Ertesi gün.
Abi neden kapımda Berna var. Hiç tanımadığım kızın burada işi var. Acaba tanıyor muyum lan? Ayan kız gözümde o kadar önemsiz ki. Konuştuysakta hatırlamıyorum. Bu neden gelsin ki? Hiç hatırlamıyorum. Lan. Ha tamam önemli şeyleri hatırlıyorum. Bir an uzaylılar hafızamı çalıp dünyayı ele geçirme programı yerleştirdi sandım. Ulan Safa sen kim. Uzaylılar kim. Zaten uzaylalılar senin zihnini görünce kaçarlar.Kapıyı açtım. Ama açmasaydım. Suratıma saksı yedim. Yere düştüm. Burnum kanıyor.
Berna" Sen iyi misin"dedi.
Bende" Neden Çelik kapıya saksı atmaya çalıştın. Ben bunu merak ediyorum "dedim.
Berna" Uyuyorsun. Gürültü yaparsam uyanırsın diye"dedi
Bende "Sen evlenmedin mi ya" dedim.
Berna" Seninle çıkabilir miyiz lütfen? Bak o dediğin şeyleri araştırdım iyice"dedi.
Bende" Bak bizden olmaz. Benim kötü kadın fetişim var. Yanlız şimdi sen diyince fark ettim. Ben acilen kliniğe yatmalıyım. Asiye'den sonra Yaz. Peki ondan sonra ne olacak. Kötü kadın müzeyyen mi? Yoksa Medusa"dedi.
Berna "Ben anlamadım. Ne diyorsun sen" dedi.
Bende" Otoeleştiri yaptım diyebiliriz. O Öz eleştiri mi oluyordu la. Takma acilen şiir yazmam lazım"dedim.
Berna" Ne alaka şiirle Bunun"dedi
Bende" İçimdeki birikenleri böyle boşaltıyorum"dedim.Kulaklarım çınlar sesinle
Kalbin daima atar seninle
Yanlızlık bana kötü geldide
Acaba buluşsak mı bu gece.Haydi. Ulan o kadar alıştım ki. Asiye'ye mesaj yollamaya. Bu arada çakmasınlar Asiye ve yaz altalta. Yaz askım diye kaydettim. Başka türlü nasıl kaydederbilirdim. Ulan zaten salaklık bende vallaha Bende. Şiir yazdın illa birine mi yollayacan. Haydi. Arıyor şimdi. Kapadım. Ulan evimde silah olarak kullanabileceğim sadece tahta Katana var. Ebesine tur bindirdiğim. Bir sürü silah vardı. Ağ atan tüfek nerede. Şok silahı ve Flash bomba nerede.
Uluç not bırakmış. Kanka burada bir orduya yetecek silah var. Hepsinin izin belgesi olabilir. Ama operasyon çıktı. Bize bunlar lazım oldu. Sen yenileri alırsın. Not bana borçlusun.
Ulan koskoca Emniyet müdürlüğü deposunda hiç mi silah kalmadı. Neyse sakin ol Safa. Evimi bas-. Kafama darbe aldım.
Kendimi bağlı bir şekilde buldum.
Ben" Ben Dross galaksisin-". Kafama vurdu.Asiye" Ne zaman anladım"dedi.
Bende" Neyi ne zaman nerede ne için anladım"dedim.
Asiye" Soruyu çarpıtma. Az dozaj ile intihar ettiğim için galiba "dedi.
Bende" Pek sayılmaz. En başından beri biliyorum "dedim.
Asiye" Nasıl anladın. Madem sevmediğimi biliyorsun. Neden buna devam ettin"dedi.
Bende" Sen demirden leydisin. Demir ne kadar güçlü görünürse. O kadar çabuk paslanır en sonunda kırılır. Sen sevgiye açsın bu yüzden çıktın benimle. Mükemmel aşık rolü yapan profesyonel kötü kız. Brezilya dizilerinden gelmiş gibi. Ama olay ciddiye binince beni kandırmak istemedin"dedim.
Asiye "Bunlar sorumun cevapı değil. Ben anonim bir hikaye istemiyorum. Gerçekleri hissediyorum" dedi.
Bende" Tuhaf bir şekilde insanları tanıyorum diyelim. Bir yılanın avını ısı ile görmesi gibi Bende insanların hareketleri ve duyguları okuyabilirim. Neden kız isteme mevzusu sana anlatmadığımı. Ya da Alex'i neden kıskandığına anlam veremediğimde anlamalıydın"dedim.
Asiye" Peki neden Yaz ile çıkmaya başladın"dedi.
Bende "Sana ne Asiye Poyraz demek isterdim. Ama kötü kadın fetişim var. Sadece kö-". Karnıma yumruk yedim.
Asiye "Neden seninle konuşurken aklıma yılan geliyor" dedi.
Bende "Cidden bilmiyorum. Namzet mi Behçet mi diye bir şişko dan kurtulması gerekiyormuş. O yüzden çıktın. Ama beni sevmediğine göre çıktığın kişinin ne önemi var" dedim.
Asiye" Ben seni sevmeye çalışıyorum. Hem sen beni seviyordun Hani"dedi.
Bende "Her hücremle hatta her atomuma kadar. Ama unuttun galiba ben bitirmedim. Sen bitirdin" dedim.
Asiye" Ben bunu bitirdim sayılmaz. /Ara verelim/ dedim. Sen Yaz ile çıktın hemen "dedi.
Bende" İtalyaya kaçan kimdi. Beni bıraktın. Hayır Bizimkilerin yüzünden bir gün kebapçıda kaldım"dedim.
Asiye "Telefon cüzdan neredeydi peki" dedi.
Bende" Bizimkiler aracı benim ehliyet ile kiraladı da "dedim.
Asiye" Senin araba ne oldu "dedi.
Bende" Karadenizdeydi. Ama hallettik. Bizimkiler yedek Anahtarla gelmişler"dedim.
Asiye "Eee şimdi ne yapmayı planlıyorsun"dedi.
Bende" Asiye poyraz'ı kendime aşık edeceğim "dedim.Asiye gülmeye başladı.
Bende" Ne yani Eylül poyraz'ı kendime aşık edeyim ben anlamadım neden güldüğünü"dedim.
Asiye" Gerçektende tanıdığım en acayip gençsin. Hem bu kadar zeki olurken hem bu kadar aptal olmayı nasıl başarıyorsun "dedi.
Bende" Zekamı kullanımıyorum diyelim. Öylesi daha çok havalı olur"dedim.
Asiye" Peki nasıl yapmayı düşünüyorsun bunu "dedi.
Bende" Taktik maktik yok bam bam bam. Denedim olmadı. Lütfen bana etkilenmiş bir Asiye poyraz verebilir misiniz"dedim.Kahkaha attı.
Asiye" Cidden ne yapayacağını çok merak ediyorum "dedi.
Bende" Seni senin silahınla vuracağım"dedim.
Asiye " Hangi entirika sana aşık olmamı sağlayacak" dedi.
Bende " Eylül'e soracağım. Tabi beni çözersen" dedim.Şimdi. Çay Ace ile fondip yaptık. Aliye ve Gümüş'ün ne işi var. Ulan Abimin başına bir şey geldi. Yasin pisliğine birşey olmaz gerçi.
Aliye" Siz barışıtınız mı? Bir dakika yanlız bırakmaya gelmiyor "dedi.
Gümüş" Yanlız bu bir suç Asiye. Eğer seni şikayet ederse. Ceza alabilirsin"dedi.
Bende" Savcı hanım şikayetçiyim"defim.
Asiye" Ne şikayetçisi Safa. Şaka yapıyor değil mi"dedi.
Bende"Sahi Aliye neden geldin sen "dedim.
Asiye" Soruma cevap versene Safa"dedi.
Bende" Asiye beni hiç tanımadın heralde. Kindar bir adamım. Sen neden geldin Asiye. Pardon Aliye. İsimler benzer olunca. Bir içinizde Eylül'ü karıştırmıyorum. Hem senin Antalya'da babamların yanında olman gerekmez mi "dedim.
Aliye " Yasin ile kavga ettik "dedi.
Bende" Siz neden kavga edersiniz ki"dedim.
Aliye" Ben diyorum kızımızı burada doğurayım. O Antalya da. Hayır çocuk nerede doğarsa doğsun aynı olacak ki"dedi.
Bende" Benim bir fikrim var. Sen konyada doğur kızı. Hem etli ekmek yerim ben orada "dedim.
Aliye" Dalga mı geçiyorsun sen Safa"dedi.
Bende" Ne dalga geçmesi. Ben ciddiyim. Hem Antalya hem istanbullda yapmazsın doğumu. Her iki taraf kaybeder kavga çıkmaz en azından. Yediğim etli ekmekte bana kalır"dedim.
Gümüş "Ne garip bir düşünce. Sen gerçektende acayip gençsin" dedi.
Bende" O zaman geldi mi "dedim.
Gümüş" O zaman geldi Safa"dedi.
Bende"Sayın savcım ve sevgili yayıncım. Acaba ne zamanı geldi "dedim.
Asiye" Bilmeden gitmeye hazırsın yani"dedi ve güldü.
Bende "Karşımdaki Savcı. Ne diyeydim. Sen önden git kızılcıklar olunca mı gelirim diyeydin" dedi.
Aliye "Ben sana demedim mi komedi ikilisi olduklarını" dedi.
Gümüş" Konferans çağrısı var sana" dedi.
Bende" O konferans ben gitmedim mi zamanında. Bir Haftalık sıkıcı konferansa"dedim.
Gümüş "Katılımcı değil anlatıcı sıfatıyla" dedi.
Aliye" Gümüş neden bahsediyor"dedi.
Bende" Ben Cinayet dosya danışmayım. Kursu bitiren veya yeterlilik sınavını geçen. Bir hafta olan seminere katılmak zorunadır. Bu seminerde çeşitli polis ve cinayet danışmanları dosyalar anlatır. Abi benim ne işim var böyle bir şeyde. Doğru düzgün bir dava yüzü mü gördüm Ben"dedim.
Gümüş " Üstekilerin emri. Şu son polis olayı. Herkes senin nasıl bu kadar doğru tahmin yaptığını söylüyorlar. Adeta eli ile koymuş gibi buldun katili" dedi.
Bende "Birincisi o bir kez oldu. Tamamen şanstı. İkincisi elimle koymuş gibi bulmadım katili. Sadece seçenekleri değerlendirip profil çıkardım" dedim.
Gümüş "Sonuçla ilgileniyor yukardakiler. Hem analiz yeteneği başka birilerine aktarsan ne olacak yani" dedi.
Bende" Katili analiz yeteneğile değil koklama yeteneğimle buldum kız. Bunu neresini anlatacağım"dedim.
Asiye "Bir dakika ben doğru anladım değil mi? Şaka yaptığını sanıyordum. Ama harbi gerçekten öyle mi oldu" dedi.
Gümüş "Maktulun başka bir erkekle ilişki olduğunu çözdü" dedi.
Asiye "Sen ölü kadınları da mı kokluyorsun Safa" dedi.
Gümüş "Aslında erkekti. Yanlız ciddi ciddi. Burnun iyi koku alıyor Safa" dedi.
Bölüm sonu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
acayip Genç
Romanceilginç bir aşk hikayesi. kızımız çok kötü erkeğimiz ise hayal dünyası ve gerçek dünya arasında sıkışmış tüm telif hakkı saklıdır Abi hikayem bitti. Ama asıl olan hikayeyi okuyucunun tamamlamasıdır kendi dünyasında. Bu yüzden de tamamlamak siz okuyuc...