Alamadım çünkü mağaza kapalıymış.
Tunç "Kohai istersen sen geri dön" dedi.
Bende(Pijamanın üstünü pijama dediğime bakmayın eşofman üstü olur. Bağladım ) " Asla böyle bir eğlenceyi kaçıramam" dedi.
Aliye" Hiç değişmeyeceksin değil mi? Neyse en azından Asiye burada değil "dedi.
Bende" Sosyetenin acayip genciyim. Yapacak bir şey yok "dedim.
Aliye" Yeni kitabını biraz bahsetsen"dedi.
Bende "Bilmem önceki gibi doğaçlama yapmayı planlıyorum" dedim.
Aliye " Böyle diyor-".
Bende(Korkunç bir bakışla) "Ne zaman batırdım. Hamilesin diye ses çıkartmıyordun. Ama yazdığım aşk hikayesi nasıldı" dedim.
Aliye "Hiç şüphe duymuyorum yeteneğine. Ama merakımdan çatlıyorum" dedi.
Bende " Editörüme ilk bölümü gönderince öğrenirsin" dedim.En sonunda eve gittik.
Dilara açtı kapıyı.
Dilara" Naber Safa demek isterdim neden geldiniz "dedi.
Bende" Nuriye hanıma bakmıştık biz"dedim.Nur hemen kulakları dikti.
Dilara" Burada öyle biri yok"dedi.
Bende(Çakmağı çıkardım) "Yaksam mı acaba" dedim.
Nuriye(Koşarak geldi) "Asla ismimle dal-".
Bende(Tokat attım) "Sen ne biçim Bi salaksın. Bende bunu yaşadım" dedim.
Nuriye " O zaman beni anlarsın. Lütfen bana nu-".
Bende" Sen ailenin yadigarını değer vermeyen insanlardan mısın. Annenin adı Adelettin. Ama bir kere sızlandığını gördün mü? Bu yüzden editör hanım sana Nuriye Hitap edeceğim. Çünkü isimler yadigar ve bölye korunmalıdır"dedim.
Dilara " Safa ismi ile nasıl dalga geçebilirsin ki" dedi.
Bende" Yüzde kaç Saf A, Saf A, Sen safsın çünkü safasın Kaçıncı Safa. Ulan ebesini jurasic park yerine transilvanya yolladığım. Ben neyim safhaları Safaya benzetmek. Varsa bile şu an unuttum "dedim.
Hepsi kahkaha attılar. Hatta göz yaşı bile geldi.Hüsnet(gözyaşlarını sildi) " Sonra da adam neden yazar oldu. Hayır Safa ile dalga geçileceğini hiç sanmıyorum "dedi.
Nuriye" Geç bakalım Saf A "dedi.
Dilara" Ev anlaşmasını okumadın galiba istediği zaman bizi atma gibi bir hakkı var"dedi.
Nuriye(Bacağıma yapıştı) "Bizi evden atma. Bu lükse bir günde alıştım. Özür dilerim" dedi
Bende" Sakin olun. Hem kitap konusu belirtmem lazım. İki haftalık süreçte kitabın nasıl ileriyeceğine karar vereceğim "dedim.
Nuriye" Sen doğaçlama ilerlemeyecek misin"dedi.
Bende "Hikayenin içeriğinde evet. Ama genede ana hatları konuşmak için geldim. (Gözlük taktım) Eğer temelim sağlam olmazsa. Doğaçlama ile bir yere kadar okunabilirliği korurum. Ondan sonrası çöp olur" dedim.
Nuriye" Uzun zaman oldu gözlükle seni Görmeyeli"dedi.
Tunç(Şaşkın bir şekilde) "Kohai sen gözlük mü kullanıyorsun" dedi.
Bende "Uzun zaman oldu. Gözüm miyop aslında uzaklığı ayarlamak sıkıntı olabilir bazen. Arada bir takarım söylemiştim sana. Tunç-senpai yoksa söylemedim mi" dedim.
Tunç" Şaka yapıyorsun sandım" dedi.
Dilara "Sen eğer kendini boşlukta hissedersen gözlük takarsın. Eee neden boşlukta gibisin. Anime izlemek için neden evinde değilsin" dedi.
Bende(Gözlüğünü düzelttim) "Acaba neden. Sence neden acaba Dilara" dedim.
Dilara" Her şeyi yoluna koydun. Şu an ne yapacağını bulamıyorsun değil mi "dedi.
Bende" Fatma ile kardeş olmadığımıza emin misiniz "dedim.
Dilara" Anma o kezbanı"dedi.
Tunç"Kohai sen neden sürekli yazıyorsun" dedi.
Bende" Senpai onu boş ver de. Dilara meşhur böreğini tadına bakalım"dedim.
Tunç" Sahi ya! En son yurtta yedim" dedi.
Dilara " Ben onu Kafeye görtürecektim. Ama yemek isterseniz yiyelim" dedi.
Aliye" Nuriye'ciyim hiç sormadın kitabı "dedi.
Hüsnet" Diloş gel biz mutfağa gidelim Nur'da işini yapsın"dedi.
Tunç " Ben marketten kola alıyorum içersin değil mi Safa-Kohai" dedi.
Bende " Senpai biliyorsun beni " dedi.
Aliye "Şimdi eşlik ediyim. Eğer başına bir şey gelirse gebertir beni Ayşe" dediTunç ve Aliye çıktılar.
Nuriye" Dökül şampiyon "dedi.
Bende" oynadıkları oyunun sanal gerçeklik online versiyonu çıkıyor. Ama online versiyondan çıkmanın tek yolu düşmüş meleğin öpücüğü "dedim.
Nuriye" Ne yani? Bu mudur? Beni heyecanladıracak bir şeyler bekliyordum "dedi.
Bende" Ama ana karekter oyundan çıkmak istemiyor "dedim.
Nuriye" Tabi bir fikir öne sürebilmek için okumam gerekir"dedi.Dilara geldi yanımıza.
Dilara "yanımda iş konuşurken geriliyorum" dedi.
Nuriye "Yani Safa neden bu kadar güvenip sana ortaklık teklif ediyor. Asıl soru bu" dedi.
Dilara "Safa ile nasıl denir. Bilmiyorum. Ama aramızda tuhaf bir bağ var" dedi.
Bende" Kapa çeneni. Neyse ne? Börekler geldi mi"dedim.
Hüsnet(Tepeside börek getirdi) "Safa inanılmazsın. Herkes sana yazının arafında yaşayan adam diyor" dedi.
Dilara" Ne saçma "dedi.
Bende" Bizim Alexandra sağolsun. Öyle bir lakap taktı ki bir gün de tüm reklam alemine yayıldı "dedim
Dilara" Alexandra kim "dedi.
Bende" Kuzenim"dedim
Nuriye" Yalan söyleme öyle ol-. Dur bir dakika Amerika kaçan vardı onun kızı mı "dedi.
Bende" Tam on ikiden. Aslında bayramda babasının doğduğu yeri merak ettiği için geldi "dedim.
Hüsnet" Sahi sana neden öyle bir lakap taktı"dedi.
Bende(Gözlüğümü çıkartıp ceketin cebine koydum) " Basit. Bayrama kadar yemek, tuvalet ve banyo hariç odamdan çıkmadım. Sadece anime izledim ve yazı yazdım odamda. Günlük beş saat civarı uyudum. Ondan dedi bana"dedim.
Hüsnet" Gerçekten de otakusun"dedi.Tunç-senpai ve Aliye geldi.
Dilara " Sahi ya sizin Asiye ile nasıl başladı" dedi.
Aliye "Bende bunu çok merak ediyorum" dedi
Tunç" Safa şa-". (Ağzını kapadım)Mal şantaj ile yaptığını söylecekti. Hata Asiye de. Hayır beni sevdiğini söylemeyip. Benim onu sevdiğimi söyletmeye çalışan Asiye'di. Gerçi korkulur kızdan. Gizli evin anahtarını nereden bulduysa.
Nuriye "Neden ağzını kapattın" dedi.
Bende"Hiç! (Korkunç bir bakışla) Sadece bana salak denmesinden hoşlanmıyorum. (tehditkar bir biçimde) Değil mi Senpai"dedim ve kahkaha attım.
Tunç(Korkmuş bir şekilde) " Öyle Safa çıkma teklifi etti Asiye'de kabul etti" dedi.
Dilara "Hayırdır yeni evli gelin gibi bacakların kapatıp oturuyorsun. Bu kibarlık sana nereden geldi" dedi.
Nuriye " Ben Safa'yı biraz bile tanıyorsam Pijamanın anı yırtıldı değil mi" dedi.
Dilara " Şey Safa. İstersen sana kıyafet verebilirim" dedi.
Bende "Ne alaka ya sende benim kıyafetim mi var" dedim.
Dilara" Hani cumaları hizmetçi ya da uşak oluyoruz ya kafede "dedi.
Bende" Eee ne var"dedim.
Dilara" Yasin rica etmişti. Bizim uşak kıyafetlerini alır mısın diye. Bu yüzden de giymek istersen herkese dört tane almıştım "dedi.Uşak kıyafetini giydim. Tam oldu.
Hepsi kahkaha attı ben görünce.
Tunç" Kohai sana uşak kıyafeti tam olmuş"dedim.
Nuriye" Uşak kıyafeti ile seni göreceğimi beklemiyordum "dedi.Hüsnet fotoğrafımı çekti
Bende" Neden fotoğrafımı çekiyorsun "dedim.
Hüsnet" Bütün Ajans göndereceğim"dedi.
Bende(Korkunç bir bakışla) "Bunun acısı çıkartırım senden" dedim.
Hüsnet " Seninle konuşurken neden kafamda yılan beliriyor" dedi.
Dilara "Ben olsam yapmazdım" dedi.
Nuriye "Sen neden Hizmetçi kıyafeti giydin" dedi.
Dilara "Yanlız hissetmesini istemedim" dedi.
Hüsnet " Bir şey sorsam olur mu? Bu arada özür dilerim" dedi.
Bende "Ne sorduğuna bağlı olarak seni öldürebilirim demek isterdim. Ama bunu yapacak kadar çıldırmadım" dedim.
Hüsnet" Siz kumsal ile aynı yayınevi için çalışmıyor musunuz "dedi.
Bende" Evet. Ne oldu"dedim.
Hüsnet " Ama Ajansta tanıştınız nasıl ya" dedi.
Bende" Kumsal Asla imza günü düzenlemez. Biz genelde Editörler aracı ile iletişim kurarız kitap evi ile. Editörünü tanıyorum. Ama kitap evine hiç geldiğini görmedim. Eğer geldiyse bile sadece kitap teslimi için gideriz"dedim.
Hüsnet "Kitap teslimi nedir" dedi.
Aliye "Kitap teslimi kitapların prototip hali gibi düşün. Bir kitap basılır ve yazar kontrol eder. Eğer onaylamazsa yeniden basarız" dedi.
Bende "Çok acıktım artık börekleri yesek nasıl olur" dedim.
Bölüm sonu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
acayip Genç
Romanceilginç bir aşk hikayesi. kızımız çok kötü erkeğimiz ise hayal dünyası ve gerçek dünya arasında sıkışmış tüm telif hakkı saklıdır Abi hikayem bitti. Ama asıl olan hikayeyi okuyucunun tamamlamasıdır kendi dünyasında. Bu yüzden de tamamlamak siz okuyuc...