Jeanette szemszöge:
Miután jót nevettünk Alvinék kínos képein. A műsorvezető elbúcsúzott a nézőktől, mi pedig Alvinon és Brittanyn kívül integetve köszöntünk el a nézőinktől.
Ezután Ian magához hívatott minket, bár Alvinék még mindig sokkoltan ültek egy helyben. Bár Ian szavára ők is elindultak.Ian szemszöge:
- Na szóval srácok. Dave-nek és nekem van egy meglepetésünk. Dave akarod te mondani? - fordultam a mókusok mentora és nevelője felé.
- Nem, mondd csak te nyugodtan! - adta át nekem a szót.
- Na szóval... - húztam el a mondatot. - ...kaptok egy saját tévé műsort! - mondtam a kis mókusoknak örömtelien, mire mindenki szájtátva meredt rám.
Az előbbi sokkból Alvin ocsúdott fel elsőnek.
- Saját tévé műsorunk lesz? - kérdezte izgatottan.
- Igen, valahogy úgy. Ami azt illeti egy animációs sorozatokra specializálódott stúdió készít rólatok egy 3D-s animációs sorozatot. Dave már beleegyezett így már az első évadot be is rendelték. A forgató könyv pedig már készülőben van. Ha minden jól megy, szeptember első hetében lesz a premier. - vázoltam fel nekik a helyzetet.
- Ez hatalmas hír Ian. Köszönjük. - köszönte meg Simon elsőként, majd sorra a többiek is.
- Szóval ha jól értem, kapunk egy animációs sorozatot. De nekünk semmit sem kell csinálnunk érte? - kérdezte végül Eleanor.
- Nos. Ez nem teljesen így van kedvesem. Jövő hétre vár minket a stúdió, ahol felvesszik a hangszíneteket, majd ebből pedig legyártják a párbeszédeteket élethűen. És igazából ennyi. Csekélység, de fontos feladat. - fejeztem be a felvilágosítást.
- Oh értjük. Köszi Ian. Biztos ott leszünk! - szólalt meg végül Brittany.
- Ugyan semmiség. Na de most irány haza, a mai nem is fárasztó lehetett számotokra, nem hogy a tegnapi. Pihenjétek ki magatokat, aztán majd a stúdióban találkozunk. - kacsintottam rájuk, mire elköszöntek és mindenki haza felé vette az irányt.
ESTÁS LEYENDO
Alvin és a mókusok
FanficSziasztok ebbe a könyvbe az "Alvin és a mókusok" című filmek további történeteit fogom írni, ahogy szerintem folytatódnia kellene a filmeknek. Jó szórakozást kívánok!