Şaşırtan Genç

780 110 0
                                    

Ertesi sabah. Uluç ve diğerleri Ateş'e dair bir ipucu arıyor.

Asi" Neden imzaladım Safa"dedi.
Bende" İmzalamadım. Büyük ihtimalle. İmzamı bulmuşlardır. Sonuçta ben yazarım. İmzamı bulmak o kadar kolay ki"dedim.
Asi" Böyle gidersen Dolandırıcılıktan ceza yersin. Hatta ceza yemeyi bırak. Bütün paranı ve itibarını kaybedersin "dedi.
Bende" Ya ben sana diyorum imza atmadım. Hem imzayı uzmana göndermediler mi"dedim.
Asi" Adli Grafoji gönderdiler. Ama adam senin attığına dair rapor verdi "dedi.
Bende" Kesin Ateş'in bir ortağı var"dedim.
Asi" Emin misin? Senin kitabından kesip almış olmasınlar"dedi.
Bende" gerçektende mi? Genel de isim üstüne atarım. Bu benim normal imzam "dedim.
Asi" Sen o şirkette imza at-".
Bende" Atmadım. Atsam bilirdim. Ben oraya pek gitmedim. Zaten girişler ile kart ile yapılıyor"dedim.
Uluç" Süren doldu Asi"dedi.
Asi" Ama biraz daha vakit ver Uluç. Ben kurtarmak istiyorum. En azından ablam için "dedi.
Uluç" Sen gene gelirsin. Kaçmıyor ya. Hem yarın sevk edeceğiz nöbetçi mahkemeye. Akşam gene gelirsin "dedi.

Tekrar nezarete döndük.
Uluç" Nasılsın Safa. Gerçi herkes senin için endişeleniyor"dedi.
Bende" Tam randevunun en güzel yerinde götürdüler "dedim.
Uluç" En güzel yeri neresi"dedi.
Bende" Durum nasıl. Kurulabilecek miyim"dedim.
Uluç "Çok zor. Bir mucize olması lazım. Yalnız Ateş bunu planlıyormuş. Ama büyük ihtimalle daha çok para ile lakin sizin yakalamanız. Planı size yönlerdirdi" dedi..
Bende " Eee Kumsal'ın kardeşi geldi. Kumsal'a nasıl gidiyor" dedim.
Uluç "İyi gidiyor. Yalnız aradığım aşkı intihar ederek bulmam çok ilginç oldu değil mi" dedi.
Bende" Bana Laf mı soktun sen"dedim.
Uluç" Ne planlıyorsun Kanka" dedi.
Bende" Hiç bir şey. Allahım beni kurtarsın diye dua edeceğim"dedim.
Uluç" O şerefsize gününü göster Kanka. Biliyorum sen yapabilirsin" dedi.

Akşam. Asiye ve Asi geldi.

Asi" Bak kimi getirdim kayınbilader"dedi.
Bende" Safa demen yeterli. Hem baş komiserim izin var mı"dedim
Leyla" Bu seferlik izin var. Kimse senin dolandırıcı olacağını düşünmüyor. Emrah amir izin verdi. Tüm karakol şuan Ateş'e dair ipucu arıyor "dedi.
Asiye" Sen Safa kesin ceza yer diyorsun "dedi.
Leyla" Bu gidişle öyle. Ama yatmaz yani. Bütün parasını kaybedebilir"dedi.
Asiye "Yanımda olsunda umrumda değil" dedi.
Bizimkiler gitti.

Cennet geldi.
Cennet" Eee nasılsın "dedi.
Bende" Nasıl olayım. Yarınki mahkeme benim bitişim olacak"dedim.
Cennet" Seni kıskanıyorum"dedi.
Bende" Neyimi kıskanıyorsun. Ulan şuan acınacak haldeyim"dedim.
Cennet" Sen tek bakışınla cesetleri çözen adamsın "dedi.
Bende" Abartma. Sol gözüm miyop biliyorsun değil mi"dedim.
Cennet" Bu arada kitapların çok kötü. Çık ve benim okuyabileceğim bir tane yaz"dedi.
Bende" Tamam çıkarsam yazarım. Sen ne tür kitap seviyorsun"dedi.
Cennet "Romantizm tarzı" dedi.
Bende" Son kitabımı oku. Romantizm kitabı. Ben anlamıyorum herkes mi böyle polislerde "dedim.
Cennet" Görüşürüz. Yarın sabah"dedi.

Sabah tuhaf bir şekilde hakim önümden geçti. Bir şey gözüme takıldı.

Asi" Safa Dava birazdan başlıyacak. Lütfen bak rica ediyorum senden. Sakın şovunu yapma. Bak en iyi ihtimalli yerine getirmek için sus. Ayrıca sana getirdiğim takım elbiseyi niye giymedin"dedi.
Bende" Beni sıkıyor. Ayrıca bana bırak bir şeyi. Kumar oynacağım"dedim.
Asi" Ne kumarı sen neden saçmalıyorsun. Bak seni bundan kurtarmazsam ablam beni öldürür. Eylül ablamın çenesinden kurtulmam"dedi.

Mübaşir" Davalı Safa Salihoğlu içeri dava başlamak üzere"dedi.

Hakim" Savcı raporuna göre. Ortak mısınız Kaçan sahış ile. Kaçan sahış nerede. Bu sayede ceza indirimi alırsın"dedi.
Asi" Efendim müvekkilin orada yazar imza atmadığını söylüyor. Kendisi bir yazar ve imzasını bulmak çok kolay. İmzasını başka bir yerden alındı"dedi.
Savcı" Sayın Hakim kriminal raporuna başka kağıttan değil. Grafoji raporuna göre imza sanığa ait "dedi.
Hakim" Karar (Herkes ayağa kalktı) deliler neticesinde sanığın tutuklu yar-".
Bende(Öksürdüm) " Hakim bey ufak bir oyun oynamaya ne dersiniz. Bu sayede imzayı atmadığımı öğreniriz. Oyun demek olmaz hayatımın kumarı desek daha doğru olur"dedim.
Hakim" Tamam madem. Oynayalım"dedi.
Savcı "Buna izin verilemez" dedi.
Hakim" Eğer kanıtlabilirim diyorsa. Bakalım kanıtlasın"d3di6
Bende" Ben sizin hakkınızda bir tahminde bulunacağım o kadar. Siz karınızı aldatıyorsunuz değil mi"dedi.
Hakim "Mahkeme on beş dakika ara. Ayrıca kelepçelerini çözün sanığın kaçacak hali yok ya " dedi.

Kelepçelerim çözüldü tuvalete gittim.
Hakim(Boynuma sarıldı) " Sen nasıl anladın lan karımı aldattığımı" dedi.
Bende" Yüzüğünüz tam geçirmemişsiniz. Yüzük izi varsın"dedi.
Hakim" Buradan çıkarmış olamasın benim karımı aldattığımı"dedi.
Bende" Basit. Gömleğiniz dünden. Evde kalmadınız. Yakanızda ketçap lekesi var. Hamburger yediniz tahminimce. Pek eşiniz  hamburger yiyeceğini düşünmüyorum. Genelde gençler yer"dedim.
Hakim" Kızımla ya da arkadaşlarımla yemiş olamaz mıyım"dedi.
Bende "Pek sanmıyorum. Üstünüzde afrodizyaklı parfüm var. Ayrıca gömlekteki şarap lekesini unutmayalım. Kızınız ile içseniz pek şarap döklüceğini sanmıyorum. Çünkü yaslanmış bu sayede parfüm sinmiş üstünüze" dedim.
Hakim" Belki karım kullandı. Belki de karım öldü bunu nereden bileceksin"dedi.
Bende" Pek zannetmiyorum. Çünkü bu özel sipariş ile getirilen parfüm. Abime düğün hediyesi olarak vermiştim. Ayrıca başında dedim size kumar diye. Karnınız ölüp ölmediğine dair hiç bir bilgi yoktu görünürde. Ama genede yaşadığını düşündüm. Çünkü nedense içeri girerken garip bir endişe vardı. O da bir tanıdığınız başka evden çıkarken gördü diye değil mi"dedi.
Hakim(Yutkundu) "Sen nesin böyle. Her şeyi nasıl bildin" dedi.
Bende(Göz kırptım) "Shrelock holmes dediği gibi ayrıntılar sonuca götürür" dedi.
Hakim " Kokuyu nasıl anladınız. Hadi yanınızdan geçtim. Lekeler falanda. Av köpeği gibi burnun mu var" dedi.
Bende" Aynen öyle. Aslında elmayı çok severdim. Ama ailem elmaları saklamaya başlayınca kokuları sayesinde buldum "dedim.
Hakim" Emin misin o imzayı atmadığına"dedi.
Bende" Başka Grafoji'ye gösterin. Eminim farklı bir şey diyecektir "dedim.
Hakim(Saatine baktı)" süre doldu gidelim yavaştan
Bu Arada ne kadarlık bir süre istiyorsun"dedi.
Bende" Dört gün sonra doğum günüm. 24'ü olsa benim için iyi olur"dedim.
Hakim" Her şeyi anladım da neden polis olmadın"dedi.
Bende" Sürekli detaylara bakmak çok sıkıcı "dedim.
Hakim" sorması ayıp. Ama seninle konuşurken neden kafamda yılan canlanıyor "dedi.
Bende" Bilmem çoğu kişi de öyle oluyor"dedim

Salona girdik. Ya kelepçe takmasalar ne olacak
Hakim " Karar" dedi.
Savcı "Kararınız zaten belli. Sizin karınızı aldatma ihtimaliniz yok" dedi.
Hakim"Sanığın akli durumu ve delillerin yeniden incelemesi için 24 Eylül ertelenmesine ve sanığın tutuksuz yargılanmasına veyurt dışı yasağı konulmasına karar verilmiştir"dedi.
Savcı" Nasıl ya. Neden iki hafta ertelendiniz" dedi.

Kelepçelerimi çözüldüler. Araba

Asi(bana vurdu) " Sen ne yaptın" dedi.
Bende" Hiç bir Şey sadece detaylara baktım "dedim.
Asi" Süleyman dediğini kadar varsın. Herkesi nasıl şaşırtmaya bayılıyorsun"dedi.
Asiye" Gerçekten aldatıyor muydu"dedi.
Bende" Yani. Karısı ölme ihtimali de vardı. Ama sabahki telaştan karısı olma ihtimali yüksek olduğu için öyle söyledim "dedim.
Asiye" Gerçekten de sen çok acayipsin"dedi.
Bölüm sonu

acayip GençHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin