gizemli misafir

1.5K 268 4
                                    

Pazartesim çok dolu olduğu için salıya randevu verdi. Kafa kız ya! Ulan hastaneye gittim. Doktor bana kızdı.

Hayır abi neden hareket ettirdi diye. Ulan Atındaki eyeri çalıp hurdacıya sattığım. Sağ elli hareket ettirmemek için uyumam lazım. Üç gün sonra sargıları çıkartacak. Eve gittim.

Tunç" Nasıldı Psikolog ve doktor"dedi.
Bende" Psikolog iyidi. Hatta ahlak masası bastı. Kesin Asiye'nin işi. Neyse? Doktordan azar işittim. Neymiş niye hareket ettirmişim. Ulan ebesini japonya'ya kargo kutusu ile yolladığım. Sağ elimi hareket ettirmeden tuvalet ihtiyacımı nasıl göreceğim"dedi.
Tunç"Sakin ol Kohai. Akşam için ne planlıyorsun"dedi.
Bende" Aliye yaptığı planın gerisindeyim. Biraz yazdıktan sonra bakarım"dedim.

Üff ya! Aklıma bir şey gelmiyor. Hayır sevdiğim. Hatta güzelliğine hapis olduğum kız ile çıkıyorum. Ama bir değişiklik yok. Hayır ben baya Naim Süleymanoğlu gücüne kavuşacağımı sanırdım. Neyse yarısı bitti üçüncü on sayfa'nın.

Asiye(Korkarak)" Şey. Ben senin arka bahçende birini bayılttım"dedi.
Bende" Dalga geçme ya! Sen kim birini bayıltmak kim"dedi.
Asiye" Benim karatede siyah kuşağım var biliyorsun değil mi"dedi.

Aşağı indiğimde Ablam Henife yerde yatıyordu.

Ben" Ablamı nasıl bayılttın"dedi.
Asiye" Tunç ve Aytaç nerede"dedi.
Bende" Tunç Ayşe ile çıktı. Aytaç ise Deniz'i Deniz'e götürdü"dedim.
Asiye" Gece gece"dedi.
Bende" Aytaç'ın bana dediği bu"dedim.
Asiye" Tanıyor musun"dedi.
Bende" Kalın kafalı ablam Henife"dedim.
Asiye"Hanife olmasın o"dedi.
Bende" Ninenim ismi babam ablama Hanife değil Henife koydu. Ambulans aradın mı"dedim.
Asiye"Emin misin ablan olduğuna"dedi.
Bende" Eminim. Ama Kars'ta olması gereken ablamın burada ne işi var"dedim.

Ambülansta giderken.
Doktor"Nasıl oldu"dedi.
Asiye" Ben odamdan bakıyorum. Bir baktım tanımadığım birisi kapıyı zorluyor. Bende sessizce arkasından yaklaştım. Tek bir darbe ile kendisi bayıldı"dedi.
Bende" Beni neden aramadın"dedim.
Asiye" Aradım. Ama telefonun kapalıydı"dedi.
Bende" Bugün beni polise ihbar eden sen miydin"dedim.
Asiye" Evet seni güzel bir bayanla yan yana bırakmadım"dedi.
Bende(Yüzümü düşürdüm)" çok kıskanç birisin" dedim.

En sonunda hastaneye ulaştık.
Doktor" Kızı kim bu hale getirdi "dedi.
Asiye" ben "dedi.
Doktor" karatecisin galiba tek darbe ile çok temiz bayıltmışsın"dedi.
Bende "Doktor durumu nasıl iyi mi" dedim.
Doktor "bugün dinlese yarın sabah çıkar. İç kanaması yok" dedi.

Bende Asiye'yi kafeterya götürdüm.
Ben "Asiye sen karateyi nereden öğrendin" dedim.
Asiye(gülümsedi) " Hana sensei yüzünden. Bizim okula gelmişti karate hamlesi gösterdi bende benden iri birini indirince bende yetenek olduğu söyledi. İlk başta gitmeye niyetim yoktu. Ama üst sınıflardan biri bana aslınca kara kuşağa gittim karate de. (gözleri ışıl ışıl bir şekilde) Sen benden Niye kaçtın"dedi.
Bende( yorgun bir ifadeyle) " Bunun geleceğini biliyordum. Keşke düğmeye basıp zamanda geri gitsem hiç bunlar yaşanmazdı" dedim.
Asiye" merak etme dalga geçmeyeceğim en azından şimdilik. Ama so-". (Beni masadan itti.)

Kendime geldiğimde hastahane odasındaydım.

Nur hanım" Kızımın kusuruna bakma önce ablanı sonra seni bayılttı. Hayır sizin seviyenizle neden arkadaşlık yapıyor anlamıyorum. Ama kızım-".
Asiye" anne gider misin"dedi.
Nur hanım "  Neyse. Ama şunu bilin. Asla benim seviyeme ulaşamazsın" dedi.

Nur hanım çıktı odadan. Asiye beni öptü sanki vücuduma bomba atmışta içten yanıyor gibiydi.

Bende " hiç kendini afettirmeye çalışma. Hayır beni neden ittin masadan" dedim.
Doktor "Aslında hayatınızı kurtardı" dedi.
Bende " doktor ne saçmalıyorsun" dedim.
Doktor" silahlı bir adam size doğru geliyordu "dedi.
Bende" Tabi ya! Bende Donald Trump'ım o zaman "dedim.
Asiye" yemedi. Tamam özür dilerim. Annemi biliyorsun değil mi? "dedi.
Doktor" neyse sabaha kadar uyanık kalmalısın. Hatta bugün akşama kadar "dedi.
Bende" doktor saat kaç"dedim.
Doktor" ikiyi üç geçiyor "dedi.
Bende" Asiye git diyeceğim ama annen biliyor burada olduğunu. İstersen git"dedim.

Doktor çıktı.

Asiye"neden bana aşık oldun"dedi.
Bende (yorgun bir yüz ifadesiyle) "Bilsem. Sanki sarı saçların zindan mavi gözlerinde boğuldum bir deniz oldu adeta" dedim.
Asiye(gülümsedi) "Madem bana aşıktın. Ulan ebesinin çocukluğuna inip ebesine uçan tekme attığımın. İki aydır neden benden  kaçıyorsun" dedi.

Ulan keşke meteor düşse kafama.
Bende(yüzüm düştü) " kötü olduğun için" dedim.
Asiye(kulağımı yaladı) " Hadi. Yeni bir entrika yap-".
Aytaç "Ben dedim Tunç sana" dedi.
Tunç" Kohai biz çok yanlış zamanda gelmişiz" dedi.
Bende" öyle bir şey yok. En azından evlenmeden" dedim
Deniz " Nasıl oldu Safa" dedi.
Asiye "Annemi görünce panikledim. Onu ittirdim" dedi.

Keşke zarari kenpachi gibi tek kılıç dalgası ya nur hanımı yok etsem. Aaah Aaah! Lanet gerçeklik. Ulan liseli aşıklar gibi milletten kaçıyoruz. Kafam çok fena ağrıyor.

Ben" Hemşire bir buç- dur şimdi kesmez o beni sen oradan iki buçuk doz ağrı kesici iğnesi büyük olsun "dedim.
Ayşe" Ne yaptın çocuğa? Mecnun olmuş bu ya! Ay çok tatlı"dedi.
Tunç" Ayşe gözünü seveyim bunlara özenip entrika yapalım dedin. Hayır lahmacun yiyip parasını ödememek nasıl bir entrika" dedi.

Biz gülmeye başladık.
Ben "beni güldürmeyin başım ağrıyor zaten" dedi.
Aytaç " onu kötü şaka yapmadan önce düşenecektin" dedi.
Bende "senpai sen bir şey demeyecek misin" dedim.
Tunç " beni karıştırma kohai" dedi.
Deniz" siz neden kohai senpai diyorsunuz birbirinize"dedi.
Ayşe " Aslında yurtta aynı odada kalmışlar. Safa'yı anime izlemeye başlatan Tunç bu aralarında bir espridir" dedi.
Deniz " Erkek arkadaşım için en yakın zamanda animeye başlayacağım" dedi.
Asiye" birinin aksine çok fedakarsın "dedi.
Deniz" Hadi ama. Safa'yı bayılttan sensin"dedi.
Asiye" Ben ondan bahsetmiyorum. Kendisi bana aşık sadece benim fotoğraflarımla dolu bir odası var"dedi.
Deniz" Sapık mısın sen Safa"dedi.
Bende " Hanımefendi beni ezceğine çıkma teklifi etseydi madem" dedim.
Deniz"neden bahsediyor "dedi.
Ayşe" Safa'nın kendisine aşık olduğunu iki aydır biliyor zaten. İkisi de baya kıvrandı"dedi.
Deniz" Anlaşılan baya acayipsin"dedi.

Ablam odama girdi.
Henife" Kardeşim ne oldu "dedi.
Bende" Abla daha geçen 2.000 yolladım. Neden geldin "dedim.
Henife" Şey işten atıldım. İş bulana kadar burada kalabilir miyim "dedi.
Bende" sana iş buldum "dedim.
Henife" ne işi"dedi.
Aytaç "düşündüğüm şey değildir umarım" dedi.
Bende " Evet kanka" dedim.
Asiye "siz neden bahsediyorsunuz" dedi.
Aytaç " Bu gördüğünüz arkadaş Modikono'nun %48 hissesine sahip. Ve kendisini temsilcisi olarak Henife salihoğlu'nu seçti"dedi.
Asiye" ne karşılığında satın aldın"dedi.

Bu kız zihnimi falan mı okuyor. Neyse ya!

Ben" Abim Yasin'i buraya getirmesi karşılığında "dedim.
Henife"abim mi geliyor ne zaman" dedi.
Bende "Pazartesi sabahı" dedim.
Henife"şimdi anladım. Annemi onun başına saracaksın. Bu arada Süleyman evlendi "dedi.
Bende" Süleyman abim ve evlenmek dalga falan mı geçiyorsun "dedim.
Asiye" Süleyman kim"dedi.
Bende" Abim ve Henife'nin ikizi"dedi.
Asiye" Abinin ikinci bir adı var mı"dedi.
Bende" Evet 18'e girince değiştirdi. Süleyman Buğra oldu "dedim.
Asiye" teşekkür ederim "dedi.
Kapıyı çarptı gitti.

   Bölüm sonu

acayip GençHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin