yeni bölüm

2.2K 459 65
                                    

Asiye"hoş geldin"dedi.
Ulan bu kılık ne herhalde mini şort ve göbeği açık t-shirt ne. Burayı Amerika mı Zanetti. Şu an içimden canavar çıksa da yese şu kızı. Gerçek dünyada böyle bir şey olması imkansız.

Asiye" neden kaşlarını kaldırdın. Canın mı sıkkın anlat sana Güzin abla yaparım"dedi.
Bende" benden daha önce nasıl gelmeyi başardın"dedim.
Asiye" Şirketin helikopterini kullandım. Başka türlü hazırlanamazdım"dedi.
Bende"
saçımdaki rüzgar
kafamdaki sesler
gözümdeki renkler
Anlatamaz yanlızlığımı
Bu yüzden hadi entrikalar olan evine"dedim.
Asiye" gitmek istemezsem"dedi.

Abi biraz daha gitmezse kapıda bayılan yazar olarak tarihe geçeceğim.

İçeri girdik.
Asiye" buyur kendi evin gibi"dedi.
Bende" zaten benim evim"dedim.

Sanki kızın yanında dünya yükü var sırtımda o kadar ki mavi gözlerinde eziliyordu bedenim kısa küt sarı saçları kafesimin demirleri gibi. Kaçmak imkansız bu kafesten.

Asiye" neden daldın"dedi.
Bende" hiç yeni bir bölüm bulmam lazım pardon yeni bir hikaye yazmam lazım. Sen anlamazsın"dedim.
Asiye(Kulağıma üfledi)" istersen sana ilham kaynağı olayım"dedi.

Abi çok güzel kokuyor. Ama yapmak istemiyorum. Çünkü bunu bana karşı kullanır.

Ben" Koz vermek istemiyorum"dedim.
Asiye" Hadi ama ilkini sana vermeye çalışan bir kıza böyle mi denir"dedi
Bende" millete şantaj yapabilmek hayat kadını ile ilişkiye soktuğun gençler bana geliyor sence bunu yapar mıyım"dedim.
Asiye(Kolunu omzuna attı)" Yapacaksın"dedi.

Ulan böyle giderse benim ölümüm bu kızın elinden olacak

Asiye" Ne oldu sana kalbin deli gibi atıyor"dedi.
Bende" Sana aşığım Asiye"dedim
Asiye" Gerçekten mi"dedi.
Bende(omuzundan elini aldım. Hayır abi dünyanın en güzel hissi bu olsa gerek)"Hayır tabi ki de. Sen salak mısın yoksa öyle mi davranıyorsun. Acaba karşı cinsten biri ilk defa bu kadar yakın acaba ondan olmasın"dedim.
Asiye" bu kadar ters davranmasan çoktan kız arkadaş bulurdun"dedi.
Bende" Tabi olsun anime izlememe yasak getirir ilk dakikada"dedim.
Asiye" tamam be! Sen ezikten başka Bir şey değilsin"dedi.

Asiye evimi terk etti. Abi ben aşk ve nefret arasındaki dengeyi nasıl bulacağım. Neyse yemeği yedim.

Aliye, Asiye, Ali ve Asi geldi.
Asım bey ve Nur hanım geldi. Gene neden geldi bu Asiye. Daha yeni gitmedi mi?

Asım" Safa gerçekten büyük bir iş başardın. Eğer istersen sana bizim eşraftan bir kız bulalım"dedi.
Bende" kusura bakmayın ama Asım bey aynı babam gibi konuştunuz. Ben evlenmeyi düşünmüyorum "dedim.
Asım" neden"dedi.
Bende" bir dert var sırtımda Naim Süleymanoğlu bile kaldıramaz. Altında bende ezildim olmaz bu yüzden Asım bey"dedim.
Hayır adama kızına deli gibi aşığım. Ama pislik gibi davrandığı için uzak duruyorum diyemem ya.

Ali" Biz otakuyuz baba. Kakegurui izledin mi"dedi.
Bende" birileri rahat bıraksa izleyeceğim. Ama rahat bırakmıyorlar kanka"dedim.

Asım bey beni kenara çekti.
Asım" Safa bilirsin seni oğlum gibi severim"dedi.

Ulan kesin kızlarımdan uzak dur. İstediğin kadar para veririm diyecektir. Gerçi biraz klişe oldu ama zaman makinesi olsa da keşke hiç tanışmamış olsaydım. Bunları yaşamazdım. Ama gerçek hayatta bilim o kadar ilerlemedi.

Asım" Sen kızıma deli gibi aşıksın. Ama pislik gibi davrandığı için uzak tutuyorsun kendini değil mi"dedi.
Bende" yok ya! Olur mu öyle şey. Hem ben kimim ki. Koskoca Poyraz ailesi kızına asılacak"dedim.
Asım" Bakma sen diğerlerine. Sosyete sınıf farkı falan. Aslında hikayemi biliyor musun"dedi.
Bende" Galiba babanız size fakirliği öğretmek için lise bitene kadar köyde yaşamışsınız"dedi.
Asım" Ben en büyük olduğum için böyle oldu. Ama iyi ki de olmuş. Bırakmak zor geldi orayı. Ama boş ver. Senden bir şey rica edebilir miyim"dedi.
Bende" yapabileceğim birşey neden olmasın. Siz olmazsanız yurt dışında kitap satmayı bırak. Yurtdışına adım bile atamam"dedim.
Asım" kendisi aynı halası gibi inanılmaz kötü oldu. Gerçi halası İtalyanla evlendi. Ona kendi kültürünü anlat. En azından dertleri altında ezilmeye başlayan birinin isteğini geri çevirmezsin"dedi.
Bende" Tamam Asiye'ye elimden geldiğince yardım ederim"dedim.

Aliye" ne oldu size kız lisesi önünde bekler gibi durmuşsunuz"dedi.
Bende" yeni fikir hakkında ilham vermeye çalıştı"dedim.
Aliye" madem babamın sana verdiği fikri söyle"dedi.

Ulan kazık soru sordu. Ama cevabım hazır yapmak istemesem de.

Aliye" yorgun bir yüz ifadesi takınarak kurtulamazsın "dedi
Bende" Aşk hikayesi nasıl olur"dedim.
Aliye" saçmalarsın sen bende bir şey sandım"dedi.
Bende" Normal bir aşk hikayesi. Doğa üstü olaylar yok"dedim.
Aliye" doğa üstü olaylar yok ha! Nasıl yapacaksın. Bir katilin hayatında yaptığın gibi espiri ile yırtamazsın "dedi.
Bende" takma kafana. Bir şeyler yaparım"dedim.
Aliye" Yarın için kusura bakma"dedi.
Bende"neden"dedim
Aliye" Röportaj vardı ya yarın öğlenden sonra"dedi.
Bende" eee ne oldu"dedim.
Aliye" sabaha psikolog randevun var"dedi.
Bende(Bağırarak)" ben deli miyim"dedim.
Aliye" tabi ki değilsin. Ama hiç yoktan yere evinin camlarını kırdın dün. Tabi ev sahibi sensin. Ama son zamanlarda sana bir şey oldu"dedi.

Normal. Kız beni ezdikçe. Bende sinirimi evden çıkartıyorum. Hayır abi güzel huylu bir kız yok muydu aşık olucak.

Aliye" neden ağlıyorsun Safa"dedi.
Bende" Hiç göz alerjim tuttu"dedim.

He göz alerjim tuttu. Kardeşin beni tersleyişi aklıma geldikçe. Uchiha Madara gibi meteor düşüresim var. En azından hepimiz ölürdük.

Aliye" Göz damlarını neden kullanmıyorsun"dedi.
Asım" Yeter. Anneniz size böyle davranmıyor"dedi.
Bende" bittiyse ben kaçtım"dedim.

Ulan insanın kendi evinde rahat olmaz mı? Gerçi Asiye olan hislerim oldukça başım ağrıyacak.

Biri gözümü kapattı
"Sssth nbr"dedi
Ben" ne oluyoruz"dedim.
Kafamı arkaya çevirdiğim de Eda'yı gördüm. Eda kim dersek 22 yaşında üniversite işletme mezunu biri. Aslında benim en büyük sırrımı bilen tek kişi.

Eda" Anlaşılan gene Asiye vakası"dedi.
Bende" nasıl anladın"dedim.
Eda" o yazdığın şiirlerden sonra. Bu hale getiren başka biri olamaz"dedi.
Bende" diğer evimin adresini nereden öğrendim"dedim.
Eda" O tamamen yanlışlıkla oldu. Ama sende saksının içine anahtar gömmeseydim"dedi.
Bende" nasıl gömdüğümü anladın"dedim.
Eda" seni takip ettim"dedi.
Bende" tamam ne istiyorsun"dedim.
Eda" Ablam Gül ile çıkmanı istiyorum"dedi.
Bölüm sonu

acayip GençHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin