunk, amikor Theo megszólalt.
- Én kimegyek nasiért! Megéheztem! Ti is kértek?
- Skacok, Szerintem tartsunk egy kis szünetet! - vetette fel az ötletét Simon.
- Jó legyen. - mondta Miles, én pedig felmásztam a vállára és így mentünk ki a konyhába.
Neki dőlt a konyha szekrénynek és közben egy csipszet falatozott.
Theo valamit keresett még a felső polcon. Simon meg a mikró előtt várta, hogy kipattogjon a popcornunk.
- És mesélj csak Miles, milyen volt a randid, múlt szombaton? - kérdeztem hirtelen, ugyanis még meg se kérdeztük tőle, hogy milyen volt a buli Ashley-vel.
- Ó, ja hogy a buli, háátt... igazából tök menő volt.
- Befűzted a csajt? - kérdeztem egy mosolyt vetve felé.
- Őő...háátt...hagyjatok már. Nem randiztunk, csak a koncertjén voltunk. De az utolsó számát együtt játszottuk...
- Ééss...és..mi történt? - kérdeztem izgatottan.
- Na jó hagyjál, igen utána elmentünk randizni. A bemutató után elmentünk egy puccos étterembe, ahol jobban megismertem, de nem volt semmi különös.
- Na jó mit titkolsz? - nézett Miles-ra Simon.
- Mii...honnan veszed azt, hogy titkolok valamit???
- Ő helló, Alvinnal élek együtt már mióta az eszemet tudom. Kiszúrom ha hazudnak nekem! - húzta ki magát Simon.
- Na jó, ez azért fájt! - feleltem Simonnak.
- Szóóvaal...mit titkolsz előlünk? - kérdezte megint Simon.
- Őő...semmit...csak....na jó igen...a végén csókolóztunk, de még nem tud róla senki, szóval ez titok! Nem mondhatjátok el senkinek!
- Na mondtam én, hogy megvan a csaj! - büszkélkedtem.
- Jaja, te megmondtad Alvin. - viccelődött Simon a szemét forgatva.
- De ne erről beszéljünk! Veletek mizu? És tényleg a mókus csajszik merre járnak? - tért ki Miles a további kérdések elől.
Erre a mondatra a testvéreimmel együtt felkaptuk a fejünket és mindenki az ellenkező irányba kezdett el valamit bámulni.
Ekkor Miles elkezdett röhögni.
- Őő, most min nevetsz Miles? - kérdeztem meg.
- Semmin, semmin, csak a reakciótokon, olyan nevetséges volt, ahogy egyszerre kaptátok fel a fejeteket.- nevetett még mindig.
- Jaja, vicces! - mondtam szarkasztikusan.
- Na, de komolyan mi van velük? - hagyta abba a nevetést és komolyra váltott.
- Mi lenne? - szólalt meg Simon. - Te nem nézed az 'American's got Talent'-et
- Jaja, azt láttam, hogy ők lettek a zsűrik, meg minden, de én nem így értettem, hanem úgy hogy van-e köztetek valami?
Erre mindenki elfordította a fejét.
- Nemár skacok! Simon, te biztos odáig vagy Jeanette-ért, mind a ketten gyíkok vagytok!
- Héhé, ne beszélj róla így... - dühödt be Simon, de amint észre vette a reakcióját megállt. - ...Ahh...nincs köztünk semmi! - kezdte el bámulni a földet.
- És Brittany? - nézett rám kérdőn.
Először csodálkozva néztem rá, majd folytattam:
- Pfff...ugyan már én és Brittany?? Ez honnan jutott neked eszedbe? Utáljuk egymást? Pfúújj..pfújj! Én Brittany-val?? Soohaaa!
- Ő jaaa...! Inkább nem mondok semmit.
- És te Theodor? - kérdezte Miles, de Simon közbevágott.
- Tényleg Theodor, már akartam kérdezni, hogy mi volt az múltkor a színpadon? Tudjátok, emlékeztek arra, amikor a utolsó fellépésünkön Eleanor becézte Theodor-t. Tudjátok, amikor a végén a lányok leléptek, én pedig csak csodálkozva bámultam kettejüket. Theodor meg csak vállat vont. - idézte fel az esetet Simon.
- Most, hogy így mondod tesó...ezek titkolnak valamit. - mondtam elgondolkodva és Theo felé fordultunk.
- Na édes, drága testvérem, akkor most mindent bevallasz! Van valami köztetek Eleanorral? - kérdeztem.
- Őő....jaa...ő háát...az úgy volt hogy...
- Ne is próbálj hazudni! Tudjuk, hogy van valami köztetek Eleanorral! - mondta Simon.
- Na jóó...de ne mondjátok el senkinek.
Igen van rá esély, hogy netalán-tán van köztünk valami.
- Miii? De mégis mikor? - akadt ki Alvin.
- Nyugi már Alvin! És ezt miért nem mondtad el nekünk? - kérdezte Miles.
- Ő háátt...Eleanorral úgy beszéltük meg, hogy még nem mondjuk el senkinek.
- És mióta? - kérdezte Simon.
- Hát már, nézzük...kb. egy hónapja.
- Micsooodaa?? - akadt ki megint Alvin. - És ezt titokban tartottátok előttünk.
- Őő bocsii! - kért bocsánatot Theodor.
- Semmi baj Theo, köszönjük, hogy elmondtad. És nyugi nem mondjuk el senkinek. Ugye Alvin? - kérdezte tőlem Simon.
- Őő...jaja...persze... - durcáztam be.
- És mikor jönnek vissza? Tudjátok? - terelte Miles a témát.
- Háátt...holnap lesz a döntő, azután még vagy két nap, szóval körülbelül három nap múlva. - gondolkozott Simon.
- Oh értem. - felelte Miles.
- Amúgy tényleg skacok! Miért nem szervezünk nekik egy bulit? - vetette fel az ötletét Theo.
- Tudjátok ez egy jó ötlet! - dicsérte Simon Theodort.
- Miért ne! Én benne vagyok! - mondta Miles is.
- Na jó...de csak mert már rég buliztam! - egyeztem bele végül én is.
- Akkor eldőlt! Egy jó kis partit rendezünk a csajoknak a hazatérésük napjára. - dörzsölte össze a tenyerét Miles. - Talán Ashley-t is be tudom szervezni.
- Már csak Dave-től kéne megkérdezni. - elmélkedett Simon.

Alvin és a mókusokWhere stories live. Discover now