Asiye" sen sırrımı nasıl öğrendin"dedi
Bende" ne sırrı be! Sen saçmalıyorsun"dedim.
Asiye" benim otaku olduğumu nereden öğrendin"dedi.
Bende" ne saçmalıyorsun be! Beni uğraştırma"dedim.İkinci telefonumun ne işi var onda.
Asiye(Mimosa resimli t-shirt çekilmiş bir resmini gösterdi)" Bu fotoğrafın sende ne işi var"dedi.
Bende(Fotoğrafın tarihine baktım)" Üç ay içinde öncesi benim biralarımı içtiğin zaman. Ama silmeye kalkma yedeği var. Gerçi bir düşününce "dedim.
Asiye" beni ispiyonlıyacak mısın"dedi.Elime güzel bir fırsat geçti. Kazan Kazan gibi bir şey.
Üç seçenek var. Onun otaku olduğunu herkese söylerim. Sonra benden intikam almak için savaş başlar. İkinci seçenek bunu saklayıp üstünlük sağlamak. Ama aşık olduğum kişiye bunu yapmak pek doğru olmaz. Üçüncü seçenek bu kozu kullanıp benimle çıkmasını sağlamak. Galiba üçüncü seçeneği seçeceğim. Çünkü birbirimizi anlamaya faydası olabilir.Asiye"Benzini bitmiş arabalar gibi durma. Sırrımı saklıyacak mısın"dedi.
Bende" benimle çıkman karşılığında"dedim.
Asiye" iki üç gün önce beni red ediyordun. Şimdi ne oldu"dedi.
Bende" bildiğin gibi aşk hikayesi yazmaya çalışıyorum. Ama tıkandım. Biriyle çıkarsam ilerler belki"dedim.Ulan gerizekalı Safa başka bahane yok muydu? Hayır direk seni seviyorum desem daha mantıklı olurdu. Minato gibi ışınlanma yapsam. Ama gerçek hayat.
Asiye(Gözlük taktı. Bir dakika ya Asiye gözlük mü takıyor)"Şimdi mantıklı olmak gerekirse bütün haftayı tek bir güne sığdırmama kalmaz. Ayrıca annem ve babamda neredesin diye başını etini yemez. Tamam olur. Bu arada bu gözlükleri otaku moduna geçmek için kullanıyorum"dedi.
Bende" Sana emanetim. Ama Otaku mu bunu beklemezdim"dedim.
Asiye" bende senin iki telefonun olmasını beklemezdim"dedi.
Bende" kendimi yalnızlığa hapsettiğim de önemli kişiler arayabilsin diye var"dedim.
Asiye"Benimle çıkıyorsun. Ama sevdiğin kişi ayıp olmaz mı"dedi.
Bende" Takma kafana! Öyle biri yok. Eğer öyle biri olsaydı senin yerine ona teklif ederdim"dedim.
Asiye" bu arada Mimosa t-shirtini alabilir miyim"dedi.Hay bin Merkür savaşçısı. Benim diye ben diğer eve götürdüm. Ama orada Asiye'nin resimleri var.
Bende" bir ara getiririm gizli yerlerimi ifşa edemem"dedi.
Asiye" sen neden Psikoloğa gidiyorsun"dedi
Bende" Paranoya, kişilik bozukluğu ve öfke problemi var bende"dedim.
Asiye" Ayy kıyamam ya! Özür dilerim sana yaptığım ve yapacağım aşağılamalar için"dedi.
Bende" Gizli kalmasını istiyorsun değil mi? Neden otaku oldun"dedim.
Asiye" Ali ile tartışıyordunuz. Asta'nın yanına kim yakışacak diye hatırlıyor musun"dedi.
Bende" Ben Noelle'ciyim o ise Mimosa'cı o yüzden kavga etmiştik"dedi.
Asiye" merak edip baktığımda animeyi izledim. Sonra Asta Mimosa fan hikâyeleri okurken daha çok anime izlerken buldum"dedi.
Bende" Otaku muhabettini bırakalım uykum var. Hem kakegurui izleyeceğim"dedi.
Asiye" beraber izleyebilir miyiz"dedi.
Bende" anime yanlız izlemeyi severim. Ben izledikten sonra yemek yiyip uyuyacağım. Sende izlersin"dedim.
Asiye" neyse buna da kabul. Kim seninle çıkacağımı söylese salak derdim. Ama neyse ya! Yarın görüşürüz"dedi.
Bende (Soğuk ses tonuyla)" görüşürüz"dedim.Ulan şu anda sevdiğim kızla çıkıyorum. Galiba o benimle çıkmıyor. Çünkü bir farklılık hissetmiyorum. Acaba bende mi hata var.
Ertesi sabah. Asiye beni öperek uyandırdı.
Asiye" Günaydın"dedi.
Ben(Yataktan düştüm)" hey neden öptün beni"dedi.
Asiye" Biz çıkmıyor muyuz? Öpmek kadar normal bir şey değil mi çıkarken"dedi.
Bende(Telefona baktım. Korkunç bir bakışla)" Neden alarmdan önce beni uyandırdın"dedim
Asiye" Aslında Aliye kaldıracaktı. Ama ben kaldırdım"dedi.
Bende" gidiyorum yemeği yolda yerim. Kakegurui izleyeceğim diye üç saat anca uyudum. Ama değdi"dedim.Biseyler yedim. Psikologa gittim.
Yeter" Hoş geldiniz Safa bey"dedi.
Bende" pek hoş geldim diyemem"dedi.
Yeter" o yarım bıraktığınız neydi"dedi.
Bende" unuttum kusura bakmayın"dedim.
Yeter" Peki ne oldu biz görüşmeyeli"dedi.
Bende" İlginç bir tehdit mektubu aldım. Gerçekten tehdit mektubu muydu bilmiyorum. İçinden iç çamaşırı çıktı"dedim
Yeter" ne yazıyordu"dedi.
Bende" Benim olacaksın"dedi.
Yeter" kim yolladı"dedi.
Bende" Sosyetenin kötü kızı"dedim.
Yeter"peki neden olduğunu öğrendin mi"dedi.
Bende"zaafımı öğrenebilmek için"dedim.
Yeter" peki öğrendi mi"dedi.
Bende" alakası yok"dedim.
Yeter" Aslında sizin öfke problemi ne zaman başladı"dedi.
Bende" bilmem herhalde babam beni dövdüğü zaman olabilir. Ya da alkollü olduktan sonra sinirlendirdiği için olabilir"dedim.
Yeter" Acaba üniversite konusu yüzünden olmasın"dedi.
Bende" pek olmaz. Gerçi ailem beni dinlemedi. Belki dinlese başka olurdu"dedim.
Yeter" ne gibi mesela"dedi.
Bende" yeteneği olan işi yapan insanlar çok azdır. Çoğu insan mutsuz. Ama mutsuz olduğu halde iş yapanların psikolojik sorunları var ve bu problemleri gizliyor. Kendi etrafında duvar örüp oksijensizlikten ölüyorlar"dedim.
Yeter" biraz fazla saçmaladınız mı"dedi.
Bende" Sayın psikolog hanım. Üniversite seçerken şu fazla getirmez bunu seç. O kız sana uymaz bununla evlen. Yok hemen torun yapın. Tatili bizim yanımızda yapın. Abimin hayatı bununla geçti demek istesem de. Çoğu insanın hayatı böyle geçiyor. Aslında çoğu insan kendini tanımadan ölüyor"dedim.Tamam iyice özgürlük felsefesi zehrini içine işledim. Bir kaç seansa bırakır.
Yeter"Elinizde zaman makinesi var. Peki siz ne yapmak isterdiniz"dedi.
Bende" Bilmem. Şu an memnunum. Ama gerçek yaşamı iyi okuduğum için bu oldu. Yoksa ölmüştüm"dedim.
Yeter" Tamam ölüm mevzusunu gelecek seansta konuşalım. Ama aşk hikayesi yazmaya başlamışın biraz aşktan konuşalım"dedi.
Bende" Bilmediğim şeyin neresinden konuşacağız"dedim.
Yeter" Peki sosyetenin kötü kızı ile konuşalım"dedi.
Bende" Bilmem iyi hoş güzel kız. Ama kendini herkesten üstün görme çabası ve herkesi oyuncağı yapma huyu olmasa. Evlennirdim. Ama oyuncağı olmayan herkesi ezmeye çalışıyor"dedim.
Yeter" Acaba siz mi çok bilmişniz yoksa günümüzün Sherlock Holmes'u karşımda"dedi.
Bende" Siz yeni boşanmışsınız ya da sevgilinizden ayrılmışınız"dedi.
Yeter" bunu nereden anladın"dedi.
Bende" Basit. Beni düzeltmeye o kadar kafayı takmışsınız ki. Artık dayanamayıp feminen yüzünü gösterdiniz. Sadece olasılık olarak düşündüm ve doğru çıktı"dedim.
Yeter" Tamam benden bahsetmek yeter hayatınızda ne oldu başka"dedi.
Bende" Düzenli bir işim oldu. Hatta bana Özel oda bile verdiler. Ama ben olsun istemiyorum"dedim.
Yeter" neden"dedi.
Bende" Aşk ve Aşk"dedim.
Yeter" benim anlayacağım şekilde anlatır mısınız"dedi.
Bende" Yalnızlık aşkı ve anime izleme aşkı"dedim.
Yeter(Gülmeye başladı)" Bende iki kadın arasında duyulan aşk sandım"dedi.
Bende" Yarın ilk günüm ve gitmek istemiyorum"dedim.
Yeter" gerçekten de adının hakkını veriyorsun. Acayip genç Safa"dedi.
Bende" Bugün bitirebilir mıyız"dedim.
Yeter" tamam"dedi.Psikologtan çıkışta Tunç-Senpai'yi gördüm
Bölüm sonu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
acayip Genç
Romanceilginç bir aşk hikayesi. kızımız çok kötü erkeğimiz ise hayal dünyası ve gerçek dünya arasında sıkışmış tüm telif hakkı saklıdır Abi hikayem bitti. Ama asıl olan hikayeyi okuyucunun tamamlamasıdır kendi dünyasında. Bu yüzden de tamamlamak siz okuyuc...