41.rész - Hazaút

61 2 2
                                    

Jeanette szemszöge:

Miután letudtok a koncertet volt egy tíz perc szünetünk, majd rögtön mentünk is a színpad mellett felállított sátorba, ahol is a rajongók autogramot és fotót kérhettek tőlünk.
A tömeg visszajelzése alapján és az egy-egy lefülelt beszélgetés alapján mindenkinek nagyon tetszett a műsorunk és örülnek hogy újra együtt a csipet-csapat. 'Akár csak mi' - gondoltam magamban.

Theodor szemszöge:

Már végeztünk az autogramosztással és már az öltözőinkben voltunk, mikor megszólalt a hangosbemondóban Ian.
- Kis Sztárjaim, ha végeztetek, akkor gyertek kérlek a közös térbe. Szeretnék még beszelni veletek.
- Nem mintha, nem ott lenne a kijárat. - szólalt meg Alvin, mire Simon megforgatta a szemét.

Eleanor szemszöge:

A lányok közül elsőnek én végeztem, így ahogy Ian kérte a közös helyiség felé vettem az irányt. Meglepetésemre Alvin volt ott a leghamarabb. Épp Miles-sal beszélt, mikor észrevettek engem.
- Hey Eli, nagy voltál ma! - köszönt Miles, miközben megdicsért.
- Igen, jók voltunk ma is. - mondja Alvin is büszkén.
- Köszi Miles. Te is jó voltál Alvin! - dicsérem meg a mókusfiút, miközben Alvin két testvére is megérkezik, akik közül Theo azonnal egy hatalmas öleléssel köszönt, amit viszonzok és egy puszit adok az arcára.
- Nagyok voltunk ma Cukorfalat! - dicsér Theo, mire elpirulok.
- Igen, te is jó voltál! - mondom az igazat, miközben újra elpirulok.
Ezután megérkeznek Brittany-ék is.
Akik szintén végig dicsérik a társaságunkat. Simon és Jeanette pedig egy lopott csókkal ünnepelik meg a pillanatot.
Nem sokáig tudtunk egymásnak örülni, ugyanis hirtelen megérkezett Ian, Dave-vel és Samantha-val.
- Jajj, hát nagyon gratulálok a sikereiteknek. Nagyon ügyesek voltatok a színpadon és csak így tovább. Ez egy fényes jövő kezdete, úgy érzem! - áradozik a managerünk.
- Köszönjük! - köszöni meg Brittany illedelmesen.
- Innentől a határ a csillagos ég! _ mondja boldogan Ian, mire mindannyian mosolyogni kezdünk.
- Most pedig menjetek aludni, mert későre jár, és holnap még egy interjútok is lesz. - fejezi be mondatát Ian.

Alvin szemszöge:

Miután Brittany-ék is kiértek a Hall-ba megdicsértük őket is, hogy milyen jól szerepeltek. Igaz egy kissé kínosra sikeredett, mert a két gerle pár mellett mi csak ott álltunk feszengve. Szerencsére Ian megszakította ezt a "idili" pillanatot. Elmondta, hogy mennyire örül nekünk és gratulált nekünk. Majd elmondta, hogy holnap van még egy sajtótájékoztatónk, vagy mink.
'Ez volt az a fontos hír, amiért nem mehettünk még haza?' - kérdeztem magamtól egy kissé idegesen.
Már eléggé fáradt voltam, hasonlóan a többiekhez és már mentem volna haza húzni a lóbőrt, hát 'de nem még mindig itt kell szenvednem.' - gondoltam magamban.
Szerencsére Ian monológja csak eddig tartott és Dave vette át a szót.
- Na köszönjetek el Ian-től. És aztán indulás haza. - mondta Dave, majd kezett ráztak Ian-nel.
Mi pedig elköszöntünk Ian-től és beültünk a kocsiba.

Az egész úton nem tudtam elaludni, holott nagyon fáradt voltam. Az egész úton az előadás járt az eszemben. Hogy eltereljem a figyelmem hát bedugtam a fülhallgatóm és elkezdtem zenét hallgatni. Arra leszek már csak figyelmes, hogy Dave leparkol a kocsival és halkan kinyitja az ajtót.
- Jajj szegénykéim, már nagyon fáradtak lehettetek. - mondja halkan Dave a mellettem egymás karjaiban alvó Eleanornak és Theodornak.
- Na gyertek! - mondja, miközben óvatosan ölbe veszi őket én pedig felmászok a vállára. Mikor az ajtóhoz étünk már csak akkor vettem észre, hogy a többiek is nagyba húzzák a lóbőrt, csak én nem.
Samantha és Miles megvártak minket, míg be nem mentünk az ajtón, majd utánunk ők is bejöttek, majd Samantha és Dave felvitte az alvó csapatot a közös szobánkba. Miles eközben lehuppant a kanapéra és bekapcsolta a tévét. Miközben Dave-ék mindenkit elhelyeztek a saját ágyában én lehuppantam Dave válláról és gyorsan az ágyamba feküdtem. Miután pedig mindenkit letettek Samantha-ék még jó éjszakát kívántak és valószínűleg ők is aludni tértek.

Viszont nekem sehogyse akart álom jönni a szememre. Egész este forgolódtam és nem tudtam elterelni a gondolataimat a fellépésről, pontosabban a közös fellépésünkről Brittany-val és a többiekkel.
'Rég volt már ilyen!' - gondoltam magamban.

Na ezzel is kész vagyok...a következő részben már szeretném hozni az "interjús részt." 😍💯
Szóval hogyha még valakinek van valamilyen ötlete akkor azt szívesen fogadom. 🤗🤗
Nem tudom mikorra hozom azt a részt...de kitartást! 🤗😇
Hogyha pedig tetszik a sztori azt jellezzétek egy csillaggal. 🤗🤗👇👇

Köszönöm! 😍😍❤️💯

Alvin és a mókusokWhere stories live. Discover now