O akşam Aliye 15 kebabı nasıl yedi öyle. Hayır Asiye iki de kaldı. Hayır bir de her tarafa kustu. Hamilelik yaramamış ona. Annemi ikna edene kadar canım çıktı. Kadını tiyatro oyunu yazmayı denediğimi. Bunu da abimin evimden alıp Aliye ile çalıştığına ikna ettim. Ama birde fırça yedim. En azından tiyatro oyunu yazmayı denediğime ikna ettim. Abimin oyunculuk tutkusu yüzünden bilgisayar çalıp rolü ezberlediği.
Yasin abim ve ben baya güzel fırça yedik.
Yasin" Neden bana yardım ettin bay aşka inanmayan "dedi.
Bende" Ne biliyim abi. İlk görüşte aşk benimki. Biraz klasik olacak ama kokusu, saçları, gözleri ve gülüşü. Adeta başka bir dünyadan gelmiş gibiydi. Her görüşümde ateşler yükselirdi içimdeki karanlıktan daha kara olan şehirde. Belkide meteor gibi düştü kalbime. Ama aşığım abi. Böyle janjanlı lafları sevmese de kalbim ona ait işte "dedim.
Yasin(gülümsedi)" Ben Bi ara kendini öldüreceksin diye çok korktum. Ama şimdi yapamazsın Asiye'ye aşıksın"dedi.
Bende "Neden lan" dedim.
Yasin" okulu bırakınca hepimiz yıkıldık. Zaten biz işsizdik. Ama senin sayende iş buldum "dedi.
Bende" Kapa çeneni. Zaten eve gidemiyorum "dedim.
Yasin" Neden "dedi.
Bende" Sülo ve Asi var evde. Tunç-senpai ise Ayşe ile şehir dışına gitti iş toplantısı için yarın yani bugün öğlen dönüyorlar"dedim.
Yasin" kanepede yatmayı mı seviyorsun hala "dedi.
Bende" Evet abi. Teşekkür ederim "dedim.
Yasin" lan seninle beraber yattığımın sayısı karımdan fazla. Ama neden teşekkür ettin bana"dedi.
Bende"Kitabıma teklif geldiğinde çok şaşkınım. Paniklemiştim. Ama sen bana doğru yolu gösterdin. Neyse. Aliye ile arandakilari Annemlere nasıl söylemeyi planlıyorsun"dedim.
Yasin" Zaten annem ve babam beni evlendirme peşinde. Biraz kızarlar. Ama torun olacağını duyunca sevinirler. Beni boş verse hala bileklerini çiziyor musun bıçakla"dedi.
Bende" Geride kaldı. Aslında Asiye'yi görmezsem yapardım. Ama aşığım abi anla işte. (sesimi değiştirerek) Abiciğim aşığız işte nedecen"dedi.
Yasin "Şebek. Bizim oraların şivesi sana yakışmıyor. Yat zıbar" dedi.Asiye'yi şöyle bir mesaj attım.
Gece yarısı yağan kar gibi
Yanlızlığımı söndürdün ki
Parlak bir kılıç gibi
Kalbime saplandın sankiSabah oldu.
Yasin"Evine bırakıyım mı lan"dedi
Bende" Abi tamam bırak"dedim.Eve gitmez olaydım.
Ben" Hayır. Size verdiğim ev uzak diye kalıyorsunuz anladık. Ama Tavuğun burada ne işi var. Lan özel çikolatalarım mı yediniz"dedi.
Süleyman "Yedik. Ama neden yedik. Bende o yok. Abi senin burada ne işin var. Galiba yemek için yedik. Yanlız güzel yedik"dedi.
Yasin"Bunlar neyin kafasını yaşıyorlar. Evin haline baksana" dedi.
Bende "Kesin likörlü çikolata yüzünden. Ama evi resmen Gulyabaniler basmışa dönmüş. 72 saat içinde getir çikolatamı yoksa karışmam Kılıbık" dedim.
Yasin" Kılıbık mı? Sevdim bunu Kı-Lı-Bık"dedi.Kapı zili çaldı.
Gittik kapıyı açtık.
Adam"Asi poyraz Salihoğlu kim"dedi.
Asi"Benim"dedi.
Adam "Şipariş ettiğiniz 22 ustadan yapılan özel çikolatalar geldi"dedi.
Bende"Ne kadar" dedim.
Adam "22.000 dolar" dedi.
Süleyman "Dolandırıcılık bu. O kadar paraya değer mi" dedi.
Bende" Neden bu kadar pahalı olduklarını anlatır mısınız "dedim.
Adam" Bu tarifler 1800 yılından kalan 22 çikolata ustasından. Başkaları bu çikolata üretemez. Bu yüzden çok pahalı ve Özeller"dedi.
Süleyman "Abi bende o kadar para yok" dedi.
Bende "Üç günlük roma tatilinde ne harcamayı planlıyorsun acaba" dedim.Parayı ödedim.
Ben" Abi iyiki ben senin evinde kalmışım. Baksana afrodizyaklı çikolataları bile yemişler. Ben burada kalsam. Bir kaza çıkardı"dedim.
Yasin kahkaha atmaktan yere yattı. Beş dakika geçti.
Yasin" Ben işe geç kalıyorum görüşürüz Kılıbık ve acayip genç "dedi.
Asi" Safa şirkette toplantı var. Başka zamana erteleyim"dedi.
Bende"Genel müdür Aysu baksın işi ne. Yanlız evi ne hale getirdiniz. Benden evi zor alırsın bir daha"dedim.
Süleyman "Sahi akşam konuşamadık. Abimle neden yemeğe gittiniz" dedi.Bende Süleyman kenera çektim.
Ben"Vallaha abi siz biraz takılın diye yemeğe çıkartım. Ama evin içine etmişsiniz. (Sonuçta Abim evli çocuğu oluyor diyemem ya!) Hayır size ev verende kabahat. İki romantik ortam yap dedik. Sen bizim özel çikolataya çöktün"dedim
Süleyman "Kardeşim benim nasılda abisi düşünürmüş. Kahvaltıya geç kalmayalım. Tamam bir daha olmaz" dedi.Bu arada telefonum çaldı. Arayan Uluçtu.
Uluç"Kanka gittin mi" dedi.
Bende"Hayır kanka. Ne oldu "dedim
Uluç" Kank beni götürsene"dedi.
Bende "Kanka akşam yolcuyum. Abimle gidiyoruz. Birde bizim kuzen vardı onunla da konuşacağız" dedim.
Uluç"Yarın gitsek olur mu kanka" dedi.
Bende "Hani pazartesiye almıştın izni" dedim.
Uluç "Kanka benim manitayı bırakıyorum Edirneye sana selamı var. O yüzden de" dedi.
Bende"Tamam"dedim.Alex ve Abime Salı yola çıktığımızı mesaj attım. Alex neden köye gelmek istiyor anlamıyorum. Aile yadigarı sihirli kılıçtan yok. Neyse ya.
Siyah bir gömlek ve kot pantolon giydim. Asiye'yi görünce sanki içime yılanlar girişte her tarafımı eritmişler gibi hissettim. Beyaz elbise sarı saçları ve mavi gözleri ile o kadar uyumlu olmuş ki kendimi adeta ışık gören tavşan gibi hissettim
Asiye "Safa iyi misin kendine gel Safa" dedi.
Bende" Artık mutlu bir şekilde ölebilirim "dedim.
Asiye" Ne saçmalıyorsun Safa annem duyacak"dedi.
Nur" Bu asfalt görüntüsü de ne? En azından kravat taksaydın. (Korkunç bir bakışla) Kot pantolon mu? Buğra takım elbise giydir demedim ben sana"dedi.
Süleyman "Nur anne zorla geliyor zaten" dedi.
Nur "Neden bu oyunu kabul ettin anlamıyorum" dedi.
Bende" Asiye'nin dayağından kaçmak için"dedim.Ya kadına ne oldu gene
Biz bir kahvaltıya gittik. Sanarsınız balo. Hayır yemekler bir şeye benzese bari.
Cenk "Hala inanamıyorum o cadıya çıkmanıza. Emin misin o canavarın seni dövmediğine. Ortağız sonuçta" dedi.
Ulan ebesine mars program ile satürn yolladığım. Sakinleş Safa! Sakinleş! Bu adam iş ortağın kavga etmek yerine başka bir şey düşün.
Ben(Sırıtarak) "Canavar dediğiniz kız benim yaramı sardı" dedim.
Cenk" Safa ne yarası neden bahsediyorsun. Saçmalama "dedi.
Bende" Doğru ya! Siz sosyetesiniz siz duyguları ve zayıflıkları olmayan canlılarsınız. Ama sizin aksinize ben çok zayıfım(Bileğindeki çizikleri gösterdim) ve bu zayıflık beni yaraladı. Asiye ise ruhumu iyleştirdi"dedim.
Cenk "Kusura bakma. Bilmiyordum. Peki Psikologla nasıl gidiyor" dedi.
Bende" Fena değil. Alıştım gibi"dedim.
Cenk" Bayram geldi memlekete mi gidiyorsun"dedi.
Bende" Evet Cenk bey"dedim.Pembe saçlı bir kız. Neden saçını pembeye boyamış ki. Çok itici.
Cenk "Bu benim kızım Pırıl" dedi.
Pırıl "Sen yeni ortağımız olmalısın. O cana-".
Cenk" Kızım önce kendine bak saçının rengi ne öyle. Seni paylanço ol diye amerika da okutmadım"dediPırıl gitti.
Ben"Teşekkür ed-".
Cenk" durumu az çok anlıyorum. Neyse Ortak. Önemli toplantı bayramdan sonra seni de görmek istiyorlar. Bu yüzden işlerini ayarla"dedi.Tuğrul geldi
Tuğrul" Asiye ile çıkıyor musun"dedi.
Bende" Evet ne oldu"dedim.
Tuğrul "O cana-".
Cenk bey kafasına vurdu.Cenk" Sen önce kendine bak. Herkesin sevdiği kişi kendine. Hayır Ebule isminde torunum var. Hayır ırkçılık yapmak istemiyorum. Ama annen hala torununun adını söyleyemiyor oğlum"dedi.
Bende"Bebek doğdu mu"dedi.
Cenk "Dün doğdu erkek. Ama adı söylemekte zorlanıyorum" dedi.Nur hanım bütün arkadaşlarına tanıttı kahvaltı bitti. Hayır tek lokma bir şey yiyemedim. İnsan bir sucuklu yumurta koyar bari. Anladık zenginsiniz ama adını bilmediğim şeyler koymayın önüme
Bölüm sonu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
acayip Genç
Romanceilginç bir aşk hikayesi. kızımız çok kötü erkeğimiz ise hayal dünyası ve gerçek dünya arasında sıkışmış tüm telif hakkı saklıdır Abi hikayem bitti. Ama asıl olan hikayeyi okuyucunun tamamlamasıdır kendi dünyasında. Bu yüzden de tamamlamak siz okuyuc...