Neden

2.9K 607 186
                                    

Ben Safa Salihoğlu. Yazarım ayrıca otaku. Hobim mi işim mi diye soracak olursanız hiç düşünmeden hobim derim. Aslında aşka inanmayan bir insan mıyım. Öyle sanardım. Nasıl bir aşka 180 kiloyu daha ağır, kanıma işleyen zehirden daha zehirli ve geçmişinden daha karanlık. Hayır 3 milyardan fazla kadın var. Olmasa bile kim sayıyor abi. Yanlız ben neden sosyetenin en kötü kızına aşık oldum. Abi kötü dediysem gözünüz önünde seri katil canlanmasın. Gerçi seri katil sayılır. Ben bu çevreye geldiğimden beri 28 çift ayırdı. Yaklaşık bir sene içinde. Nereden biliyorsun diyorsanız. Erkeklerin hepsi benimle konuşmaya geldi. Aslında benim yayıncım sosyetenin tanınmış en iyi kızlarından biri ve kötü kız'ın ablası. Yanlız ben şimdi farkettim de ben baya sosyetenin Güzin ablası olmuşum. Gerçi adamlara hak vermek lazım. Sosyeteler ağlamaz robotturlar ve asildirler. Duyguları göstermeye fırsatları yoktur. Onlar para ve statüye bakar.

Aliye(Kendisi yayıncım olur)" Gene mi anime izlerken uyudun"dedi.
Bende" bugün hangi hikaye. İyice kendimi Naim Süleymanoğlu gibi hissediyorum"dedi.
Aliye" gene ne oldu"dedi.
Bende" siz Asiye ile kardeş olduğunuza emin misin? Hayır her ayrılan çift benim yanıma geliyor. Ben ne süper güçlerim var ne de dayanacak gücüm"dedim.
Aliye" Toplantıya gitmek istemiyorum"dedi.
Bende" ne kadar kaybederim. Dizi anlaşması olmasa"dedim.
Aliye(Kızgın bir şekilde)"  Sen ne diyorsun bu hikayeyi alabilmek için adamlar Amerika'dan geldiler. Yaklaşık 500.000 lira kaybedersin"dedi.
Bende" paraya zerre değer vermediğimi bilmiyorsun "dedim.
Aliye" en azından benim için yapsan"dedi.

Telefonum çalıyor.
Bende" kim arıyor"dedim.
Aliye"Annen"dedi.
Bende" ver bana"dedim.
Aliye" sen sadece imzayı atacaksın. Gerisini bana bırak"dedi.
Bende" ver artık şu lanet telefonu"dedim.
Aliye verdi telefonu.

Telefonu açtım.
Zeliha" neden geç açtın telefonu"dedi.
Bende" yeni kalktım anne. Anca aldım telefonu"dedim.
Zeliha" Safa kuzenin Yusuf evliyor. Sen hala bulamadın. Ben ne zaman torun seveceğim"dedi.
Bende" Ablam bulsun da önce bende bulurdum"dedim.
Zeliha" ünlü bir yazar oldun. Ama hala çizgi film izliyorsun"dedi.
Bende" çizgi film değil anime lütfen. Hem ben evlenmek istemiyorum"dedim.
Zeliha" neden evlenmek istemiyorsun"dedi.
Bende" Anime izleme izin vermez"dedim.
Zeliha" Oğlum canım oğlum. Bak kuzenin bile buldu. Sen hala çocuk gibisin"dedi.
Bende" anne gözünü seveyim. Yaşım 25 daha. Hayır 40 yaşında ihtiyarmışsım gibi davranma"dedim.
Telefonu suratıma kapandı

Aliye" gidiyor muyuz"dedi.
Bende" Bak Asi varsa gelmem. Biliyorum avukat ama bana sürekli laf sokmasından bıktım"dedim.
Aliye" Dua et Asiye yok. Sen hem görünce neden bayıldın"dedi.
Bende" Artık gına geldi. Kız kız değil cıa bu kadar entrikayı bir ülkeye yapsan şu an ülke yıkılmıştı. Karşımda görünce bayılmışım. Sosyetenin neden Güzin ablası ben oldum"dedim.
Aliye" anlaşılan baya Asiye duymuşsun. Ama yapacak bir şey yok. Sosyeteden olmayıp sosyetenin içinden olan tek kişisin"dedi.
Bende" acaba neden. Evimi sosyetenin sitelerinden birini alan yayıncım yüzünden olmasın acaba"dedi.
Aliye" hala yerde yemek yiyen evine ayakkabı ile girmek yasak olan biri dediği lafa bak"dedi.
Bende" yaklaşık sana ne kadar kazandırdım. Acaba başka yayıncı ile çalışsam"dedim.
Aliye" tamam kapadım çenemi. Artık şu imzayı atalım"dedi.

Gittik abi yolda tek kelime bile etmedim. Aslında yol sıkıcı olduğu için uyudum. Keşke uçan araba olsa. Ama mümkün değil en azından şimdilik. Ama abi beni kesmez ışınlanma makinesi ya da boyut bükücü gibi bir şeyler olsa. Lanet trafiği çekmek zorunda kalmam. Aslında metrobüs güzel bir seçenek. Ama sen yayınevinin baş yazarısın ne otobüsü. Senin sahip olduğun parayı herkes sahip olmak ister. Hem ne metrobüsü helikopter varken diye her seferinde başımın etini yiyor. İçimden o an ateş püskürtüp yiyesim geliyor. Ama gerçek dünya ben kim ateş püskürtmek kim ben en fazla oda parfümü püskürtürüm.

Asiye" bu eziğin burada işi ne"dedi.

Şu an karanlık kaplı keşiş deyip Asiye'yi kafasından kesesim var. Ama imkansız. Birincisi hiç japon kılıcı kullanmadım. İkincisi gerçek dünyada karanlık kaplı keşiş diye bir şey olamaz. Çünkü bilim karanlığı oluşturan yer çekimini şekillendirecek kadar ileri değil. Üçüncüsü ise bunu yapsam katil değil araştırma malzemesi olurum.

Aliye" Kendisi biraz önce uluslararası anlaşmaya imza attı"dedi.
Asiye(dibime girdi)" Ha! Tebrikler. Bu arada Aytaç ile aran nasıl"dedi.

Abi dibime girince neden kalbim ışık hızında atıyor. Lanet olasıca neden bu kadar güzel kokuyor. Kafayı yiyeceğim hem bir kızdan nefret edip hem de nasıl sevebiliyorum.

Bende" Tamam artık ne yapıyoruz"dedim.
Aliye" biraz yeni bir hikayeye üstünde konuşalım"dedi.
Bende" Bu gün kakegurui başlayacağım. Başka zaman olsa"dedim.
Asiye" gene mi anime bu çocuk gibi tavırlarına devam edersen gene kız bulamazsın"dedi.
Aliye" istese her kız onun peşinden koşar"dedi.
Asiye"Aytaç en iyi arkadaşın değil mi Safa"dedi.
Bende" evet"dedim.
Asiye" beni seviyor değil mi"dedi.

Ulan bu kadın zihnimi okuyor. Hayır keşke parmakların ucundan mermi atsam. Kafama sıkar bu dertlerden uzaklaşırdım.

Bende" beni ilgilendirmez. Ama kendini bir şey sanma. Şu anda eve gidip anime izlemek istiyorum"dedim.
Asiye" sen daha önce izlemedin mi"dedi.
Bende"benim zevkime karışma "dedim.

Öğle yemeği için Tahsin abi'nin mekanına gittim.
Tahsin" Safa her zamanki siparişler hazır. Ama neden haftanın beş günü zaman dört lahmacun ve dört ayran sipariş ediyorsun."dedi.
Bende" iyice annem kesildin başıma. Burası evime beş adım sayılır"dedim.

Tahsin abi'nin mekanından ayrıldım.

Sitenin girişinde güvenlik çevirdi.

Adam"Merhaba Safa bey. Gene mi lahmacun"dedi.
Bende" en temizi bu. Dert yok pislik yok. Bu arada pislik demişken. Temizlik yapan eleman geldi mi"dedim
Aynı Adam" evet Safa bey. Bu arada siparişiniz geldi"dedi.
Bende" Uchiha Itachi cüppesi mi zaraki Kenpachi figürümü"dedi.
Aynı Adam" Miku nakano baskılı t-shirt geldi Safa bey. Bu arada neden bunları aldınız ben sizi sadece anime izliyor diye biliyorum"dedi.
Bende" uzun hikaye. Asla almazdım. Ama bahisi kaybettim. Kısaca bunlar bir arkadaşıma gidecek"dedim.

Eve gittim. Kapıyı açmaya çalışırken birden kapı açıldı.
Karşımda Asiye vardı.
  Bölüm sonu

acayip GençHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin