Kendimden geçmişim.
O kadar uyumayınca.
Bu Acar'mı bana öyle geliyor. Benden nefret eden bir editör. Bana bir hafta bile dayanamadı. Benim evimde ne işi var.
Ben(Yüksek sesle) "Lan senin burada ne işin var" dedim.
Acar( Korkunç bir bakışla) Kavga mı istiyorsun lan sen"dedi.
Efsane" Kavga etmeyin lütfen "dedi.Efsane okuma grubundan biri. Bizim yazarlardan birinin kızıydı galiba. Ben yanlış eve falan mı geldim.
Acar" Duyuyoruz seni. Biz de gelmek istemezdik. Aliye Hanım geldi "dedi.
Bende" lan bu çok garip bir olay acar sen benim evimi bilmezsin. Efsane sen hiç bilmezsin "dedi.
Efsane" Aliye Hanımın evini biliyordum "dedi.
Acar" Korkma yani. Ben sadece taşımasına yardım ettim. Bir şey yok"dedi.Camım kırıldı.
Elindeki vazo ile Asiye girdi içeri.
Asiye" Siz Safa'ya ne yapıyorsunuz. Sizi öldürdüm"dedi.
Acar "Yapabiliyorsan yap bence" dedi.
Bende" Acar kaşınma bence "dedim.Acar yere serdi. Sonra Efsane'ye çelme takıp yere serdi.
Asiye(Korkunç bir bakışla) " Şimdi ne yapıyordunuz siz biricik aşkıma "dedi.
Acar" Kötü kız Asiye bu mu şimdi. Safa acıdım sana"dedi
Bende "Uyardım sizi kendisi karateci. Acar bizim yayın evinden editör. Efsane babası yazar ve kendisi yazar olmak için çalışsana okuma grubunun parçası" dedim.
Efsane "Yanlız sağlam vuruyor kız arkadaşın" dedi.
Bende" Kusura bakma. Biraz ibresi kayıyor İşte"dedim.
Asiye (Kızgın bir şekilde) Safaaaaa asabımı bozma sevgilim "dedi.Ulan kendimi ihma etme tuşu nerede. Doğru ya gerçek hayat
Efsane" Siz bu kadar çok kitabı nasıl yazabildiniz"dedi.
Bende" Elimden geldiğince yazmaya devam ederek. sonuçta boş boş oturarak bir şey elde edemezsin"dedim.
Asiye " Görüşürüz. Lütfen gidin" dedi.Acar ve Efsane gitti.
Asiye" biz seninle konuştuktan sonra uyumadın. Yazı yazdın "dedi
Bende" Yani öyle oldu. Hayır öyle olmadı. Bak her şeyi açıklayabilirim"dedim.
Asiye" Ben gittikten sonra ne oldu "dedi.
Bende" Sana şiir yazdım yolladım. Hemen! Ama hemen yatağıma girdim. Baktım uyku yok. Uyku geti-".
Asiye" Kısaca sen şuna yazmak istedim desene"dedi.
Bende" Kusura bakma. İki saat kalmış bizimkilerin yanına gitmeye "dedim.Banyo yapıp hazırlanıp oraya gittim.
Asiye" İlk biz geldik Galiba"dedi.
Bende "İlk gelen Edip ve ablam olmuşlar" dedim.
Edip" Safa değil mi bu. (El Sallayarak) Buradayız biz"dedi.
Bende "Bunu vallaha öldürürüm. İnadına yapıyor ... . Buranın çıkışıda var" dedim.
Asiye" Sakin ol Safa "dedi.
Bende" Yani bana kurbanlık hayvan muamelesi yapan bir eniştem var. Hayır bunu inadına yapıyor. Salak diyeceğim psikolog"dedim.Gittik yanlarına.
Edip" Ben olayım mı psikoloğun"dedi.
Şuan ağzımdan lazer atıp Edip'i öldürmeyi o kadar çok istiyorum ki.
Ben " Eylül şuan iyi idare ediyor. Boş ver" dedim.
Yasin abim geldi.
Yasin" Safa Naber ya"dedi.
Bende" Sülo nerede oğlum "dedim.
Yasin" Orası biraz karışık lan "dedi.
Bende" Siz aynı evde yaşamıyor musunuz? Hem Asiye Nur hanım sizin nasıl gitmenize izin verdi"dedim.
Asiye "Eylül'ün bizim yanımıza taşınma şartı ile" dedi.
Bende" Sorması ayıp Eylül bunu kabul etti mi "dedim.
Asiye" Araba alman şartı ile evet "dedi.
Bende" Abi sana laf diyordum. Sen gene iyiyim. Neden Eylül'e erkek arkadaş ayarlamamı istediğini şimdi Anlıyorum"dedim.
Aliye" Neden peki benim göremediğim sebep"dedi.
Bende" Basit değil mi? Ayak altından çekmek için "dedim.
Asiye" Ben senin gözünde o kadar gaddarım yani"dedi.
Bende" Salı günü niye madem evine çağırdı beni size taşındıysa"dedi.
Asiye "Orayı hastaları için kullanacak. Neyse ne"dedi.
Yasin" Malum bilirsin. Süleyman bu"dedi.
Bende" Bilmez miyim. Neyse geliyorlar"dedim.Süleyman geldi.
Süleyman " Eee nerede bizim enişte" dedi.
Bende" Daha gelmediler. Yarım saat önce getirir bilmez misin Henife ablanın huyunu"dedi.
Merve" Ablam gerçekten de bekletmeden zevk alır"dedi.
Bende" Bunu biliyoruz zaten"dedi.
Merve "Malum herkes bilmiyordur" dedi.Hah! Yok artık.
Asiye" Neden gözlük taktın Safa "dedi.
Bende" Gördüğümden emin olmak için "dedim.Halil lan bu! Üstüme doğru koştu ayağıma kapandı." Beni çırağın yap "dedi.
Herkes gülüştü.
Asiye" Safa ne konuda çırağın olmak istiyor"dedi.
Merve" Siz nereden tanıştınız. Ben polis olduğunu biliyorum. Uluç ile aynı ekipte değiller hem"dedi.
Halil" Kendisi bir kaç dakika içinde cinayet çözdü. Bunu nasıl yaptığını söyle lütfen"dedi.
Edip" Cinayet Ve Safa ne alaka"dedi.
Merve" Tabi senin haberin yoktur aşkım. Ama bir olayda yardım etti. Cinayet şube etkilenmiş olacak ki. Cinayet olay danışmanı oldu. Sınava falan girdi. Resmi olarak sorgulara bile yapabilir"dedi.
Halil" Gerçi bunun için mahkeme izni falan lazım. Genelde değişik vakalar için çağırıyor şube"dedi.
Henife " Siz tanışıyor musunuz. O zaman buna da izin vermezsin sen" dedi.
Bende" Pek değil. İzin veririm. En azından manyak gibi beni aramaz"dedim.Şiparişler verirdi. Biz yemek yerken.
Süleyman(Öksürdü) "Sevgili karım, çok değerli kardeşlerim ve onların sevgilileri-".
Bende".....! Sen siyasetçi gibi konuşunca başımıza gene bir şey gelecektir" dedim.
Süleyman " Ne olacak. Kırk yılın başı domates hormon yapmanızı istiyorum" dedi.Ben, Yasin, Merve ve Henife (Aynı anda) " Olmaz. Ölsem yapmam" dedik.
Süleyman " Neden. Hem tam stres atmalık bir olay" dedi.
Bende" Yeni kaçırıldım. Daha dinlenecek vakit bulmadım. Hem yeni hikaye var"dedim.
Süleyman "Red edilmedi mi senin hikayen" dedi.
Aliye "Bu manyak. Ne yaptı ne etti yeni hikayeyi kabul ettirdi" dedi.
Süleyman "Konusu ne peki" dedi.
Bende" Red edilen bir yazarın ne yapabileceği "dedim.
Yasin" Bana öyle bakma. Benim karım hamile Lan"dedi.
Süleyman "Yarın doğuracak hali yok ya" dedi.
Merve " Organik tarım yapmıyor muydun" dedi.
Asiye" Yapsak zararı mı dokunacak"dedi.
Bende "Hormon için tuttuğun işçiler ne oldu" dedim.
Süleyman "İyi ki bir domatese hormon yapalım dedik tepkilere bak. Hayır sanki özgürlük heykeli değiştirelim demişim gibi tepki veriyorsunuz" dedi
Asi" Rica etsem. Kocam biraz kabadır ama - ".
Bende" Biz dördümüz la serada çalışmamak için neler yaptık"dedim.
Süleyman "Aman bir kereden bir şey olmaz" dedi.
Asiye "Zor bir şeye benzemiyor gibi" dedi.
Halil" Hmm! İlginç. Belki bende horman yaparsam Safa'nın analiz yeteneğine sahip olabilirim"dedi.
Bende "Önce doğru söyle . Lanet olsun. Yarın Cuma lan yanlız. Öff" dedim.
Asiye" Neden cuma kötü olsun"dedi.
Yasin" Yarın kafenin başında"dedi.
Bende" Madem yapacağız kaçıncı dölde"dedim.
Asiye(Kafama vurdu) "Sapıkça konuşma yanımda " dedi.
Süleyman " Aslında sapıkça değil. Meyve veren dallara döl denir. Daha ikinci dölde" dedi.
Bende" Ben çömelemiyorum biliyorsun değil mi "dedim.
Süleyman" Ağrı kesici atarsın ne olacak"dedi.Ertesi gün hormon yaptıktan sonra.
Aliye" Hay ben nereden kabul ettim dizlerim ağrıyor"dedi.
Asiye" İyidi ya. Safa sen iyi misin"dedi.
Bende" Hiç iyi değilim. La oğlum o kadar çalışan nerede"dedim.
Süleyman "Şimdi İkinci Organik tarlayı açıyoruz domateste oraya gittiler" dedi.
Bende "Dilara canıma okuyacak. Geç kalıyorum" dedim.
Bölüm sonu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
acayip Genç
Romanceilginç bir aşk hikayesi. kızımız çok kötü erkeğimiz ise hayal dünyası ve gerçek dünya arasında sıkışmış tüm telif hakkı saklıdır Abi hikayem bitti. Ama asıl olan hikayeyi okuyucunun tamamlamasıdır kendi dünyasında. Bu yüzden de tamamlamak siz okuyuc...