Asiye "soruma cevap vermedin"dedi.
Bende" neden yapmak istersin"dedim.
Asiye" Aslında Tuğrul Berna ile para için evleniyor. Tuğrul'un şirketi battı. Bunun için Berna ile nişanlandı. Aslında Berna'yı sevmiyor. Kendisi siyahi tenli bir kızı hamile bıraktı"dedi.
Bende" bunu nereden biliyorsun"dedim.
Asiye" Basit sosyetenin takıldığı tüm yerlerde casuslarım var"dedi.
Ayşe" bu yüzden sosyetenin takılmadığı yerlerde takılarım dedim sana Tunç"dedi.
Tunç" İşin zor Safa-kohai. Kız baya istihbarat teşkilatı gibi"dedi.
Bende" Planın ne"dedim
Asiye"her zamanki gibi hayat kadını yollacağım ve aynı zamanda Berna'nın öğrenmesi sağlayacağım"dedi.
Bende" Can sıkıcı. Ama hemen git ablanla böyle bir duyum aldım doğru mu diye soracaksın"dedim.
Asiye" sen ne yapacaksın"dedi.
Bende" unutun mu ben acayip gencim herkes bana derdini anlatır. Çünkü bana göre ne yaptığı önemsiz kişinin"dedim.
Asiye" soruma cevap olmadı"dedi.
Tunç" Safa-kohai itiraf alacak. Bu itirafı kayıt edecek. Bende yayınlayacağım. Tabi anonim bir isimle. Sende linki Berna'ya atacaksın"dedi.
Ayşe" ben mi"dedi.
Bende" Asiye. Böylece itibarın artacak"dedim.Asiye telefon açtı
Asiye" Abla duyduğuma göre Tuğrul siyahi bir kızı hamile bırakmış doğru mu"dedi.
Aliye" Bilmem. Ama pek sağlam pabuç değil"dedi.
Asiye" yarım saat sonra görüşürüz"dedi.
Aliye" Babam çağrıyor seni"dedi.
Asiye" Tamam"dedi.Ben" neden telefonu hoparlöre verdin"dedim.
Asiye" beni çağıracağını. En başından beri biliyordum. Bu yüzden inanmama ihtimaline karşı sesi hoparlöre verdim"dediBu kız geleceği görüyor herhalde.
Asiye" Görüşürüz bay benzini biten"dedi.
Ayşe" şimdi bende Asiye ile çıktıyım yoksa dedikodu olur"dedi.
Tunç"Safa-kohai işte sosyeteden biri ile çıkmanın zorluğu. Sizin için sorun olmuyor mu"dedi.
Bende" Aslında buraya taşındığım günden beri sürekli gelir. Bu yüzden pek sorun olmuyor Tunç-senpai"dedim.Ayşe ve Asiye çıktı.
Ben" Tunç-senpai sevdiğim kızla çıkmanın bana dünyayı kaldıracak güç vereceğine düşünürdüm. Ama çıkmaya başlayınca sanki bir yılan yavaştan beni zehirliyor gibi hissediyorum"dedi.
Tunç"Safa-kohai sen gerçekten yapacak mısın"dedi.
Bende" yapacağım senpai"dedim.
Tunç"Kohai böyle başlar bir bakmışsın kötü adam olursun "dedi.
Bende" Senpai sevdiğim kızın yanında her şeyi yapmaya razıyım. Ama sevdiğimi nereden anladın"dedim.
Tunç" sen ne yaparsan yap sevmediğin biriyle asla çıkamazsın Kohai. Neyse bende yavaştan eve gideyim artık. Şu kira ödemeyi unuttum. Ev sahibi ağzımıza ....."dedi.
Bende" Senpai bana ev arkadaşı olur musun? Hem evin yakın değil mi? Daha öncede kaldık. Gerçi burada tek başıma sıkılıyorum"dedim.
Tunç" senin dediğin gibi olsun Kohai cuma yerleşirim. Zaten pek bi eşyam yok"dedi.Tunç-senpai'de gitti.
Ertesi sabah çalıştığım yere çağırdım. Ses kayıt cihazını açtım.
Tuğrul" sen neden çağırdın beni"dedi.
Bende" Hikayeme ilham olursun amacıyla çağırdım"dedim.
Tuğrul" Gerçekten adının hakkını veriyorsun Acayip genç"dedi.
Bende" Duyduğuma göre siyahi bir kızı hamile bırakmışsın. Yarın ki evleneceğin kızla para için evleniyor musun. Herhalde"dedim.
Tuğrul (Yakamdan tuttu)" Seni ........ ....... Bunu nereden biliyorsun"dedi.
Bende" Asiye telefonda Aliye ile konuşurken duydum. Tesadüf eseri denk geldim. Ama merakımdan çatladım. Ondan sordum"dedim.
Tuğrul (Ciddi bir suratla)" Peki planını duydun mu"dedi.
Bende" seni bayılttıp hayat kadını ile aynı yatakta Berna'ya bastıracak"dedim.
Tuğrul" tamam. Ertesi gün düğünüme beklerim"dedi.Tuğrul çıktı odadan Ateş girdi içeri.
Ateş" Bugün senin psikolog randevun var değil mi"dedi.
Bende" Var"dedim.
Ateş" İstersen erken çık"dedi.
Bende" bana neden iş vermediniz"dedim.
Ateş" şu an çikolatalı kek kampanyası yapıyoruz. Bu yüzden senlik bir iş yok"dedi.Telefonum çaldı. Arayan annemdi. Telefonu açtım.
Zeliha"oğlum sana güzel bir haberim var"dedi.
Bende"abim yurtdışından döndü mü"dedim.
Zeliha" Hayır oğlum sana kız istedik verdiler"dedi.Ulan tam sevdiğim kız ile çıktım derken bu kız nereden çıktı.
Sinirle telefonu kapattım. Cama yumruk attım. Cam kırıldı. Elim kesildi. Kan akmıyor sanki vücudum ağlıyordu.
Ateş" ne oldu abi iyi misin"dedi
Bende"abi elim kanıyor. Hem psikoloğa gideceğim. Ama yarın anlatırım"dedim.
Deniz(elimi sardı)" iyi misin"dedi.
Bende"Yarın size anlatırım"dedim.Acil servise gittim. Şerefsiz doktor elime dikiş atırmayınca üç gün boyunca kullanmamı yasakladı. Yeniden sardı.
Psikoloğa gittim.
Yeter"Sağ elinize ne oldu"dedi.
Bende"bunu boş verin"dedim
Yeter"bizim en son görüşmemizden bu yana ne oldu"dedi.Ulan gömleği açıp gömleğimdeki bıçakları atasım var. Ama yapamam. Birincisi gömleğinin içinde bıçak yok. İkincisi sağ elimi kullanmam yasak üçüncüsü bu bir suç
Bende" Yeni işe girdim. Birde annemler bana kız istedi. En kötüsü ise nedense ruhum özgür değil. Kafamda kurt'un kuzu kiyafeti şarkısı çalıyor sürekli"dedim.
Yeter" ruhum özgür değil derken bunu biraz açar mısınız"dedi.
Bende"Sanki çok sevdiğiniz birine bir el mesafe vardır. Ama bir türlü yetişemezsiniz ya"dedim.
Yeter" peki neden yetişemezsiniz"dedi.
Bende" çünkü o kişi lanet olası trene binmiştir. Siz onun peşinden koşmanıza rağmen trene yetişemezsiniz ya. Ama o lanet olası kişi trenden atlamaz ya aynen öyle hissediyorum"dedim.
Yeter" siz neyin kafasını yaşıyorsunuz. (Öksürdü) Pardon ağzımdan kaçtı. Yani Sigara, alkol ve hayat kadını kullandınız mı"dedi.
Bende"Sadece alkol. O da arkadaşlarla"dedim.
Yeter" peki neden özgür değil hissediyorsunuz"dedi
Bende"ulan İstanbul kartını denize attığım bilsem buraya gelmezdim"dedim.
Yeter"Yeter sakin olun. Peki annenizin sizden gizli kız istemesine mi kızdınız"dedi.
Bende" Evet. Şu an bir dileğinizi gerçekleştirme imkanınız olsaydı ne yapardınız"dedim.
Yeter" kahve dükkanı açardım"dedi.
Bende" neden açmıyorsun. Yani yapılamayacak bir hayal değil"dedim.
Yeter" Para mevzusu. Aslında açarım. Ama daha az kazanırım diye yapmıyorum"dedi.
Bende" Hayalini gerçekleştirebilecek olan insanları kıskanıyorum"dedim.
Yeter" neden. Sizin hayaliniz ne"dedi.
Bende" Motorumu ve sevdiğim kızla beraber motor turu. Ama istemez"dedim.
Yeter" Yani sevdiğin bir kız var"dedi.
Bende" Fa fi fo ya var ya yok. Ama söylemek bana kalmamış"dedim.
Yeter" Yeter artık"dedi.
Bende(korkunç bir bakışla)" Yılanların bazıları zehrini akıtır ve buharlaştır. Bu yavaş yavaş zehirler avını. Bu sayede avı sersemler. Ve işini bitirir"dedim.
Yeter(Korkmuş bir şekilde)" Neden sizinle konuşurken yılan varmış gibi hissediyorum"dedi.
Bende" bende acaba sizinle konuşurken karşımda kendini zincirlemiş biri varmış gibi hissediyorum"dedim.
Yeter" lütfen gidin"dedi.
Bende" sonraki randevu"dedim.
Yeter" sizinle terapi yapmayacağım. Yeter ya! Neden psikologların size yaklaşmadığı belli oldu. Siz çok yanlış meslektesiniz bence psikolog olun"dedi.Bende psikologtan çıktım. Aliye beni aradı.
Aliye" Ne yaptın gene"dedi.
Bende" Ne oldu"dedim.
Aliye" psikolog sana bakmayı bıraktı. Bir seansa daha girersem. Bu işi bırakırım. Ha"dedi.
Bende" Beni çekecek birini bulman zor. Görüşürüz"dedim.Telefonu kapattım.
Asiye aradım.
Asiye" ikinci adım tamam mı"dedi.
Bende"tamam. Bana gel"dedim.
Bölüm sonu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
acayip Genç
Romantikilginç bir aşk hikayesi. kızımız çok kötü erkeğimiz ise hayal dünyası ve gerçek dünya arasında sıkışmış tüm telif hakkı saklıdır Abi hikayem bitti. Ama asıl olan hikayeyi okuyucunun tamamlamasıdır kendi dünyasında. Bu yüzden de tamamlamak siz okuyuc...