İstanbula döndük. Uff ya! Pazartesimin içine ettiler. Zaten uçakla dönmek hangi salağın fikriydi. Gerçi Asım bey'i kırmak istemedim. Bu arada salı gününe almak zorundamıydın abi randevuyu. Ateş beni azarladı doğal olarak. Hayır adama açıklama yapamadım ki. Çarşamba gününe halledecem dedim. Ama tek bir ilerleme kaydetmedim. Neyse Kafeyi açtık. Ben, Dilara ve Abim. Aslında açmayı planlıyordum. Her şeyi hazırdı. Ama Dilara güvenemedim. Abim olunca biraz içim rahatladı. Eee işe gittim. Asiye'yi görseydim keşke. Ama Aliye bütün gece uyanık tutmuş kızı. Nur hanıma nasıl söylecekleri hakkında. Reklam metni yazıyorum. Red co sports için. Zaten Antalya sıcağında tembelliğe alıştım. Bu pazar da Mangal partisi var bahçeli evde. Ben yapıyorum. Ekrem amca sağolsun.
Ateş" Ne yaptın abi. Metin hazır mı" dedi.
Bende " Bitti. Bi bak istersen" dedim.
Ateş" Malum Red co sportstakiler Reklam senaryosunu bile senin yazmanı istediler" dedi.
Bende" Ben ne anlarım Reklam senaryosu yazmaktan abi. Neyse biraz kafa dağıtmak için erken çıkabilir miyim"dedim.
Ateş" Aslında senin reklam çekilişinde olmanı istiyorlar" dedi.
Bende "Bugün öğlenden sonra olan çekim için" dedim.
Ateş "Evet bu sabah aradılar" dedi.
Bende" Gitmek zorunda mıyım "dedim.
Ateş" Abi bak neler anlattın. Bayramdan önceki haftayı da telafi etmedin kırma beni "dedi.
Bende" Ne yapacağız katlanacağız buna. Bu arada Pazar günü mangal partisi var. Ama Allah aşkına Berna ve Eda'yı getirme. İkisi canımı okuyor"dedim.Asiye'den mesaj geldi.
Bana güzel bir şey yaz da bugünlük Safa dozunu alıyım yazıyordu.Bende
Karanlık şehirde hapistim
Sislerin içinde boğuluyordum.
Ama sen bana umut oldun
Çünkü ben sana aşık oldum.Asiye cevabı
Seni seviyorum yazman yeterliydi öpücük emojisini ile.Ateş" Asiye ile mesajlaşmayı bırak" dedi.
Bende" Berna ile Eda'yı getirme"dedim.
Ateş "Gül'e bağlı. Zaten Yaz'ın tutuklulanmasından sonra biraz canı sıkkın. Ama biliyordun madem daha önce niye demedim" dedi.
Bende" Öğrendiğim zaman demiştim. Ama savcı beni dediğime bakmadı. Savcı değişince oldu. Yanlız büyük bir şey bekliyor beni"dedim.
Ateş "Neden böyle dedin" dedi.
Bende" Sırrını söylersem acısını çıkaracağını söyledi"dedim.
Ateş" Yaz işte boş laf abidesi. Eren'i yanına ne zaman gideceksin" dedi.
Bende " Hiç bir zaman. Biri bağımlı öteki alkolik. Bulaşmak zorundaydılar sanki" dedim.
Ateş" Yaz neye bağımlı" dedi.
Bende" Sakinleştirici bağımlısı. Kırmızı reçeteli. İçmezse yoksunluk hissediyor. Kaldığı koğuşu yıkmış"dedim.
Ateş" Nereden biliyorsun "dedi.
Bende" Uluç sağolsun"dedim.En sonunda reklam setine gittim. Bir şey olmadı. Hatta uyudum. Alexandra kızdı bana.
Alexandra "Yasin'i yanına ben bırakıyım mı" dedi
Bende" Gerek yok arabam var"dedim.
Alexandra " Senin araban mı var" dedi.
Bende" Arazi aracını gördün değil mi?bu dört çarpı dördün anahtarı"dedim.
Alexandra" Yarın akşam getirsem. Bizim kızlara takılacağız"dedi.
Bende" İyi madem seni kıracak değilim. Bu arada beni neden çağırdınız ki "dedim.
Alexandra" Kurul eğer reklamı beğenmese yeniden çekecektik. Bu yüzden de yeni senaryo için seni getirtik"dedi.
Bende" Uff! Ben sanki yazma makinesi miyim. Neyse ya"dedim.Arabada giderken. Nur hanım aradı beni. Birde kızını bulma meselesi var. Ben sherlock holmes'um. Hayır ulan beynim uyuya mı bağlı 80 milyon geçen ülkede nasıl bulacağım. Kız belki estetik yaptırdı. Batman miyim. Kıza bakıp ooo bu sizin kızınız diyecek. Gerçi bana yardım edecekmiş. Ama nereye kadar. Sağa çektim açtım.
Nur" Sana mesaj attım"dedi.
Bende" keşke bu cihaz on saniye sonra kendini İmha etse de bende kurtulsam sizde"dedim.
Nur" O yıl İstanbulda yaşayıpta değiştiren ve şu an İstanbul da yaşayan Eylüllerin listesi var mesajda adresleriyle birlikte"dedi.
Bende" Hadi bulduk diyelim ne yapacağız Nur hanım. Yani nasıl ikna edeceğiz parayı kabul edeceğini sanmıyorum sosyete ye gireceğini de"dedim.
Nur" Yılan moduna sahip olan sensin. Hem bu bebeği Eylül olmadan doğurmam"dedi.
Bende" Neyse ne ya? Aliye bebeğinin babasını söyleyim mi?kalsın mi"dedim.
Nur " Şu bebeğin babasına söyle ellerini çabuk tutsunlar yoksa. Asım öğrenirse baya döver" dedi.
Bende"Süleyman abime kızmadı ama"dedim.
Nur" Öyle olmasa da seni oğlu gibi görüyor. Herhalde kendini gördüğü içindir. Sen arada varsın diye kızmadı"dedi.
Bende" Tamam Nur hanım elimden geldiğince bakarım"dedi.Demek oğlu gibi görüyor. Kızıyla çıkmama bir şey demedi. Gerçi beni oğlu gibi görme meselesine bir şey diyemem. Tuhaf listede benim psikoloğun adıda var.
Yasin"Açsana lan kapıyı"dedi.
Bende" Abi hayırdır neden erken çıktın"dedim.
Yasin" Patron herkese yarım saat erken saldı. Hadi psikoloğa gidelim"dedi.Acaba bana yaptığını yapsam. Yok lan o kadar da gadar değilim. Galiba o kadar gadarım. Işıktan sonra durdum.
Yasin" Seni .................. ................ .......... Hayır neyin kafası bu. İyi ki seni unuttum ha-".
Bende" Hadi gene acıdım"dedim.Eylül evine gittik.
Yasin(Yakamdan tuttu) "Neden kadının evine geleceğimizi söylemedin. Eğer Aliye öğrenirse baya yandık" dedi.
Bende"Kapa çeneni içeri girelim gari. Abooo vallaha sende de ni çene varmış"dedim.
Yasin" Bu özgüven benim Aliye ile bebeğim olacağı için değil mi"dedi.Eylül kapıyı açtı.
Eylül " Galiba büyük Abisi sensin" dedi.İçeri geçtik kola koydu önümüze.
Yasin" Benim bir sorunum var Psikolog hanım "dedi.
Bende" Sen bu yaklaşımla nasıl Aliye'yi hamile bıraktın"dedim.
Yasin" Sen kendine bak önce Sevdiğin kız Asiye ile Bir yılın sonunda gizli gizli çıkan babamdı değil mi"dedi.
Bende" Hey ben kötü kız diye çıkmıyordum. Ama bana iyi geleceğini nasıl bilebilirim"dedim.
Eylül " Ne Teyze mi oluyorum ben. Annem babamın haberi var mı? Asiye birine mi iyi geldi. Hadi oradan be" dedi.
Yasin" Bu ne saçmalıyor be"dedi.
Bende" Abi istesen de istemesen Poyraz Ailesinin damadısım. Seni içeri atabilir"dedim.
Yasin" İçeri derken "dedi.
Eylül" Hapishane'ye girersin. Ayrıca öldürseniz sosyeteye girmem. Safa benim tek danışmanım-".
Bende" İşin garip kısmı Annen hamile "dedi.
Eylül" Annem Beni Aliye sanıyor. Hem Safa sırrın bende"dedi.
Bende" Sırrım yok ki"dedim.Yoksa bu soytarıyı mı biliyor. Ama Edip kimseye söylemeyecekti. Lanet herif. Onu dövdüm diye yapıyorsa çayına kafein artırıcı atıp yorulana kadar döverim.
Bende(Anahtarı attım) " Abi sen anahtarı al. Beni ne yaparsa yapsın uzak kalma zorunluğum yok. Sonuçta ikinci derece ilişkimiz var. Annem ya da babam olsa sıkıntı olurdu"dedi.
Eylül" Yasin git sen"dedi.Abim çıktı.
Ben" Ablan Aliye seni aradığında bu işi almaya bilirdin"dedim.
Eylül " Sen hiç aç kaldın mı" dedi.
Bende" Aaah Aaah. Demek gerçek beni öğrendin ha ama kimden"dedim ve dudağımı yaladım.
Eylül" Gerçekten de Fatma'nın dediği gibisin. Aslında içindeki piskopatı zincirliyorsun. Bunun yarısı kadar davranırsan Yılan modu diyorsun "dedi.
Bende" Eee ne var yani. İçimdeki psikopatı kontrol etmemde ikinizde yardım ettiniz. İkinizde birbirinizden nefret etsenizde aynısınız"dedi.
Eylül (Kızgın Bir şekilde) "Hadini aşıyorsun nerem benziyormuş o pisliğe"dedi.
Bende" Naziksiniz, zekisiniz, kurnazsınız ve en güzel kısmı ikinizde bana iyi geliyorsunuz. Asiye ile çıkmadan önce onun yüzüden bir gün ölebilirim diye düşünüyordum. Ama nedense onsuz ölürüm diye düşünüyorum"dedim.
Eylül "Yarınki randevuna geç kalma" dedi.
Bende" Bi ara her şeyi anlat"dedim.Taksi tutup sahile indim.
En sonunda yalnızım.
Hayır! Hayır! Hayır! Hayır! Bu neyin kafası lan! Hayatım brezilya dizisine döndü. Yakında klonum çıkarsa şaşırmam. Başlarım böyle işe. Bana iyi gelen iki kişinin kardeş olmasına çok sevindim. Ama birbirlerinden nefret etmesi. Kabul edilemez.Fatma" Burada bulacağımı biliyordum seni"dedi.
Bende" Düşman yazarlar olarak arkadaş çevremizin farklı olması gerekmiyor muydu"dedim.
Fatma(Ayağıma bastı) "Bu konuşmayı istemiyorum. Soytarı ol yine" dedi.
Bende" Ha ne oldu. Seninle rakip değil miyiz Kovboy Fatma. Hayır bu ne biçim mahlas lan. İnsan böyle mahlas olacağına borcu olsun daha iyi. Dur bir dakika seni şerefsiz. Sen beni izleyip psikoloğuma gittin ve soytarıyı anlattın"dedim.
Fatma(Sigara yaktı) "Seninle sohbet etmek paha biçilemez" dedi.
Bende" He he aman hiç güleceğim yoktu ne istiyorsun benden"dedim.
Fatma" Arada bir görüşmek. Soytarıdan ailenin haberi olsa - ".
Bende" Tamam ararım seni. Ama söylediğin an pişman ederim seni"dedim.
Fatma" Tunç'a selamları ilet. Yurttan çıktığından beri görmedim"dedi.
Bölüm sonu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
acayip Genç
Romanceilginç bir aşk hikayesi. kızımız çok kötü erkeğimiz ise hayal dünyası ve gerçek dünya arasında sıkışmış tüm telif hakkı saklıdır Abi hikayem bitti. Ama asıl olan hikayeyi okuyucunun tamamlamasıdır kendi dünyasında. Bu yüzden de tamamlamak siz okuyuc...