Yeni Şirket Çalışanı

744 99 1
                                    

Ertesi gün. Polise şikayete gittim.

Emrah" Video kayıtları aldık. Darp raporunda var. Kolun mu kırık "dedi.
Bende" Sol kolum kırık. İli gün iş göremez raporu var elimde"dedi.
Ermah" İli ne lan "dedi.
Bende" Emrah amca dilim sürçtü idare et İşte"dedim.
Uluç "Kanka sen yazar değil misin? Ne var yazma bir kaç gün" dedi.
Bende" Adam 1930 yılların mayfa gibi. Beni dövdürdü on beş kişiye. Sonra üstüme sigara izmariti attı"dedim.
Uluç" Abi seni neye benzetiyorsun"dedi.
Emrah" Tamam şikayeti aldık. Sen evine gidebilirsin"dedi.

Şirkette gittim. Asiye ve Cengiz vardı odamda.
Cengiz "Galiba özel konuşacaksınız. Ben çıkıyım isterseniz" dedi.
Bende" Sen bana çay Asiye hanıma kahve getir"dedim
Asiye "Çay getir banada" dedi.

Cengiz odadan çıktı.
Asiye" İyi misin Safa"dedi.
Bende" Hiç iyi değilim kötü kız. Bu adamdan hıncını nasıl çıkaracağını düşünüyorum "dedim.
Asiye" Yapmasak. Adam bak benden bildiği için seni dövdürdü. Ya ne yapabilirsin ki"dedi.
Bende" Karısı Boşanmak istiyor. Ama avukat tutacak parası bile yok. O ne iş yapıyordu"dedim.
Asiye "Hmm. Şimdi anladım. Asistan olması lazım. Gerçektende yılandan farksızsın. Ama sana saldırırsa ne yapacaksın " dedi.
Bende" Sende numarası var mı"dedim.
Cengiz girdi.

Cengiz" Efendim çayları getirdim"dedi.
Bende" Yardımcıya ihtiyacın var mı"dedim.
Cengiz" Tabi ki de Reklam dosyaları kontrol etmek zorundayım. Sonuçta okuma bozukluğu olan bir patronla çalışmak zor"dedi.
Bende " Asiye senin arkadaşındı. Siz nereden arkadaşınız" dedi.
Asiye" Üniversiteden Ayşe ve benim arkadaşım. Ya tabi Abdülkadir bey'in yanına babam soktu"dedim.
Asiye Aradı sonra

Asiye "Konuştum geliyor" dedi.

Siyah geldi.
Siyah "Cengiz'in telefonuna bakıyordum da efendim güvenlik sizi aradı. Aşağıda Teoman diye biri varmış. Yalnız kartal derseniz iyi bilir beni demiş. Alalım mı buraya" dedi.
Bende" Hemen alın. Birde ekmek arası döner söyleyin "dedim.
Asiye" Benim bildiğim senin hiç böyle bir arkadaşın yok"dedi.
Bende" Ben buraya geleli iki ay falan oldu. Eve gidiyorum diye kaybolup o evsizlerin olduğu yerde buldum. Beni yeni gelen bir evsiz sanmışlardı. Teoman'da onlardan biriydi. Kimliği bile yoktu. Biz herşeyi yaptık. O da askere alındı. Evsizler büyütmüş onu. Demek askerden döndü"dedim.
Asiye" Demek sürekli o evsizlerin yanına neden gittiğini anlıyorum "dedi.

Süleyman neden beni aradı. Bir hafta sonra mahkemem olduğu için mi acaba. Eğer öyle olsa Asi arardı. Keşke geleceği gösteren çizgi romanım olsaydı. Ama gerçekler. Yanlız düşündüm de olmasın. Tüm milletler benim peşime düşerdi. Telefonu açtım.

Süleyman "Kardeşim imza günleri ne zaman düzenlemeyi planlıyorsun" dedi.
Bende" Bu hafta sonu. Bende onlara mail attım"dedim.
Süleyman "İyi bakalım. Mahkeme ne zamandı senin" dedi.
Bende" gelecek pazartesi "dedim.

Teoman geldi. Siyah getirdi.
Teoman" Safa abi nasılsın. Askerliği yap sana iş hazır diyordun"dedi.
Bende"Cengiz Teo'ya işi öğret. Zaten çay falan işte tost. Teo sana çaycılık işi veriyorum. Sıkıntı olmaz değil mi "dedi.
Teo" Yok abi. Ev mevzusu ne ya-".
Belma" Benimle kalabilir "dedi.
Uluç" Yavaş gel baldız "dedi.
Bende" Siz ışınlanmayı buldunuz da benim haberim mi yok"dedim.
Uluç "Kapıda Cengiz ya da Siyah'ı olmayınca girdim içeri" dedi.
Belma" İmzalamanız gereken belgeler varmış "dedi.
Bende"İki saat önce konuşmadık mı biz seninle neden geldin Uluç "dedim.
Uluç" Akşam devriye var. Amir dinlenmem için izin verdi. Bende daha erken ama bizimkilerle beraber çay içeriz diye düşündüm"dedi.

Kumsal geldi.
Kumsal " Şey. Özür dilerim. Ama Sen benimle aynı evde yaşamıyor musun?(Korkunç bir bakışla) Küçük kardeşim Belma " dedi.

Ece geldi. Ece bu arada aldatılan eş. Ya babası yaşında bir adamla evlenip çocuk yapanları hiç anlamıyorum.

Ece" Asiye beni çağırmışsın. Sağol ya boşanma davasındaki avukatığımı Asi almış "dedi.
Asiye" Rica ettim kırmadı. Eee sen ev mevzusunu ne yapacaksın"dedi.
Ece "Şimdilik otelde kalıyorum. Ama Ev lazım olacak kızımın veliahtını almam lazım. Kendi başıma geçinebileceğimi göstersem yeter" dedi.
Asiye" Safa'nın evlerinden birine yerleştirelim"dedi.
Bende" Ne ev alacak para ne de boş bir ev var"dedim.
Asiye" Benim evim var. Daha doğrusu ev alacak param var. Hallederiz"dedi.
Ece" Merak ediyorum ben ne iş yapacağız"dedi.
Bende" Cengiz'in asistanı olur musun"dedim.
Ece" Tamam farketmez"dedi.

İki saat geçti.
Cengiz" Eren bey geldi. Alıyım içeri Safa"dedi.
Bende" Eren'i al içeri. Teo'yo çay söyle birde karışık tost söyle"dedim.

Eren içeri girdi.
Eren" Geçmiş olsun Safa" dedi.
Bende" Eee. Kanka tost ve çay söyledim. Aç mısın bir şey yaptırıyım mi"dedim
Eren" Yok hem geçmiş olsun hemde iş görüşmesine geldim"dedi.
Bende" Hayırdır ne işi. Sen Şirket reklamı başka birinde ve başkalarından iş almak istemiyorum"dedi.
Eren" Yok be kanka. Ablam kesin dönüş yaptı Türkiye'ye"dedi.
Bende" Sen tek çocuk değil miydin "dedim.
Eren" Ya Sosyetenin dışında yaşadığı için çok az kişi bilir. Kendisi Aşçılık okulu bitti"dedi.

Gül odama girdi.
Gül" Safa kapında kimseyi görmeyince içeri girdim. Ama- Eren ablana bir şey söyle"dedi.
Bende" Burası yol geçen hanı mı her geçen giriyor"dedim.
Cengiz "Efendim Çay ve tost getirdim. Ama-".
Bende" Siyah ya da Ece nerede "dedim.
Cengiz" Malum öğle yemeği saati Siyah yemek yemeye gitti. Eda ile Asiye biliyorsun mevzuyu zaten "dedi.
Bende" Sen yemek yedin mi Cengiz "dedim.
Cengiz" Siyah gelsin Bi. Ben gideceğim "dedi.
Bende" Benden Tost söyle. Teo'nun tostu güzeldir "dedim.
Cengiz" Tamam. Yarın için izin alsam kardeşim evleniyor da"dedi.
Bende"Şimdi Hüsnet git. 500 lira versin sana. Düğün hediyesi olarak ver. Hangisi evleniyor"dedim.
Cengiz" Arif evleniyor. Neyse sağolun"dedi.
Bende " Devam et Eren. Sen bir şey ister misin Gül" dedim.
Gül" Kapicino alıyım "dedi.
Bende" Diğer çaycıya söyle. Şimdi Teo yapamaz"dedim.
Gül tostumdan yedi. Ya en sevmediğim şey.

Ben" Cengiz Sen bana bir tane tost daha yaptır"dedim.
Gül" Bu tost güzelmiş. Bunu yapan elamanı bana versene. Malum kantinde doğru düzgün biri bakmıyor"dedi.
Bende" Veremem. Teo evsiz. Ben onu tanıdığım bayat malzeme ile tost yapardı. Ama ona rağmen güzeldir. Şimdi bile güzel kokuyor tostu"dedi.
Eren (Bana tost uzattı) "Kanka sen benimkini alda. Ben sonra geleni yerim. İş konuşalım konudan sapıyoruz" dedi.
Bende " Neden geldin Kanka" dedim.
Eren" Ablam Altın geldi. Restoran açacak. Bizde ta-". Ben kahkaha attım.

Gül" Neden gülüyorsun Safa"dedi.
Bende"Altın diye isim olur mu? Yoksa sarhoşmuydu baban gene"dedim.
Eren" Yok. Babam girişimci bir ruh ile arkadaşı gümüş koymuş. Ben ondan alta kalamam lazım gümüşten daha değerli olduğu için altın"dedi.
Bende "Kanka Kaç ayar. Kusura bakma bu şakayı yapmasam olmazdı. Eee benden ne istiyorsun" dedi.
Eren" Ne olacak restoranı tanıt ki. Ablam benimle uğraşmasın"dedi.
Bende"Gül tıkındıysan söyle"dedim.
Gül" Malum bizim şirket reklamı Ateşteydi. Kaçtı gitti. Kime gittiysem üç katı fiyat çekti bana. Bu yüzden de ya acemilere ya da sana seçeğim reklam konusunda acemi olacağına. Dünyaca ünlü iki yazarın olduğu ajansı seçerim "dedi.
Bende" Tamam Bugün pazartesi olduğuna göre. Çarşamba hallederiz. Ben yarın yokum şirkette malum. Bizim yayın evinin yazma planı var. Yetişmek zorundayım"dedim.
Bölüm sonu

acayip GençHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin