Aaa başım ağrıyor. Ölmedim mi yoksa ben. Çünkü karşımda Edip var.
Edip " Hayır Safa. İlla seni akıl hastanesine kapatayım" dedi.
Bende" Gene mi sen ya? Öldüm artık rahatta mı yok"dedim..
Edip "Ben senin hep peşindeyim" dedi.
Bende" Zebanilere rüşvet mi verdin. Cehenneme akıl hastanesinin aynısı kurmuşsun. Ayrıca neden kollarımı bağlı"dedim.
Edip" Sen yaşıyorsun. Karşı komşun senden yemeklik pirinç isteyecekmiş. Tabi açmayınca kapıyı açmışlar. Bilekğinden kan aktığını görünce bağlamışlar. Ucu ucuna yetişmişler"dedi.
Bende" Ulan ya! Bulunmayım diye eski mahalleden eve gidersin. Ama bulunursun"dedim.
Edip" Merak ediyorum neden Sol bileğin"dedi.
Bende" Kalbe bağlı. Eğer sadece sağı keseydim. Kalbim sağ kalırdı. Ama solu kestim ki kalbim ölsün diye"dedi.
Tunç" Kohai siz nasıl manyaksınız. Senkorize intihar etmeye çalışınız baya" dedim.
Bende " Asiye intihar etmeye kalkmış" dedim.
Tunç" Tabi E-posta okuduktan sonra. Kim olsa intihar eder" dedi.
Bende" Ama yarın sabah okumasını bekliyordum"dedim.
Tunç" Tabi Sana tek yol olarak E-posta bırakınca. Her dakika etkileyici mesaj bekliyordu. Ama seninki çok fazla etkileyici" dedi.
Bende" Hadi canım yeniden intihar etmeyim diye diyorsunuzdur"dedim.
Ayşe" Hayır ben bu kadar uyumlu bir çift görmedim. Siz nasıl başarıyorsunuz böyle olmayı"dedi.
Asiye tekerlekli sandalye ile girdi.Ayşe" Senin miden yıkanmadı mı iki gün önce. Ne tekerlekli sandalye geziyorsun "dedi.
Asiye" Kanka ne çaktıyorsun. Özür dilerim "dedi.Ha! Bilincini kaybediyorum.
Neden arkamda başka biri varmış gibi hissediyorum.
Sağ elim ve sol ayağım sandalye kelepçeli. Bağlı olduğum sandalye bir şeye bağlı.Asiye" Safa uyandın mı"dedi.
Bende" Bu ses Asiye. Sen misin"dedim.
Asiye"Bizi sandalye. Sandalyeride birbirine bağladılar"dedi.
Bende "Peki benim senin arkamda olduğunu nereden biliyorsun" dedim.
Asiye" Tunç sana sakinleştirici yaptı"dedi.
Bende" Anlaşılan Ayşe'de sana yaptı"dedim.
Asiye" Özür dilerim "dedi.
Bende" Senin suçun değil ki? Yanında sakinleştirici ve peluş kelepçe bulunduranların suçu. Hayır insan paraya kıyar gerçek kelepçe alır. Peluş kelepçe nedir ya"dedim.
Asiye(Kahkaha attı) "Değişmeyeceksin değil mi acayip genç. Aslında sana öl dediğim için üzgünüm. Gerçekten öldün morga kaldırdın" dedi.
Bende" Nasıl yaşıyorum o zaman "dedim.
Asiye" Morgta seni gördüğümde kalbin atıyordu. Nefes alıyordun. Hemen doktor çağırdım. Anlaşılan bedenin kendini kapatıp açmış. Bir hafta komada kaldın. Bugün pazartesi. Özür dilerim. Sen ölseydin ben ne yapardım "dedi.
Bende" Eee sana teklifim var. Ya benimle çıkarsın ya da herkese Otaku olduğunu söylerim "dedim.
Asiye" Doğru ya böyle başladı. Neden benimle çıkmak istiyorsun "dedi.
Bende" Bir romantik roman yazıyorum. Bir yerde tıkandım belki biri ile çıkarsam ilerler diye düşündüm"dedim ve gülüştük.Eylül girdi içeri.
Eylül" Manyak mısınız siz"dedi.
Bende" Yok. Ben acayip genç o kötü kız"dedim.
Asiye "Yanlız Yaz'ın bir sonraki saldırısına hazır olmalıyız" dedi.Eylül kelepçeleri açtı.
Eylül "Boşanmak üzere olan çiftlere yapılan bir terapiydi. Ama siz içine limon sıktınız" dedi.
Bende " Neden ki" dedim.
Eylül "Beşinci dakika saçma sapan konuşmaya başladınız. Hayır sen romantik kitap yazmıyorsun. Neden böyle söyledin " dedi.
Asiye" Nostalji oldu. Bir ay önce biz böyle çıkmaya başladık"dedi.
Eylül" Anladık. Siz nostalji yapacaksınız diye. Terapi içine ettiniz"dedi.
Asiye" Bizi çözecek misin"dedi.Eylül çözdü.
Bende" Bileğim kaşınıyor. Ac-".
Asiye (Ağzımı kapadı)" bilekle ilgili şaka yapma "dedi.
Bende" Duş alıyım mı diyecektim. Abarttınız iyice "dedim.
Tunç" Yanlız seni ölü sanıyorlar. Morgan yaşadığını fark ettikten iki saat sonra uyandın. Bir saat anca geçti "dedi.
Bende" Resmen sudan çıkmış ölü balığa döndü-". Karnıma vurdu Asiye. Dehşet derecede ağrıyor.
Edip" Sen bir daha intihar etmeden önce düşün. Kan bulana kadar canımız çıktı"dedi.
Bende" Tamam. Bizimkilere ilk hangisinin yanına gidiyoruz"dedim.
Tunç "Ailen Yasin'nin evinde. Dilara kafede. Yasin şirkette. Merve ve Henife ayrı eve çıktılar. Süleyman ise Yasin'nin evinde" dedi.
Edip "Sen tanıdığım en acayip insansın. Arada konuşalım" dedi.Eve geçtim. Daha doğrusu kapıya geldim. Zile bastım.
Uluç kapıyı açtı. Uluç beni görünce kapıyı kapadı. Bir daha açtı.
Ben" Ulan maytap mı geçiyorsun benimle. İçeri almazsan polis ile gelirim"dedim.
Uluç"Sa-sa-Safa yaşıyorsun sen" dedi.
Kumsal beni görünce bayıldı.
Deniz ve Aytaç elindeki bardakları düşürdüler.Ben" Ne yapıyorsun döktünüz güzelim halıya. Ben onu husisi İrandan getirtdim"dedim.
Uluç(Rahatladı galiba. Nefes verdi) " Oh! Delirmemişim. Ama nasıl" dedi.
Bende" Allah bana ikinci şans verdi diyelim geç. Çünkü mantıklı bir açıklaması yok. Morgta kalbimin atığı Asiye fark etmiş"dedim.
Deniz" Dur bir dakika. Siz o za-".
Asiye" Yeniden çıkmaya başladık"dedi.
Aytaç bana yumruk attı.Aytaç" Oğlum sen manyak mısın? Bir daha intihar yok. Biz ne dedik. Birimiz düşse diğeri yardım edecek. Madem düştün bizi niye kaldırmaya çağırmadın" dedi.
Bende" Şuan o kadar düşünmediğimi fark ettim. Ama annemlere nasıl söyleceğiz"dedim.
Aytaç "Onu bu haltı yemeden önce düşünecektin" dedi.
Süleyman " Safa. Sen yok canım. Benzeridir. Ama ba-".yumruk attıYumruktan kaçındım.
Bende" Abi salak mısın sen? Ben senden ne zaman yumruk yedim "dedi.
Süleyman" Bana siz ne dersiniz. Ben nasıl evlendim "dedi.
Bende" Sülo deriz. Ayrıca Asi hanımın arkadaşı sizi evli gösterdi. Ama sen bunu öğrenince gerçek evliliğe çevirdin. Oldu mu abi"dedi.
Yasin "Sen yaşıyorsun. Safa sen yaşıyorsun" dedi ve üstüme doğru koşmaya başladı.
Bende(Gard aldım) " Abi senin elin ağırdır. Vurma sakın bana" dedim.Bana sarıldı.
Yasin" Bir daha yapmak yok"dedi.
Bende" Neyse abi. Sen neden geldin"dedim.
Yasin" Beni çağıran Nur anne oldu"dedi.
Bende" Ulan! Kimliğim nerede "dedim.
Yasin" O Merve de kaldı. Bu arada senin gizli yedi evin mi var"dedi.
Bende" Yani. Eski apartmanlardan almıştım. Nasıl öğrendiniz"dedi.
Yasin" Senin mal varlığını görünce. Bir yılda bu kadar iş nasıl yaptın "dedi.
Bende" Basit. Aliye sağolsun. Yurt dışı ağını o kurdu. Şuan yeni kitabım üç dile çevrildi bile "dedim.
Yasin" Fransız, Japonca ve İngilizce. Beş ülkede basılıyor. Gerçekten acayip genç adını hakediyorsun"dedi.
Aliye" Safa burada mısın? Şimdi bir şirket aradı. Şu yeni kitabını dizi yapacaklarmış onaylarsan"dedi.
Bende" Hiç şaşırmadın"dedi.
Aliye "Yaşadığından beri haberim var ki. Eylül sağolsun. Ablası mağdur etmedi " dedi.
Yasin "Bana söylemedin. Niye söylemedin" dedi.
Aliye" Aradım açmadın. Bende annemden rica ettim"dedi.
Asiye" Annem duyduysa şuan herkes duymuştur"dedi.
Nur" Tabi ki de. Bende anneyim. İnsanlar çocukların yaşadıkları bilmeye hakları var. Ayrıca Asiye ve Safa. Nasıl manyaksınız"dedi.
Bende" Nur hanım var yavaştan içeri geçeyim. Hem şu Kumsal'ı kaldırın yazık lan kıza. Hasta olacak"dedim.Kumsal uyandı on dakika sonra.
Kumsal" Uluç rüyamda sa-. Gerçeği karşımda. (Ses tonu değişti) Şey özür dilerim. Ama Tsundere modunu sadece Uluç'un yanında yapabiliyorum "dedi.
Nur" Tsundere ne kızım"dedi.
Bende" Animelerle ilgili bir terim. Bir soğuk bir sıcak davrananlara Tsundere deriz. Otakuluk terimidir"dedim.
Nur" İyice Kendine benzettin herkesi. Aman bana ne. Siz mutlu olun da. Bak intihar etmek yok. Hayır senin edebiyat yeteneğin başkasında olsa bu akşam ölürüm olayını çıkartırdı"dedi.
Kumsal" Şey. Özür dilerim. Ama bu akşam ölürüm olayı ne. Ben bilmiyorum "dedi.
Bende" Bu akşam ölürüm ilk çıktığında. Millet geceleri dinleyip intihar ediyordu. Bir ara yasaklandı bu yüzden galiba"dedim.
Bölüm sonu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
acayip Genç
Romanceilginç bir aşk hikayesi. kızımız çok kötü erkeğimiz ise hayal dünyası ve gerçek dünya arasında sıkışmış tüm telif hakkı saklıdır Abi hikayem bitti. Ama asıl olan hikayeyi okuyucunun tamamlamasıdır kendi dünyasında. Bu yüzden de tamamlamak siz okuyuc...