gizemli mektup

1.9K 379 48
                                    

Abi röportajın ertesi günü. Sabah mutfağımda bir mektup buldum. Mektubun içinde bir tanga ve benim olacaksın olasılık adam yazıyordu. Bu arada olasılık adam yazar takma adım.

Ben hemen Uluç'u aradım kendisi asayiş şube polis. Kendisi Antalya'dan çocukluk arkadaşım olur.

Uluç" neden aradın çalışıyorum"dedi.
Bende" evimde mektup var gelin inceleyin"dedim.
Uluç" Ne yazıyor içinde"dedi.
Bende" içinden kırmızı bir kadın iç çamaşırı çıktı"dedim
Uluç" soruma cevap olmadı"dedi.
Bende" benim olacaksın yazıyor"dedim.
Uluç" ne yani iç çamaşırı beğenmedim diye mi"dedi
Bende" ne yapayım şunu kim yolladı öğresen bana söylesen olur mu"dedim.
Uluç" tamam demek isterdim. Ama suç değil ki"dedi.
Bende" Uluç benim erkekliğim tehlikede. Gözünü seveyim öğren"dedim
Uluç" Asiye'yi sevmen dışında tehlikeli bir şey yapamazsın"dedi.
Bende" kapatıyorum o burada"dedim.

Telefonu kapattım.

Ulan Asiye niye burada. Menzilime girince neden korkunç bir şekilde kalbim hızlı atıyor.

Asiye" naber"dedi.
Bende" biri bana tehdit mesajı yollamış"dedi.
Asiye(Gülerek)" ne yazıyor mesajda"dedi.
Bende" biraz geri zekalıymış. Birazdan polis geliyor incelemeye yapmaya. Benim olacaksın olasılık adam yazıyor"dedim.
Asiye" bence ona git. Ezikliğinle ona yakışırsın"dedi.
Bende" kim gönderdiği biliyor musun"dedim.
Asiye" salakça bir şey. Ben elde etmek istesem. Elde ederim neden böyle saçma birşey yapayım"dedi.
Bende" Beni elde etmen imkansız"dedim

Lan neden bunu dedim ebesine karanfil şarkısı dinlettiğim.

Asiye" gerçekten ciddi olsam elde ederim. Elde edemiyeceğim kimse yok. Sonuçta her insanın zaafı var"dedi.
Bende" o zaman senin zaafın ne"dedim.
Asiye" sensin. Sana o kadar aşığım ki. Sürekli sana üstün görünmek istiyorum"dedi.
Ben" Ha! Ne- bi- ne o-".
Asiye" yalan söyledim.(Kahkaha attı) Demek zaafın bir kadın tarafından sevilmeye ihtiyaç duymak"dedi.

Seni ışığına gölge olup ten rengini Barack Obama çevirdiğim tikisi. Hayır bile bile yapıyorsun değil mi? Hayır dünyada bu kadar kadın varken neden o. Ben neden bu kadar kötü bir kıza aşık oldum. Neşteri alıp şah damarını kesmek istiyorum. Ama burası hastane değil. İkincisi istesem de öldüremem. Çünkü bu büyük yükü kaldıramam.
Üçüncü olarak ben onu öldürmeden beni öldürür. Kız karatede siyah kuşak.

Uluç yanında bir polis ile geldi.

Uluç"yanında hani Asiye vardı"dedi.
Bende" Gitti mi"dedi.
Asiye" naber Uluç. Bu salak dalmışken tuvalette gittim"dedi.
Uluç" iyi Asiye. Biraz iş yapalım mektubu torbaya al. İç çamaşırını da"dedi.
Asiye" iç çamaşırı almasanız"dedi.
Uluç"ne kadar koz olarak kullanmak istesen de Asiye buna izin veremem. Aslında mektup yeterli olacaktır. Ama arkadaşımın adını sapığa çıkarmaman için biz alalım. Hem suç bu"dedi.
Asiye" ne suçu"dedi.
Uluç" haneye tecavüz ve tehdit kim yaparsa yapsın suç"dedi.

Ertesi gün. Telefonum çaldı. Telefonu açtım.
Uluç"DNA sonucu çıktı. Duyunca inanmazsın"dedi.
Bende" İyi bir şey değildir kesin"dedi.
Uluç" Ulan gene dört ayağının üstüne düştün. Mektupta ki ve iç çamaşırındaki tüm DNA Asiye'ye ait"dedi.
Bende"siz nasıl Asiye olduğunu anladınız" dedim.
Uluç" hani uyuşturucu madde ölen genç vardı ya sosyeteden. Tüm sosyeteden DNA aldık. Neyse şikayetçi olmak istiyor musun"dedi.
Bende" hayır"dedim.

Asiye" eee kimmiş öğrendi mi"dedi.
Bende" Bana kalsın demek isterdim. Ama bahçe kapısı anahtarı nereden buldun sen"dedim.
Asiye" ben değilim"dedi.
Bende"Yalan söyleme senin Dna'n çıktı. Neden yaptın"dedi.
Asiye" Zaafını öğrenmek için yaptım. Aslında gözümde bir devdin. Hiç zaafın yoktu. Seni o kadar eziyorum. Tepki yok. Sana yaklaşıyorum beni bir kere bile dokunmadın. Hayır yaralanmadığı kendim görmesem insan değilsin diyeceğim ya-".
Bende(Kayıt cihazımı çıkardım)"Lafını bölüyorum. Ama Asiye çok sağol bana inanılmaz bir fikir verdin( kayıt cihazını çalıştırdım) belli bir sebep yüzünden insanlığı bırakan bir adamın hayatı (kayıt cihazını kapattım) en sonunda yazacak bir şey var"dedim.
Asiye" iç çamaşırını ver"dedi.
Bende" görmedin mi kız polisler aldı götürdü"dedi.

Aliye bir anda girdi.
Aliye" sen ne dedin röportajda"dedi.
Bende" ne dedim ki. Olay kızacak kadar büyüdü"dedim
Aliye" O kadar aşka açız ki evlilikler para üstüne kurulu mu dedin"dedi.
Bende" evet. Ama cümlemi saptırmışlar"dedim.
Aliye" kız bütün röportaj yayınladı. Ama şu an fenomen oldun. Kitap nasıl gidiyor"dedi.
Bende" bir kaç sayfa yazdım. On sayfa olunca atarım okursun"dedim.
Aliye" aşk hikayesi yazmak istediğine emin misin"dedi.
Bende" ne yani yazamaz mıyım"dedim.
Aliye" aşık olsan yazarsın. Ama aşk kim sen kim"dedi.
Bende" Aşık olmadığını nereden biliyor musun"dedim.
Asiye(Kızgın bir şekilde)" kim o onu hemen gebertirim"dedi.
Bende" Birincisi bilmeden gebertemezsin. İkincisi hangi ünvanla bunu yapacaksın" dedi.
Asiye" Yayıncının kardeşi ünvanıyla"dedi.
Bende"Bana eşya gözüyle baktığın en başından beri belliydi"dedim.

Abi bu ne ya! Ben bu kadar bencil bir kıza bu kadar deli divane aşık nasıl oldum.

Aliye" Bana söylemez misin"dedi.
Bende" Sana söylemek ateşe benzin dökmek olur. Bu yüzden de zorlama"dedim.
Aliye" yarın psikolog randevunu kaçırma"dedi
Bende" neden randevuyu son dakika erteledin. Öğleden sonra gidecektim"dedim.
Aliye" gel kız biraz gıybet yapalım"dedi.
Bende" yeter artık şu dedikodu sıktı. Artık yapmak istemiyorum. Hem neden erteledin"dedim.
Aliye" Asiye sana iç çamaşırını ile mektup yollamış. Ne düşünüyorsun" dedi.
Bende" çok salakça bir hareket. Benim zaafımı öğrenebilmek için yaptığı şeye bak"dedim.
Aliye" peki senin zaafın ne"dedi.
Bende" Asiye"dedim.
Aliye(Kahkaha attı)" espiri yapma konusunda gerçekten korkunçsun. Yemezler "dedi.
Bende(İç çektim)" yapacak bir şey yok. Espiri yapmayı denemek suç mu"dedim.
Aliye" sen yapınca suç. İmza günün var bugün hazırlan gidiyoruz"dedi.

İmza isteyenlerden biri tanıdık çıktı. Gitmez olaydım. Dilara karşılanacağımı hiç düşünmemiştim.

Dilara" Acaba imza at-. Hey Safa nasılsın"dedi.
Bende" sen benim mahlasımı bilmiyormuydun"dedi.
Dilara" mahlas ne"dedi.
Bende" takma adım"dedim.
Dilara" imza atman bittikten sonra kahve içelim mi"dedi.
Bende" olabilir"dedim.

İmza olayı bittikten sonra. Dilara ile pastahane gittim.

Dilara" ben lüks bir restoranda yemek yeriz diye düşünüyordum"dedi.
Bende"çıkar ağzından baklayı. Yoksa kalkarım"dedim
Dilara" benim ev arkadaşım bir reklam şirketinde çalışıyor. Acaba sende o reklam şirketinin metinleri yazsan"dedi.
Bende" ben ne anlarım reklam yazmaktan"dedim.
Dilara" bir yıl içinde 10 kitap yazan babamdı sanki"dedi.
Aliye" bu kim"dedi.
Bende" Dilara yayıncım Aliye. Aliye üniversiteden arkadaşım Dilara. İyi kızdır. Senin kadar gıybete yeteneği vardır"dedim.
Aliye" ne istiyor"dedi.
Dilara" ev arkadaşım reklam şirketinde reklam yazmasını istiyorum"dedi.
Aliye" neden olmasın. Hem hayranlarınla daha tatmin olur"dedi
Bende"Birincisi olmaz anime izlemeye vaktim kalmaz. İkincisi reklam yazamam"dedim.
Asiye beni kaptığı gibi götürdü.
    Bölüm sonu

acayip GençHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin