İki Zıt Kutup

950 159 3
                                    

Kafe açılışı bitti nihayet. Odaya koyduğum kulaklık sayesinde.

Asiye" Safa bizi çıkar"dedi.
Bende "Üzgünüm aradığınız kişiye ulaşılamıyor" dedim.
Asiye"Çıkar bak seni terk ederim "dedi.
Bende" Neyin kafasındasın sen kızım"dedim.
Asiye" Çıktığım da terk ederim"dedi.
Bende" Kötü kız aramıza geri döndü. Alo kötü kız hatırlatırım daha bir ay rol yapacağız. Bir haftası gitti. Üç hafta kısaca terk etsen bile terk edemezsin. Nur hanım ve tüm cemiyeti düşün"dedim.
Eylül "Ben Eylül. Bak herkese o sırrını söylerim" dedi.
Bende(Kahkaha attım) "Pardon. Kendimi kontrol edemedim. Ama Sen herkese Yay bakalım. Ben sana ne yaparım" dedim.
Eylül "Söylesene kim hatalı o zaman" dedi.
Bende" Odada telsiz var yakın mesafeli. Onu açın "dedim.

Telsizi açtılar ikisinin sesinide net duyabiliyorum.
Asiye(Mutsuz bir şekilde) " Söyle gerçek fikrini merak etme sana olan aşkım hiç değişmeyecek "dedi.
Bende" Asiye Haklı. Eylül sen suçlusun"dedim.
Eylül "Hah! Ne saçmalıyorsun sen. Elbette ben haklıyım" dedi.
Asiye "Peki neden suçlu Safa" dedi.
Bende" Suçlusun. Çünkü benim bildiğim kardeşler birbirine destek olur "dedim.
Eylül" Evet canavar gibi davranarak hiç bana destek olmadın"dedi.
Bende " Size bir anımı anlatayım. Süleyman abi ve Yasin abi ile ilgili. Bir Gün babam beni dövdü ve evden kovdu. Küçük çocuğum o zamanlar. Beni gören abimler bana sordu neden ağaca tavuk gibi tünedin diye. Bende abi neden olacak evden kaçtım. Bundan sonra burada yaşacağım dedim. Abimlerde ağaca çıktı. Akşam ezanından sonra merak edip annem eve soktu. Tabi Üçümüz de temiz dayak yedik babamdan. Ama onlar yanımda olunca ne biliyim Abi. Kendimi daha rahat hissettim. Benim bildiğim kardeşler birbirine destek olur Eylül"dedim.
Eylül "Bu mevzu da benim hatam ne" dedi.
Bende" Tabi ki de Canavar demelerine kardeşine destek çıkmamam. Hatta köstek olman. Sırf sana Canavarın ikizi dediler diye her şeye küsüp bırakman. Sen dört yaşında veled misin. Merve ablam beni dövdüler diye milletin ağzına ...... . Bu yüzden kardeşlik sizin yaptığınız gibi olmaz. Mesela Uluç manyağı intihar ettiğinde biz Üçümüz koştuk destek olmaya "dedim.
Eylül" Sus. Madem Asiye bundan sonra gerçek kardeş gibi olalım var mısın"dedi.

Lan bir dakika. Benim çıkartmam için numara yapıyor olmasın.

Asiye "Ne zaman çıkaracaksın bizi" dedi.
Bende" Ben Nur Hanım'ı çağırmaya gidiyorum "dedim.
Eylül" Yemedi ya"dedi.
Bende (Kahkaha atarak) "Ben o kadar salak mıyım? Ben sevdiğim kadın ya da psikoloğu tanımayacağımı sandınız. (Gene kahkaha attım) Asosyaldim bir aralar bu yüzden de az çok ne düşündüğünüzü biliyorum" dedim.
Asiye "Biliyor musun Safa ben seni çok seviyorum. Hem de o kadar çok ki. Ama ilk defa saygımı kazandın. Bazen diyorum ki. Acaba sen olmasan ne Olurdu" dedi.
Bende "Beni utandırma. Neyse sizi çıkartmaya geliyorum" dedim.

Ne yapayım olmuyunca olmuyor.
Yukarı çıktım kapıyı açtım.
Eylül (Bana sarıldı) "Teşekkür ederim" dedi.
Asiye (Korkunç bir bakışla) "Kardeş mardeş dinlemem. Basarım dayağı erkek arkadaşından uzak dur" dedi.
Eylül" Ne kadar kabul etmek istemesen de benim hastam ve tedavi ediyorum"dedi.
Asiye " Sarılma tedavi diye bir şey mi var. Eğer varsa ben uygularım. Sonuçta kız arkadaşı benim" dedi.
Bende" Sakin olun. Neyse Asiye bizde dönelim"dedim.
Eylül" Bende senin evine gelebilir miyim "dedi.
Asiye" Asla böyle bir şeye izin vermem"dedi.
Eylül(Asiye'ye sarıldı) "Seni kızdırmayı bile özlemişim. O zamanlar fazla salaktım. Beni affedebilecek misin Asiye" dedi.
Asiye" Olur. Ama Emri geri çekmem şartıyla"dedi.

Eylül telefonla konuştu. Sonra
Eylül" Tamam pazartesi emir kalkıyor"dedi.
Bende" Neden böyle bir şey yaptın"dedi.
Eylül "Sen haklıydın Safa. Normalde psikologların sorunları çözmesi gerekir hastaların değil. Gerçek kardeş gibi olup birbirimizi destekliyelim" dedi.

Yolda.
Asiye" senden ikizin olarak bir şey rica edeceğim "dedi.
Eylül" Ne oldu ikizim"dedi.
Asiye" Safa'nın senin gerçek kimliğini öğrenmesinin tek sebebi Ablam ve Yasin'i çocuğunun olacak olmasıdır. Bu yüzden de kimse bilmiyor. Bu yüzden de kimseye söyleme"dedi.
Eylül "Tamam"dedi.

Asiye'ye bir şey söylemiyorum. Çünkü tembih etti. Nur hanım içinden canavar çıkıp beni yiyecek diye korkuyorum.

Eve döndük. Asiye Nur Hanım'ı çağırmak için gitti.
Uluç "Hayda abi. Bu kim hani çiftler gecesi yapacaktık"dedi.
Aytaç" Yanındaki bayan kim"dedi.
Tunç" Kohai kızlar görmesin başımızı ağrıtırlar" dedi.

Kızlar geldi.
Ayşe(Şaşkın bir şekilde) "Safa bunun kim olduğunu biliyor musun" dedi.
Bende" Benim psikoloğum. Eylül iyi kızdır"dedi.
Ayşe (Eylül'ü boğazından yakaladı) " Sen ne yüzle buradasın. Asiye senin yüzünden ne kadar ağladı haberin var mı? İntihar bile etmeye çalıştı. Eğer Asiye'yi üzmeye gelsiyden Emir falan umrumda olmaz. (Korkunç bir bakışla) Seni öldürürüm" dedi.
Eylül" Gittiğimden beri değişmemişsin. Neyse ne ya! Ben gerçek bir kardeş olmak için döndüm. Özür dilerim ikinize karşı yaptığım şeyler için "dedi.
Ayşe" Tunç Çiftler gecesinde Sağ birinin olmaması gerekmez mi"dedi.
Kumsal" Şey. Özür dilerim. Ama çok korkunçsun"dedi.
Deniz" Ayşe sakin canavar mısın sen "dedi.

Nur hanım ve Asım bey geldi.
Asım" Safa Hayal görmüyorum değil mi "dedi.
Eylül" Baba uzun zaman oldu. Eğer inanmazsan DNA testi Yapalım"dedi.
Uluç " Safa biraz bahsetti. Ama Gerçektende Eylül müsün" dedi.
Eylül " Ya değilsem" dedi.
Uluç "Bu dolandırıcılığa girer ve Hapiste en fazla süre kalman için elimden geleni yaparım" dedi.
Eylül " Merak etme. Gerçekten de kızıyım. Ama Annem ve Hastam ile özel konuşmak istiyorum" dedi.
Bende" Üst kat müsait "dedim.

Nur hanım, ben ve Eylül yukarı çıktık.
Eylül (Korkunç bir bakışla)" Anne şunu anla ne senin için ne de diğer salak sosyeteler için geri döndüm. Kardeşlerime gerçek kardeş olmak için döndüm. Bu arada Safa keşke Asiye'den önce tanısaydım seninle. Gerçektende insanları değiştiriyorsun" dedi.
Nur" Ne yani Asiye senden özür dilediği için dönmedin mi"dedi.
Eylül" Geçmişteki hatamı düzeltmek için döndüm. Çok çocuktum. Ama gerçeği gördüm"dedi.
Nur (Eylül'e sarıldı) "Kızım geri döndün ya bundan sonra önemli olan bu" dedi.

Aşağı indik.
Asım" Burada bir şey açıklamak istiyorum "dedi.
Nur" Aslında Safa ile Asiye çıkıyor gerçekten hayatım "dedi.
Asım" Hadi ya! Olmaz bu o zaman"dedi.
Kumsal "Şey. Özür dilerim. Ama efendim çiftler gecesi varda burada" dedi.
Asım" Eylül gelsen ya bizim eve hem Aliye ve Ali'de seni özledi"dedi.
Eylül " Asi nerede. Asi'ye bir şey mi oldu. Lütfen baba bir şey olduysa saklama" dedi.
Bende" Asiye ile balayına gönderdik. Roma da olmalılar şu an "dedim.
Eylül" Kiminle evli şuan"dedi.
Asiye" Safa'nın Abisi Süleyman ile"dedi.
Eylül " Neyse. Daha sonra uğrarım size baba. Bende yavaştan geri döneyim. Bu arada Safa yarın gel seansı kaçırma" dedi.
Asım" Kızım sen ne iş yapıyorsun "dedi.
Eylül" Yarı zamanlı garsonluktu. Ama psikolog diplomasını almadan önce. Şimdilik tek danışanım Safa"dedi.
Asım"Safa Asi ve Süleyman ne zaman dönüyorlar"dedi.
Bende" Cuma günü olması lazım"dedim.
Bölüm sonu

acayip GençHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin