Abi salı çok sıkıcı geçti. Kolumu kullanamıyorum. Neyse ya! Lanet alçı çok kaşınıyor. Uzun zaman oldu. Alçı takmayanlı.
Ulan bu doktora beşinci gelişim Ateş'miş adı.
Doktor Ateş "Manyak mısın kardeşim sen? Ben bu alçıyı beğenmedim yenisini yapın ney" dedi.
Bende" Tek elimle kullanırken yavaş yazıyorum"dedim.
Doktor Ateş " Hayır benim merak ettiğim neden bu kadar yazıyorsun. Herhalde kotanızı doldurmadınız diye kovacak değil ya. Sonuçta dergi için yazmıyorsunuz. Hem araştırdığıma göre bugüne dek hiç verilen sürenin dışında olamamış. Yani hiç geciktirmemişsiniz" dedi.
Bende "Sadece yazmak değil. Kendimi hayal dünyama kapatıyorum diyelim doktor. Neyse ben kaçıyorum. Malum değiştirmeyeceksiniz" dedim
Ateş" Yarın gel. Hem biraz sohbet ederiz. Senin gibi manyağa- Pardon! Acayipe hiç denk gelmiyoruz bu hastahanede" dedi.Binaya girdim. Daha doğrusu Şirket binasına. Lan ne oluyor. Bu koku ne. Leş gibi pahalı parfüm kokuyor. Bu kokunun nedeni kesin Gül'dür
Erken mi geldim. Yok be tam vaktinde. Bizimkiler nerede. Yok artık. Gözlerime inanamıyorum dinlenme odasında Vicdan Cengiz'i mi öptü? Yoksam bene mi öyle geliverdi. Safa sakin kafanda bari şiveli konuşmayı bırak.
İçeri girdim.
Cengiz" Safa bey siz mi geldiniz "dedi.
Bende" Bey deme diye kaç kere diyeceğim. Ama sen Cengizsin. Kolundaki Cengiz dövmesi ne ayak lan. Pazartesi yoktu"dedi.
Cengiz" Siz şimdi buna mı taktınız. (rahatladı) Bende bu şirkette Aşk yasak sanıyordum"dedi.
Bende" O konuyu sonra konuşuruz. Sen sığır mısın lan. Niye kol-. Özür dilerim ya. Senden iki tane daha olduğu aklıma yeni geldi. Kesin eşi karıştırmasın diye kardeşin istedi değil mi "dedim.
Cengiz" Aslında kardeşim dişimi kırmak istedi. Neymiş aramızda fark olsun. Diğeri yara yapalım daha kalıcı olur söyledi. Ben zor ikna ettim dövmeye. Yanlız patron senden korkulur. Kafamda neden yılan canlandı demiyeceğim "dedi.
Vicdan" Gerçektende başka birinden falan duymadınız değil mi "dedi.
Cengiz"Duymadı. Analiz yeteneği çok iyi. Bazen Cinayete danışmanlık yapar bu yüzden. Asiye'nin sana aşık olduğunu neden anlamadım ki" dedi.
Bende" Yeteneğimi sadece kanıtlar üzerine kullanıyorum. Asiye'nin benim gizli evime gittiğine dair bir fikrim yoktu. Bu yüzden "dedim.
Cengiz" Burada aşk yaşamak yasak mı"dedi.
Bende" Hani siz ayrılmıştınız. Niye öptün Cengiz'i vicdan "dedi.
Vicdan" Yani o kadar bilmiyor"dedi.
Cengiz" Her şeyi bilemez. Sıradan bir insan o da bizim gibi"dedi.
Vicdan "Düğünde Cengiz'i bir kızla gördüm. Daha doğrusu arkadaşım sosyal medya hesabında. Bu yüzden hesap soruyordum ki-".
Bende" Hasan olduğu öğrendin. Özür diledin. Sonra da fark ettin ki. Cengiz'den neden saçma bir şekilde ayrıldım. Bu yüzden öptün ve aşk yaşayacaktınız. Ama ben sizi böldüm değil mi"dedim.
Vicdan" Cengiz gerçekten akıl okumadığına emin misin"dedi.
Uluç "Sadece anlatılandan varsayım çıkarıyor. Bu adam korkunç" dedi.
Bende" Sen neden buradasın "dedim.
Uluç" Cinayet danışmanlık yapmanı istiyor. Beni elçi olarak gönderdiler. Mümkünse şimdi "dedi.
Bende" Başka bir şey için geldin. Anlaşılan Kumsal için değil. Şimdi anladım"dedim.
Cengiz" Kumsal'ı aldatıyor musunuz"dedi.
Uluç "Yok öyle bir şey danışmanlık olayı için telefon kullanmadığım için oldu. Seninle bulduğumuz çocuk Teo'ya hediye aldım. Ama nasıl vereceğimi bilemedim " dedi.
Bende" Vicdan eğer böyle şeyler yapacaksanız gidin dosya odasına. Dinlenme odası camdan. Her şey belli oluyor"dedi.Oraya giderken
Siyah" Efendim içeri Eren bey ve Gül Hanım geldiler. Ben çay ikram ettim. Sizi bekliyorlar "dedi.Kapıyı açtım.
Ben" Selamın aley-. (Gül ve Eren öpüşüyordu) -Küm. Ama ben yanlış zamanda gelmişim"dedim.
Eren" Her şeyi açıklayabilirim Safa"dedi.
Bende" Babalarınız rakip Şirket olduğu için gizli gizli ilişki yaşamıyor musun? Yanlız oğlum beni paravan kullanmayın. Bak çok güzel yerler var "dedim.
Eren" Açıklamama gerek yokmuş"dedi.
Gül" Senden korkulur. Boşuna acayip genç demiyorlar sana"dedi.
Bende" Ulan şirkete ne attılar. Aşk kokusu falan mı? Hayır gördüklerim öpüşüyor"dedim.
Eren" Tost yok mu acıktık. Rahatladım yanlız. Senden sır saklanmaz"dedi.
Bende "Sır saklanır. Tabi belli etmeseniz daha iyi. Eda biliyordur. Ama ikinizin ol-".
Eren "Yüz ifaden değişti Safa ne oldu lan" dedi.
Bende" Hayır insan şüpheye düşüyor. İnşallah yanlışlıkla güvenlik kamerası görüntüsü yerine pembe dizi bağlamış olmasınlar diye. Ama pembe dizi olamaz. Barış ve Siyah öpüşüyor"dedim.Dışarı çıktım.
Siyah " Efendim siz görüşme yapmıyor muydunuz" dedi.
Bende "Güvenlik kamerasında öpüşen çifti görünce bir bakayım diye düşündüm. Yanlız ne oluyor la! Barış sen Eren'in reklam işi ilgileneceksin. Restoran basit. Diğer yöneticilere söyle. Siyah sende Gül hanımın reklam işini yöneteceksin. Zaten hepimizin eli büyük şirketlerle dolu. Şu lastik firması reklam işi ne zaman "dedim.
Siyah" Cuma metni görmek istiyorlar"dedi.
Bende "Vakit var gibi. Bir iki saat sonra gideceğim. Diğer yöneticilere belirtirsin" dedi.
Barış" Efendim neden kaybolacaksınız" dedi.
Bende "Danışmanlık. Polis işi" dedim.
Barış" Öyle herkesi karıştırıyorlar mı böyle" dedi.
Bende" Normalde hayır. Ama bir kaç dava çözdüm. Konferans gidince danışmanlık sertifikası verdiler. Kim var çay ocağında "dedi.
Barış" Teoman var. Sen ne yapacaksın Teo'yu"dedi.
Bende(kolumu gösterdim) "Görmüyor musun. Kırık kolla kendi kahvaltı hazırlamak zor ya ondan olabilir mi" dedim.
Barış" Linet neden sevmiyorsun efendim" dedi.
Bende" Ulan kadın glutensiz ekmekten avakadolu tost yapıyor. Hayır ben kusarım"dedim.Odaya girdim Belma bizim Teo'yu öpüyordu. Arkamdan Uluç geldi.
Ben" La Uluç bizim binada tuhaflık mı var"dedim.
Uluç " Teo ben kızmam. Aşk yaşamak istersen kızmam" dedi.
Kumsal "Şey. Özür dilerim. Ama Uluç sen de bari. Belma sen nasıl öpersin. Evde cehennem bekliyor" dedi.
Bende" Tost yap Teo. Kumsal'a barış tostu yap"dedi.
Teoman" Uluç abi sağol. Kimse bir evsize kolay kolay yardım etmez "dedi.Özel odada tost tıkınırken.
Asiye geldi.
Asiye" Naber Safa "dedi.
Bende" Bebeğim burası özel oda dört yönetici dışında kimsede anahtar yok "dedim.
Asiye" Kumsal'dan aldım. Asıl dedikodu sende var galiba"dedi.
Bende "Ha! Gerçi senin haberin vardır. Gül ile Eren ilişki yaşıyor" dedim.
Asiye" İfşa edelim mi? Hem onları ayırırız. Ne dersin"dedi.
Bende(İç çektim) "Şu kafaya bak. Olmaz. Bak bozuşuruz"dedim.
Asiye" Tamam be. Zaten ayırırsam kötü olur. Gül ile entrika yapıyoruz. Neyse? Teo ne ayak. Hayır hiç duymadım. Hayır gelir gelmez Belma'yı öpmüş"dedi.
Bende" Yanılıyorsun. Belma onu öptü. Ama Teo'ya hak veriyorum. O kimsesi olmadan büyüdü aile istemesi normal"dedim.
Asiye" O evsizlerin yanına gittin değil mi dün "dedi.
Bende" Yiyecek götürdüm. İnsan haline şükretmeli bence "dedim.
Asiye" Sen çok acayipsin. Acayip genç "dedi.Teoman girdi.
Teoman" Abi müsait misin"dedi.
Bende "Müsaitim ne oldu"dedi.
Teoman"Biliyorum abi. Bunu demeye yüzüm yok. Uluç abi ve sen çok şey yaptınız. Son bir şey istiyorum. Sonra bir şey istemeyeceğim. Ama benim için Belma'yı babasından istesen" dedi.
Bende" Bak emin misin? Bunun geri dönüşü olmaz "dedi.
Teoman" Biliyorum abi. Kız beni seviyorum diyor. Beni biliyorsun aile özlemimi. Gerekirse elimden geldiğince çalışır kendi evimi alırım. Hatta hemen istemeye gidelim "dedi.
Bende" Yavaş gel Edirne gideceğiz. Hem dank diye gidilmez ki. Ben şu davayı çözeyim. Hem daha polis vakası var. Uluç işini ona göre ayarlasın. Hem sandığın gibi olmuyor. Adam polis. Kız kaçmıyor ya"dedi.
Teoman" Tamam abi. Kumsal abla ile konuştuk. Ancak ilişkimize böyle izin verdi"dedi.Polis karakoluna giderken kırmızı ışık vardı. Biri kafama vurdu galiba gerisini hatırlamıyorum.
Bölüm sonu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
acayip Genç
Romanceilginç bir aşk hikayesi. kızımız çok kötü erkeğimiz ise hayal dünyası ve gerçek dünya arasında sıkışmış tüm telif hakkı saklıdır Abi hikayem bitti. Ama asıl olan hikayeyi okuyucunun tamamlamasıdır kendi dünyasında. Bu yüzden de tamamlamak siz okuyuc...