Cuma Şiddeti

915 153 14
                                    

Dün çok yoğun geçtiği için saat üçte uyudum. Ama en sonunda bitti. İki hafta rahattım en azından. Kitap imza günü ya da reklam metni görmek istemiyorum. En azından salıya kadar. Hala uykum var. Keşke Asiye gibi olsaydım. Ne rahat canı istediğinde gidiyor şirkette. Gerçi benimde şitkettim var. Ama başka işlerim de var. Yanlız abim Nur hanıma itiraf edişini değilde bizimkilere itiraf edişini görmek istiyorum. Gerçi ne zamandır torun sahibi olmak istiyorlardı. Editörün değişmesi kötü oldu. Aliye bebek doğana kadar sadece mali işlerle ilgilenecek. Bugün gelecek evime yeni editör. Umarım uyuz biri olmaz. Neyse Asiye mesaj attı. Şirkette önemli bir işi olduğu için öğleden sonra geleceğini söyledi. Ne yapsam acaba. Editör gelene kadar. Bubam beni arıyor. Sabahın köründe niye arasın ki.

Ben" Ni var buba"dedim.
Salih" Sanada günaydın salak oğlum"dedi.
Bende "Ne oldu buba" dedim.
Salih" Adelettin halan'la Hörü yengen geliyor. Adelettin'in kızı işe girmiş. Biliyon edebiyat mezunuydu. Bir Gün sen de kalıp gidecekler. Gelmiş olması lazım senin siteye kadar"dedi.
Bende" Neden Ben buba Henife evinde kalsınlar. Ya da otel tutsaydım"dedi.
Salih"...........  Şimdi seni. Başlatma otelinden. Ablan hergün tekstil şirketinde. Uğraşacak vakti mi var? Senin kafa bu kadar mı çalışıyor "dedi.
Bende" Yeni editörüm gelecek de ondan buba. Kızla kitap hakkında konuşacağız"dedim.
Salih "Hayırdır Aliye niye editörülüğünü yapmıyor" dedi.
Bende" Bu seferlik böyle oldu buba"dedim.

Allah Allah. Adelettin halanın kızı Nur'dan var.

Kapıyı açtım.
Hörü" Safa ne yaptın yengem" dedi.
Adalettin "Safa Yanlız mı kalıyorsun burada" dedi.
Bende" Pek sayılmaz. Bi ev arkadaşım var. Ama Nur neden Burada"dedi.

Aliye geldi.
Aliye"Nur hani annenle akrabanı bir akrabanın evine taşıyacaktın"dedi.
Nur(Şaşkın bir şekilde) "Ben miyim Safa'nın editörü olacağım" dedim.
Aliye"İlk işin için baya zor. Ama idare edersin. Merak ettiğim siz nasıl akrabasınız"dedi
Nur" Safa'nın dedesi beş kardeşler. Ben Safa'nın dedesinin kız kardeşinin torunun kızı oluyorum "dedi.
Aliye" Anlamadım. Ama anlamışım gibi yapacağım"dedi.
Bende "Bu çantalar ne Hörü yenge ve Adelettin hala" dedim.
Hörü"Turunç reçeli ile Bizim oranın portakalı" dedi.
Bende" Nur sen nerede kalıyorsun "dedim.
Nur" Henüz bir evim yok. Ama ikna Etsende senin kuzen Alexandra ile kalsam"dedi.
Bende"O biraz zor"dedim.

Sülo beni niye arasın.

Ben"Nur beni abim arıyor bir dakika"dedim.

Telefonu açtım.
Süleyman " Safa bizi havalimanından alır mısın" dedi.
Bende" Dur tahmin edeyim. Kızı pardon eşini en zengin yerlerde götürünce harçlık bekleyen yurt öğrencisine döndün değil mi Sülo"dedim.
Süleyman "Bak biraz bana borç versen bir hafta sonra şirketin kar dağıtımı olacak biliyorsun. O zaman geri öderim" dedi.
Bende" Karın zengin değil mi? O ödesin demek isterdim. Ama neyse"dedim.

Beni Dilara neden arasın. Acaba kafede ne oldu. Telefonu açtım.

Dilara "Hüsnet ile ben evden atıldık. Şimdi biliyorsun iyi ev sahibi bulmak zor senin evlerden birinde kalsak olur mu tabi ev bulana kadar" dedi.
Bende" O biraz imkansız boşta evim kalmadı. Ama bakarız "dedim.

Hemen emlakçım Tahsin beyi aradım. Daha önceki evleride  ondan aldım.

Tahsin" Safa bey. Uzun zaman oldu. Beni niye aradınız "dedi
Bende" Tahsin bey. Sizin önerdiğiniz ev hala boşta mı? Hani geçen ay önerdiğiniz karşı sitede olan"dedim.
Tahsin" Evet ama fiyat artı altıyüz bin dolar"dedi.
Bende "Parayı getirsem tapuyu hemen üstüme yapar mısınız" dedim.
Tahsin" Tabi ki de. Siz beni bilirsiniz "dedi.

Abim geldi.
Taksiye parayı uzattım.
Süleyman "Biraz fazla değil mi" dedi.
Taksici "İsterseniz üstünü vereyim efendim" dedi.
Bende(Bir iki yüz TL daha verdim) "Yok. Ama Valizleri diğer eve bırakırsan bu parayı alırsın" dedim.
Asi"Neden "dedi.
Bende" Gelin hanım sen bizim akrabalara kahve yap"dedim.
Süleyman"Kim geldi lan evine"dedi.

Dilara ve Hüsnet geldi.
Hüsnet"Bi an güvenlikler geçirmeyecek sandım"dedi.
Dilara "Söyle bakalım çözümün neymiş" dedi.
Bende" Abi Hadi Rock N roll Yapalım"dedim.

İçeri girdik.
Ben" Aliye ve Asi siz kahve çay takılın bizim bodrum katına inmemiz Gerek"dedim.

Bodrum katına indim.
Süleyman (bana vurdu) "Lan oğlum şuna Rock N Roll deme lan. Bu gidişle seni iyice manyadın zannedecekler" dedi.
Bende" Aman be. Hindi sende"dedim.
Süleyman "Sen nasıl adamsın banka da paran var. Ama niye evde de 2 milyon doların var"dedi.
Bende" Bankadan ha istenince olmuyor. Şöyle düşün bana 750 bin dolar lazım desem. En iyisi böylesi. Sana on bin yeter mi"dedim.
Süleyman "yeter heralde"dedi.

On bin verdim. Çantaya koydum 670 bin dolar.

Yukarı çıktık.
Asi" Çanta ne alaka"dedi.
Bende" Asi, Sülo sende gel. Abim siz olmaz. Hüsnet, Dilara ve Nur gel"dedim.
Hörü" Siz nereye gidiyorsunuz" dedi.
Bende" Yeni ev alıyorum. Kiracılarımı da buldum "dedim.
Hüsnet" Öyle bir evin kirasına maaşım yetmez"dedi.
Bende" Hayırdır 750 liradan az mı maaş alıyorsun"dedim.
Hüsnet, Dilara ve Nur(Şaşkın bir şekilde) "Ney 750 lira mı kira" dedi.
Bende "kişi başı tabi ilk üç ay kira almayacağım. Sonraki sene bakarız" dedi.
Hüsnet "Ama böyle yaparsan hiç bir zaman çıkaramazsın kiranı"dedi.
Bende" Aman takıldığın şeye bak. İlla evin değerini çıkaracak diye bir şey mi var"dedim.

Oh her şey bitti. En sonunda şimdi. Adalettin hala ve Hörü yenge Nur, Dilara ve Hüsnet'i yerleştirmeye gitti. Her şey öğlene kadar hallettik ya. Ben ona razıyım abi. Şuan üç kardeş ve bizim kızlara oturuyoruz.

Ben "Yasin abi hayırdır sen niye buradasın" dedim.
Yasin"Aman bizim patron be"dedi.
Aliye "Asi nasıldı roma" dedi.
Asi" Çok güzeldi. Abla gerçekten de güzeldi"dedi.
Asiye "Teşekkür yok mu" dedi.
Asi"Safa Ve Asiye abla çok teşekkür ederim "dedi.
Eylül" Bende sevgili istiyorum "dedi.
Aliye" Bak bana ben-".
Eylül (kızgın bir şekilde)" Ya Bi ...... git. Nereye yok. Hayır bari insan kardeşine anlatır. Hayır Safa öğrenmese Ne Asiye'nin ne benim haberim olacaktı"dedi.
Asi" Ne-".
Eylül" Kes sesini sen. Hayır senin evlendiğininden eşinin üç gün sonra haberi olmadı mı? Bir de utanmadan Eylül ablamdan rica ettim o da size gönderdi demişsin"dedi.
Asi" Sen bunu nereden biliyorsun "dedi.
Bende" Sakin olun. Tamam ya! Sülo dün bizim Basri ile denk geldikte adamın şikayetçi "dedi.
Süleyman" Ne oldu Safa Neyden şikayetçi"dedi.
Bende"Adamla çorba içmemişsin"dedim.
Süleyman" Bir dakika ya. Abi sen ne ara evlendin Aliye ile"dedi.
Yasin" Sana hesap mı vereceğim lan"dedi.
Süleyman "Annemin haberi var mı" dedi.
Bende(İkisinin arasına girdim) "Sakin olun. Bana cuma şiddeti yaşatırmayın" dedi.
Asiye" Eylül seni görmeyeli içinden Cadı çıkmış"dedi.
Asi" Ablam hep öyleydi. Tabi kızarsa"dedi.
Eylül "Safa beni evime bıraksana" dedi.
Asiye "Olmaz. Ben bırakırım" dedi.
Eylül "Korkma. Pis bir Otakuyu elinden alacak kadar düşmedim. Ayrıca hastam olduğu gerçeğini unutma" dedi.
Asiye "Tamam madem" dedi ve yanağımdan öptü.

Araba ile yolda giderken.
Eylül" Yaz sana karşı plan kuruyor "dedi.
Bende"Tabi canım. Bende eğlencesine geceleri Joker makyajı yapıp soygun yapıyorum "dedim.
Eylül" Ben ciddiyim "dedi.
Bende" Nerede biliyorsun madem"dedim.
Eylül "Psikoloğu arkadaşım. Biliyorsun iki gün önce çıktı" dedi.
Bende "Emin misin iki gün önce çıktığına" dedim.
Eylül "İnanmıyorsan Arkadaşına sor. Polis değil mi" dedi.
Bende "Anlaşılan bir şey planlıyor" dedim.
Bölüm sonu

acayip GençHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin