E. İ. Y.

1.5K 255 1
                                    

Ablam ve diğerleri gitti.

Asiye yarım saat sonra geri döndü. Saat gece 3'tü.

Asiye" sana bir şey söylemem lazım "dedi.

İçeri annem girdi.
Zeliha" Oğluşum sana ne oldu böyle. Sana organik mi organik uslu mu uslu bir kız-".
Asiye" ben çıkıyım artık. Madem eşlik eden biri var sana "dedi.
Zeliha" çık bakalım gübresi bozuk olan kız"dedi.

Abi yandık. Hayır Süleyman abim evlendi ya. Hemde onaylamadığı biriyle evlendiği için.

Asiye çıktı.

Zeliha" Eee nasıl gidiyor işler "dedi.
Henife" Ablasına iş ayarladı "dedi.
Zeliha" Gelini getiriyor abin olacak kıllı yarattık. Sen ne zaman saçı kestiyorsun "dedi.

Ulan Asiye'nin yüzü düştü. Ulan Sülo eğer Asi ile evlenmişsin. Benden çekeceğin var. Bu arada abimle beraber özel bir şirket işletiyoruz. Bitki çiçek sebze ve meyve satıyor şirket. Baya para kazandık. Çünkü gübreyi toplu alınca vergi yarı yarıya düşüyor. Bu arada Asi bizim şirketin avukatı.

Abim Süleyman geldi. Huuuh fuuuf! Yanında Asi vardı.

Süleyman "Anne kusura bakma çok ani oldu evlenmemiz" dedi.
Bende "Sülo yaklaş abi" dedim.
Süleyman (yüzünü yaklaştırır) "Böyle mi" dedi.

Sağ elimle yumruk attım lanet olsun. nükleer enerji füzesi atsan üstüme bu kadar acıtmaz. Ama yere düştü Süleyman. Elim kanamaya başladı.

Asi" iyi misin Buğra "dedi.
Henife" iyi misin Safa "dedi.
Zeliha" Doktora götür bu salağı"dedi.

Henife ile acile doğru gitmeye başladık.

Ben" Abla sana gerek yok kendimde giderim "dedim.
Henife" emin misin "dedi.
Bende" Elim yaralı ayaklarım değil "dedim.

Yolda giderken Asiye'yi aradım.

Asiye" Büyük cesaret annenin yanında beni araman"dedi.
Bende"Annemin yanında olduğumu nereden çıkardın "dedim.
Asiye" Nasıl kaçtın "dedi.
Bende" Abimin suratına yumruk attım. Galiba yara açıldı "dedim.
Asiye"Seni salak. Tuvalete gidiyorum deseydin" dedi.
Bende "Annem yemez hem. Neyse! Hadi entrika yapalım" dedim.
Asiye "Ya! O benim lafımdı. Ne yapıyoruz" dedi.
Bende "Annemi buradan yollacağız" dedim.
Asiye"O senin annen değil mi"dedi.
Bende "Demek istediğimi yanlış anladın. Annem abim istemediği biri ile evlenemediği için kızgın bu arada. Benim isteğim senden sadece Asi ve Sülo'nun anneme eşlik etmeleri sağlaman" dedim.
Asiye " Sen peki nasıl yapacaksın" dedi.
Bende" Babam biraz şarap sever. Bende istediği özel yapım şarap var. Onu vereceğim "dedi.
Asiye" Yani kısaca rüşvet vereceksin "dedi.
Bende" Yani öylede denebilir. Ama sen ne yapmayı düşünüyorsun"dedim.
Asiye "Bu evlilik mevzusunu anneme çıtlatsam yeter. Annemin öfkesinden kaçmak için her şeyi yapacaktır" dedi.
Bende "az sinsi değilsin. Görüşürüz" dedim.
Asiye"Dur kapama senin ağzından seni seviyorum lafını duymak istiyorum "dedi
Bende" Onun yerine rüzgar nazikçe okşadı kalbimi ve koydu seni. Ama fırtınalar bile alamaz kalbimden seni"dedim.
Asiye "Seni seviyorum. Demedin" dedi.
Bende "Seni seviyorum. Önceki daha iyidi ama" dedim.
Asiye "Aklında bulunsun ben süslü şeylerdense sade şeyleri severim" dedi.
Bende " anladım" dedim.

Babamı aradım.

Salih(Bu arada babamın adı. Biraz acayip bir aileyiz) Ne var lan. Gecenin köründe aradın"dedi.
Bende" Buba hani istediğin şarap vardı şu özel üretiliveren hala istiyor mu gari"dedim.
Salih"...... ....... Çocuğu sana kaç kere dedim benimle şiveli konuşma diye. Sen yapamıyon benim salak oğlum"dedi.
Bende"Öff! Buba sen teklifime ne diyon"dedim.
Salih "Karşılığında ni etcem" dedi.
Bende " Hastahaneye kaldırılman lazım başka türlü annem gelmez senin yanına" dedim.
Salih".......... Bak sen. Daha ölmeden bizi mezara sokuyor. Sülo evlendi değil mi? Ben onu getiririm"dedi.
Bende "iyi şarabı Sülo ile yollarım" dedim.
Salih "Manyak mısın ........ Salağı Sülo getirirse Merve anlar içtirir mi bana sanıyorsun. Nasıl olsa kurbana geleceksin o zaman getir. Bu arada geçmiş olsun elin nasıl" dedi.
Bende" Ablam neden Antalyada değil. Laboratuvar sıkıntı mı var "dedim.
Salih" Yok ya kurban yaklaştı ya ondan geldi. Bu arada sana kurban alacak mıyım "dedi.
Bende" Olur. Buba sonra konuşak hindi hemşirenin yanına geldim "dedim.
Salih" Ulan o kadar yazar oldun. Ama hala konuşmanı düzeltmedin mi "dedi.
Bende" Buba seninle gonuşurken kayıyor nedelim bende böyleyim ki"dedim.
Salih"Eve geldiğinde üç şişe şarap olmazsa benden çekeceğin var"dedi.

Suratıma kapadı tuhaf 9'lu koliyi verecektim. Neyse ya kızmaz bana.

Hemşire( Hemşire dediğimde bakmayın Hemş yani.) "Gecenin dördünde neden geldin acile" dedi.
Bende"Elime bakar mısın"dedim.

Şerefsiz ya! Azar işitiğimin yanına oksijenli bez koydu. Sonra yeniden sardı. Tabi doktoru çağırmasa olmazdı. Bir de doktordan azar yedim. Keşke Deadpool gibi yenilenme yeteneğim olsa. Dur ya çirkin olmayı kaldıramam. Gerçi çirkinim ama.

Asiye geldi acilde yanıma. Asiye yanağımdan öptü ulan şu anda japon animelerinde olsam burnumdan çıkan kanla aya uçardım.

Asiye" Yumruk attığına değdi mi"dedi.
Bende"aynen. Ama babama rüşvet meselesi pek tutmamış olabilir "dedim.
Asiye" neden"dedi.
Bende "Bubam kendi bildiğini okudu" dedi.
Asiye"Bubam derken"dedi.
Bende "Yani babam işte. Ağzım kaydı" dedim.
Asiye" Ayy senin konuşmamda mı kayarmış. Tatlı sevgilim benim. Ama Aliye dediği doğruymuş. Bir şey merak ediyorum sorabilir miyim "dedi.
Bende" Sormazsan rahat bırakmayacaksın değil mi"dedim.
Asiye"Siz hindi kelimesi şimdi olarak kullanıyorsunuz. Peki hindiye ne diyorsunuz "dedi.
Bende" Culluk"dedim.
Asiye"Yalnız çulluk diye bir kuş var biliyorsun değil mi "dedi.
Bende" Aman be. Ne olacak ki sanki bizim köye gökten çulluk mu yağacak"dedim.

Annem geldi yanımıza.
Zeliha" Oğlum nasılsın "dedi.
Bende" biraz daha iyi. Ne oldu anne"dedim.
Zeliha "Baban" dedi.
Bende "Daha açık anlatır mısın anne karşında medyum yok" dedim.
Zeliha" Anneye ters cevap verme. Abin evlendi ya şimdi"dedi.
Bende" Evet. Ne oldu ki"dedim.
Zeliha "Baban doğal olarak gelini görmek istiyor. Adam haklıda. Zaten kurbanda yaklaştı. Ben 2 saat sonra gidiyorum. Gelinde akşam gelecek" dedi.

Ulan babam başarmış. Oh be! Hiç düşünmüyordum başaracağını. Şu an içimdeki enerji ile tüm galaksiyi aydınlatabilirim. Ben ne saçmalıyorum ya! Bi an mutluluktan sarhoş oldum galiba. Niye bu kadar mutlu oldun derseniz. Şimdi annem istediği kızla çıkana kadar başımın etini yerdi. Hem halimi gördü eve gidince vicdan yapıp vaz geçebilir de.

Zeliha"Ama Sana E. İ. Y. var"dedi.
Bende "O ne Fransız yemeği mi" dedi.
Zeliha "Hayır evlenmek ve ilişki yasak. En azından sana istediğim kızı görene kadar" dedi.
Bende"Kimi istediniz bana "dedim.
Zeliha(Gözlerini kaçırarak)" gelince görürsün"dedi

Odama geri döndüm.
Süleyman "Evi ne zaman veriyorsun bana" dedi.
Bende"Ne evi. Kendi evin var ya senin "dedim.
Süleyman" Abine evlilik hediyesi olarak ne vereceksin "dedi.
Bende" üç günlük İtalya tatili. Bayramdan sonra "dedim.
Süleyman" Şaka'yı bırak artık komik olmuyor "dedi.
Bende"Ulan ebesinin üstüne ev yerine kale yaptığımın. Evlenirken bana mı güvendin" dedi.
Süleyman"evet. Hem sen zararlı çıkarsın"dedi
Bende"Şirketten ben ayrılırsan edeceği zararın farkında mısınız "dedi.
Asi"Safa konuşurken neden yılan kafamda canlanıyor" dedi.
Süleyman "Yılan modu. Bak diğer tarafın istiyor. Şu yılanı din-( sağlam tekme attım bacağına) Sen kaşındın. Asiye seni seviyor bu salak" dedi.
Asiye"O mevzu mu? Biliyorum "dedi.
Bölüm sonu

acayip GençHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin