20.rész - Ashley lemezbemutatója

95 6 0
                                    

Másfél hét múlva.

Miles szemszöge:

- Srácok! Gyertek le! - szólt nekünk Dave.
Épp Alvinnal játszottunk a szobájában egy videójátékkal.
- Pillanat! - ordítottam le.
- És Bumm! Ezzel három-egy! - ordította Alvin.
Ezt nem hiszem el már megint elvert.
- Ja szép volt! Hol tanultál meg így játszani? - kérdeztem tőle.
- Hát... - kezdett bele, de Dave ránk nyitotta az ajtót.
- Oh hali Dave, szóltál? - kérdezte Alvin.
- Na most azonnal lefelé mind a kettő! - mondta haragosan.
Mikor kiértem az ajtó elé láttam hogy anyukám is ott áll.
Na basszus. Gondoltam magamban.
Lassan lesétáltunk, majd leültünk a többiekhez.
- Na szóval... - kezdte Dave. - Holnap Ashley-nek egy igen fontos lemezbemutatója lesz, amire engem, Samanthát és gondolom Miles-t is meghívták. - nézett rám kérdőn.
- Ja igen... Ashley már küldött VIP Pass kártyát nekem. - mondtam büszkén.
- Rendben, mivel nem lenne szép ha kihagynám, ezért muszáj leszek itthon hagyni titeket. De mivel tudom, hogy úgyis kitalál valamit Alvin, ezért időközönként benéz hozzátok a szomszédunk. Értve? - kérdezte Dave mikor a végére ért.
- Jajj, ugyan már Dave, már ránk bízhatod a házat. Nem lesz semmi baj itt. - mondta Alvin, de Simon félbeszakította.
- Öhhh...annak az esélye, hogy valamire készülsz, az egyre inkább nő. - hívta fel a figyelmet Simon.
- Fogd be. - nézett rá morcosan Alvin.
- Na jó, elég lesz. Mivel nem tudtok rendesen viselkedni, ezért elveszem a konzolt. És pont. - majd Dave sarkon fordult.
- De Davee...csak azt ne. - sikoltott Alvin.
- Nem érdekel. Elég lesz.
- Ja kösz szépen Simon. - mordult rá Alvin.
- De nem is én tehetek róla, ezt csak magadnak köszönheted. - válaszolt Simon.
- Na jól van elég lesz srácok. - szóltam rájuk most már én is.
- Ja persze te elmehetsz álmaid csajával. Én meg itthon üljek egész nap. - akadt ki Alvin, mire kissé fel ment bennem a pumpa.
- Na állj csak meg! - futottam utána, hogy elkapjam.
Szerencséjére bemenekült a vécébe és magára zárta azt.
- Miles kérlek hagyd. - szólt rám az anyám.
- Jó oké... hallottad Alvin szerencséd van! - ütöttem meg az ajtót és elindultam összepakolni a cuccaimat.

Alvin és a mókusokOnde histórias criam vida. Descubra agora