Ertesi gün. Kahvaltımı yaparken.
Ali" Safa neden bizimle gelmiyorsun"dedi.
Bende" Kafam gürültüyü kaldırmaz. Ya tamam düğün olayını ben teklif ettim. Emme nedecen gari. Kulağım rahatsız"dedim.
Asiye" Şiveli konuşmak Bi işe yaramaz. Bizimle geliyorsun"dedi.
Bende "Beni rahat bırakın abi" dedim.
Uluç" İtiraz yok. Hepimiz izin aldık. Köye takılacağız işte. Cumartesi döneriz" dedi.
Bende" Seni unutmadım bürütüs. La oğlum insan arkadaşının unutulduğunu hatırlamaz mı"dedim.
Uluç" Kank. Kusura bakma uyuyordum"dedi.
Kumsal" Şey. Özür dilerim. Ama ben bile gidiyorken. Senin gelmemen ayıp olmaz mı"dedi.
Yasin" Öyle. Ama dinletemedik ki beyefendiye. Hayır abin lan abin evleniyor. Gelemeyecek ne var"dedi.
Bende" Gelmiyorum zorlama"dedim.Asiye beni kenara çekti.
Asiye" Ne demek gelmiyorsun. Ya hadi beraber dans etmeyi geçte. Erkek arkadaşımla hiç mi yıldız izlemeyeceğiz"dedi.
Bende" Geliyorum ki"dedim.
Asiye" Hadi ya benimle geli-. Ha! Peki neden öyle dedin millettin yanında "dedi.
Bende" Düğün pastasının içinden çıkacağım tabi sahte olanın"dedim.
Asiye "Bundaki amaç ne" dedi.
Bende" Hem üzmek hem sevindirmek"dedim.
Asiye" Bende seninle geleceğim "dedi.
Bende" Emin misin. Motorla gideceğim. Dayanamazsın"dedim.
Asiye(Beni öptü) "Aşk dayanmak değil midir zaten. Sen ne zaman çıkıyorsun" dedi.
Bende" Gece gibi. Biraz hikayeyi tartışacağız Nuriye ile "dedim.
Asiye" Nuriye memleketinde değil mi? Nasıl tartışacaksınız"dedi.
Bende "Görüntülü görüşme diye bir şey var. Hem tüm gece yolda olacağım dayanabilecek misin" dedim.
Asiye"Şimdi gece diyince biraz Şevkim kırıldı. Hem biz Ey-".
Eylül" Naber çifte kumrular"dedi.
Bende" Bu arada plandan Eylül'ü haberi var"dedim.
Eylül" Yoksa düğüne gizlice giremezdi. Daha doğrusu girmeyi planlamazdı"dedi.
Bende" Aliye'ye gelinlik aldınız mı"dedim.
Eylül" Dün aldık. Senin haberin yok değil mi "dedi.
Bende" Dün gittiğimde şirkette değildiniz gelinlikçideydiniz değil mi"dedim.
Asiye" Sen nereden bildin"dedi.
Bende (Göz kıptım) " Seni sevdiğime göre. En azından yalan söylediğini anlayım değil mi? Boşver takma" dedim.
Eylül "Seansı ne zaman yapacağız" dedi.
Bende" Hala babanın parasını kabul etmiyor musun "dedim.
Eylül" Sen sanki kabul ediyorsun"dedi.
Bende " İkisi farklı şeyler. Benim babam zengin değil ki" dedim.
Eylül "Bu arada istediğin şeyleri bulmuş Hülya. Bugün geliyor" dedi.
Bende" İyi oldu. Borçlandım sana Eylül "dedim.
Eylül" Borcunu nakit olarak ödeyebilirsin"dedi.Hepimizi güldük.
Bizimkiler gitti. Asiye ve eylül son Bi bana uğrayıp öyle gideceklermiş.
Bu arada Nuriye ile görüntülü görüşme yapıyoruz.
Nuriye"Apdurraham'ca seni sordu"dedi.
Bende" Ne öyle dil mi o. Hem Apdurrahman amca de geç. Hem beni nedecemiş"dedim.
Nuriye" Neyse kitabın konusunu konuşalım. Geçen yazdığın romantik komedi iyi tuttu"dedi.
Bende" Bu sefer farklı bir şey yazmak istiyorum "dedim.
Nuriye" Gene Romantik komedi yaz"dedi.
Bende" Hep aynı şeyleri tekrar eden insanlar gibi olmayacağım "dedim.
Nuriye" Yeni hikayeni bekliyorlar devam kitabı yazacak mısın "dedi.
Bende" O anki durumuma bağlı. Gerçi yazacağım dedim. Ama hangisiydi. Neyse boş ver. Bu arada yeni hikaye içeriği sormayacak mısın"dedim.
Nuriye" Ne olacak sevgili olasılık adam"dedi.
Bende" Aksiyon ağırlıklı Süper gücün olduğu ilginç bir kitap olacak"dedim.
Nuriye " Büyü olmayacak yani" dedi.
Bende" Belli olmaz. Hikayeyi yazarken ne hissettiğime bağlı "dedim.
Nuriye" Sen bilirsin. Ben karışmıyorum. Sonuçta bütün hikayelerin çok tutuldu"dedi.
Bende" Uzaysal fenomen tarafından etkilenen gencin hikayesini anlatacak"dedim.
Nuriye" Tamam. Kitap evine bildiririm. Sabırsızlıkla bekliyorum. Bu arada Yasin abi'nin düğününe katılacak mısın"dedi.
Bende" Pek değil. Kafam sesleri götürmüyor. Anime gömerim ıssız eve geçip"dedim.
Nuriye "Başarılar. En azından"dedi.Kapım çaldı. Nedense kapım çalmaya başladı. Demek zilim bozuk değilmiş.
Eylül ve Hülya vardı.Hülya" İstediğin şeyi buldum. Ama bedava olmaz"dedi.
Bende" Ne istiyorsun. Hallederiz"dedim.
Hülya "Benimle ikinci bir röportaj. Yeni hikayen ve son bir ayda değişimin üzerine" dedi.
Bende" Tamam. Hemen yapalım. Uğraşmak istemiyorum "dedim.Hülya kayıt cihazı çıkardı.
Hülya" Eğer hikayelerinden bir karakter canlansa Hangi karekter ve neden"dedi.
Bende" B.K.S.İ'den Blue Sun shine"dedim.
Hülya" Ana karakter bile değil. Neden soruma cevap vermediniz"dedi.
Bende" Karekter yapısı olarak daha eğlenceli bir yapıda ve çok tembel "dedim.
Hülya" Bize aşkı tanımlar mısın"dedi.
Bende" Nasıl derler bilmem. Klasik olabilir vereceğim cevap. Ama aşk dediğin yemeğe benzer. Doğru olanı yemezsen seni öldürebilir "dedim.
Hülya" Öldürebilir derken"dedi.
Bende" Yani çok okuyoruz sapık aşığı yüzünden ölenleri üçüncü sayfa haberlerinde. Hani aşk dediğin yemeğe benzer. Yemek nasıl malzeme kullandığına bağlı olarak öldürebilir. Yıllar boyunca çeşnicibaşları öldü. Yani demem o ki. Aşkı doğru seç yoksa çeşnicibaşı gibi ölürsün. Tarihte seni yazmaz"dedim.
Hülya" Aslında bir kadında ne arıyorsunuz"dedi.
Bende" Ya abi araba mı bu. İnsan görünce aşık olmalıdır. Bunun dışında mantık ile aşk olmaz"dedim.. Hülya "Peki neden" dedi.
Bende" Ismarlama sevgili yapılan bir yer mi açıldı benim haberim olmadan. Ne saçma sorular. Aşk mantığın kan davalısıdır"dedim.
Hülya" Peki geçenlerde çıkan kitap romantik komedi. Neden sizin tarzınız olmayan bir kitap yazdınız"dedi.
Bende" Tarzım mı vardı benim. Neyse ne ya! Kulağıma fısılda anı yazdım o kadar "dedim.
Hülya" Çoğu yazardan kendinizi nasıl ayırırsınız"dedi.
Bende" Kurbanlık koyun muyum ben. Niye ayırıyım. Bende onlar gibi insanım. Eğer insan olmasaydım burada olmazdım"dedim.
Hülya" Hayranlarınız sizin Anime düşkünlüğüzü bilir. Bir anime karakteri olmak isteseniz hangisi olmak isterdiniz ve Neden"dedi.
Bende " Hmm. Hiç düşünmedim demek isterdim. Ama çok düşündüm. fullmetal alchemist brotherhood'an Kral Bradley. Nedeni ise adam inanılmaz kılıç yeteneği. Fizik kuralların zorladıyan bir karakter. Tabi kendi dünyası içinde" dedim.
Hülya" Peki sizin hakkınızda edebiyatın Einstein diyorlar bu konuda ne düşünüyorsunuz. Çünkü sürekli yenilik içeren hikayeler yazıyorsunuz"dedi.
Bende" Benden olsa olsa Frankenstein olur. Einstien'ın dan bahsediyorsunuz"dedim.
Hülya "Bir süper gücünüz olsa ne olurdu ve neden" dedi.
Bende" Su üretip kontrol becerisi isterdim. Nedeni ise su özgürdür. Bu özgürlük benim istediğim şey olduğu içindir"dedim.
Hülya" En sevdiğiniz söz"dedi.
Bende "Hmm. Güzel soru oldu. Kan kanı temizler sadece etrafı kana bular. Etraf kan olunca da sen sanarsın ki temiz" dedim.
Hülya" En sevdiğin hayvan ve "dedi.
Bende(İç çektim) "Sana borçlu olmazsam Röportajı yarıda keserdim. Ama Kartal" dedim.
Hülya" En sevdiğiniz şarkı"dedi.
Bende" Sana ne"dedim.
Hülya" Röportaj için soruyorum "dedi.
Bende" Tamam sana ne"dedim.
Hülya "Ayıp ver lan kaydı" dedi.
Bende"Yanlış anladın şarkının adı Sana ne"dedim.
Hülya" Ya yalan söyleme hangi sanatçı söylüyor peki"dedi.
Bende" Model grubu söylüyor"dedim.YouTube baktı.
Hülya "Özür dilerim ya. Ama insan der başında şarkı olduğunu. Neden seviyorsun" dedi.
Bende" Beni anlatıyor. Tabi bazı yerleri. Şarkı feminem bir şarkı olduğu için"dedim.
Hülya "Peki bir dileğimiz gerçekleşicek olsa ne dilediriniz" dedi.
Bende" Bilmem. Ama düşünürsem (on dakika sonra) yakıtı bitmeyen uçan bir motor "dedim.
Hülya" Sadece bu mu. Dünyayı ele geçirmek ya da kendi ülkenize sahip olmak gibi"dedi.
Bende " Sadece bu. Başka soru var mı" dedim.
Hülya" Tamam bitmiş olsun. Bu biraz hayranları tatmin eder "dedi.
Bölüm sonu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
acayip Genç
Romanceilginç bir aşk hikayesi. kızımız çok kötü erkeğimiz ise hayal dünyası ve gerçek dünya arasında sıkışmış tüm telif hakkı saklıdır Abi hikayem bitti. Ama asıl olan hikayeyi okuyucunun tamamlamasıdır kendi dünyasında. Bu yüzden de tamamlamak siz okuyuc...