Boş Gün

1.1K 193 2
                                    

Eve döndüm.

Süleyman "Hayırdır neye canın sıkkın" dedi.
Tunç"Kohai nasılsın bu hal ne" dedi.
Bende" Senpai çaktırma-".
Asiye" Biz geldik. Safa sana bir şey soracağım"dedi.

Ulan pantolonun yırtıldığını fark etti mi acaba. Hayır Ayşe ile gıybet yaparken  arabadan kaçtım. Ama fark mı etti. Rezil olduk kıza. Hayır en kötü tarafı iç çamaşırımı gördü herhalde.

Asiye" Senin gözlerin farklı renk mi"dedi.
Süleyman (Elini ensesine koydu) "Aslında farklı ton. Bir gözü koyu kahverengi diğeri biraz daha açık kahverengi. Ama yakından bakınca belli olmaz" dedi.
Süleyman "Ne ara takım elbise giydin" dedi.
Bende" Sağ olsun Asi Hanım getirmiş. Fotoğraf çekimi için değiştirdik"dedim.

Ulan Asi hayır dolaptan neden takım elbise alırsın gitti pantolon. Hayır karizmayı çizdirmemek lazım. Bunları neden yaptım. Ulan bu takım elbiseyi de en son ödül alırken giydim.

Asiye(Parmağını şıklattı) "Neden daldın aşkım" dedi.
Bende" Uzun zamandır anime izlemedim. Biraz izlesem mi diyordum"dedim.
Asiye" Ayy aşkım beraber izleyelim. Ne izleyeceksin Black clover mı Dr. Stone(Pis bir surat ifadesi ile) Yoksa sapık şeyler içeren bir anime mi izleyeceksin. Korkma kızmam "dedi.
Bende" İlişkiyi keşke herkese söylemeseydik"dedim.
Asiye"Neden artık daha rahat değil miyiz"dedi.
Bende" Daha rahatız. Ama şeker kız Candy gibi de davranma ben sana aşığım. Ruhum kanar sensiz benliğim erir buz gibi. Ama böyle davranma ben seninle her şeye varım. İki entirika neden yaptım seninle. Ama böyle olmaz. Sen bu değilsin diğer kızların yaptığı salakları yapmazsın. Sen bana oradan kötü kız Asiye'yi çağırsana"dedim.
Asiye (Burnuma dokundu) "Şu kötü kız lakabından kurtuluş yok herhalde" dedi.
Bende" Aman boşver bana Acayip genç diyorlar sanki bir yerlerinden asit fırlatıyorum. Böyle ol. Ben senin yanında bütün dünyayı omuzlamışım gibi hissetmek istiyorum "dedim.

Tunç-senpai mesaj attım.

Birden Ayşe gülmeye başladı.

Ayşe" Tunç bebişim gelsene bi"dedi.
Asiye"Haklısın Safa bana yakışmaz. Ayşe'nin yaptığını görünce kendimden tiksindim. Kusura bakma kank ama biz kızlar saçma sapan yapmayalım"dedi.
Ayşe"Kanka sende gel"dedi.

Asiye ve Tunç-senpai'de gördü kahkaha attılar

Asiye" Ay benim sevgilim karizması çizdirmemek için koltuklamı birleşmiş "dedi.
Bende(İğneleyici bir şekilde) " Senpai senin telefonun neden Ayşe'de. Hem ikinizin telefonu neden Aynı "dedim.
Tunç" Kusura bakma kohai. Çiftler için özel bir telefon. Bu arada güven sınavında mesaj atman senin suçun"dedi.
Asiye" Bu halin çok tatlı. (Fotoğrafımı çekti) Bu Bende anı kalsın"dedi.

Süleyman " Ben bir gidiyim. Lahmacun gelir birazdan" dedi.

Dışarı çıktı. Abimden öyle bir kahkaha geldi ki. Herhalde tüm site duymuştur.

Ben" Adımı geride bıraktım senin için bu ne ki gerekirse karanlığın en fazla olduğunda yakar bu deli sırf yolun aydınlansın diye"dedim.
Asiye (Dediğim söz umursamaz bir şekilde) "Ayşe geçen okey de senin yüzünden kaybettik Kumsal ve denize" dedi.
Ayşe "Ne biliyim kızım. Sanalda taş çalma diye bir şey mi var" dedi.
Bende" Hayır ben burada ne diyorum. Asiye ne diyor "dedim.
Tunç" Kohai alışırsın. Yanlız Ayşe ve Asiye birbirlerinin tek arkadaşları iken daha iyidi"dedi.

Aytaç ve Deniz geldi.
Deniz" neden gitmedin"dedi..
Aytaç" Bugün ilişkileri yaydılar. Daha doğrusu millete itiraf ettiler" dedi.
Bende " Neden işte değilsin sen Deniz" dedim.
Deniz" erkek arkadaşım ile gezmek için izin aldım "dedi.
Bende" Sözde tek başıma gidecektim. Ama takılan takılana"dedi..
Alexandra "Naber" dedi.
Bende" İyi kuzen. Uluç ve abimle gidiyoruz "dedim.
Alexandra" Umarım Buğra değildir"dedi.
Bende(Abimi göstererek)" Abimin adı Süleyman Buğra" dedim.
Alexandra "Babam seni neden sevmiyor" dedi.

Ben kahkaha attım.
Asiye" Ne oldu Safa neden gülüyorsun"dedi.
Bende" En son geldiğinde Sülo amcama yatağı vermedi. Amcam da balkonda yatıp. Üstüne kuşlar pislediği için. Baya bir kızgın "dedim.
Asi" Sizin eviniz iki katlı değil mi alt katta neden yatmadı madem"dedi.
Bende" Dedem ve Ninem ölmeden bizim oralara geldi. Ama kaçtığı için kendini suçladı. Ölmüş olan ruhların onu içine cin katacağın korktuğu için yatmadı "dedim.

Telefon çaldı arayan baş komiser Leyla'ydı.

Leyla" En sonunda Savcıyı ikna ettik. Bu arada dediğin gibi hizmetçi çıktı katil. Anastasia  ama nereden anladın"dedi.
Bende"Yaz mevzusu"dedim.
Leyla " Sadece" Suça yardım ve yataklık yargılanacak. Bir kaç gün yatsa çıkar şartlı tahliye ile. Bu arada ölen çocuğun ailesi sana teşekkür olarak onaga kozmetikten pay verdi "dedi.
Bende" Mantıklı olalım. Şimdi ailelerden DNA almaya kalktığınızda Anastasia kaçmaya çalıştı. Dahası öldüğü ilacı bende de vardı o doz bulması kolay olmamıştır. Kısaca reçete olmadan alınmaz. Hadi çaldı diyelim. Peki ilaç şişesi neden Yaz'ın çıktı. Basiti uyuşturucu niyetine bu ilaçları içip kafa çekiyorlardı. Doktor alırken beni uyardı. Bir alışta yarım haptan fazlasını alma diye"dedim.
Leyla" Yeni kitabın ne zaman çıkacak"dedi.
Bende" Bilmem "dedim.
Telefonu kapattım.

Asiye" Kimdi"dedi.
Bende "Yaz ve hizmetçisi Anastasia için hapis yolu gözüktü" dedim.
Aytaç "Artık huzur bulabilir kanka" dedi.
Bende" Yaz hanım intikam alacaktır benden "dedim.
Asiye"Neden"dedi.
Bende" Cinayet büroya anlatan bendim. Ama savcı hanım hiç dinlemedi. Başka savcı onay vermiş"dedim.
Aytaç" Teyzesi olduğu içindir. Gerçi görev yeri değişti"dedi.

Ben, Tunç-Senpai, Aytaç, Deniz, Ayşe ve Asiye hep beraber anime izledik.

Deniz "Sözde sinemaya gidecektik. Akşam oldu be" dedi.
Aytaç" Kusura bakma aşkım. Ama biriken animeler izlemem lazımdı" dedi.
Deniz" Asiye bunlar hep böyle mi"dedi.
Asiye" Şüphen olmasın. Ama aldatmazlar Otakular bence "dedi.

Uluç geldi.
Uluç"Naber abi" dedi.
Bende" nasıldı edirne"dedim.
Uluç "Kumsal onunla gittiğime çok mutlu oldu. Annesi babası kardeşleri bana kahraman gibi davrandılar. Aslında daha erken gelecektim. Ama zor kalktım" dedi.
Bende"O zor kalkmak değil de Kumsal'ı bırakmamak olmasın"dedim.
Uluç(Mutlu bir şekilde) "Hemen her şeyimizi ifşa et. Hem ne var. Aşığım. Aşkından yanıyorum ben" dedi.
Bende" İlk gördüğünde kim bu Kezban demiştin hatırlatırım"dedim.
Uluç" Ben dersimi aldım. Kitabı kapağına göre yargılamamak lazımmış. Ona bakılırsa sende Asiye ile çıkarsam seri katile dönüşürüm diyordun. Ama dönüştün mü hayır. Bak ikiniz birbirinizi değiştirdiniz"dedi.
Asiye" Cidden değiştik. Ama seni özleyeceğim "dedi.
Bende" Uluç sözde salı sabahı gelecektin"dedim.
Uluç " Aslında edirneden döndükten sonra dinlenirim diyordum. Ama annem aradı. Akşam çıksak sorun olmaz mı" dedi.

Abim geldi. Yasin abim daha doğrusu.

Yasin" Henife ve bizim sülo eve gitmişler bile. Hadi bizde gidelim"dedi.
Bende "Uçaklara lanet olsun" dedi.
Alexandra "Tamam bende geliyorum" dedi.

Valizleri benim 4×4 attım.
Yasin "Bu çalışır mı" dedi.
Bende" Her gün biraz bununla geziyor Asiye. Motor çalışsın diye"dedim.
Asiye" Seni seviyorum İstanbul'a sağlam dön "dedi.
   Bölüm sonu

acayip GençHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin