Toplantı Ve Psikolog Kız

1.3K 202 4
                                    

Aliye geldi
Aliye "Beşinci on sayfada. Bu kıza yazdığı şiir ne" dedi.

Şiir şöyle
Geceden kara olan kalbim
Masum bir şarkıya ol teslim
Hiç duyulmamış olanından
O şarkı senin lanet gözlerin

Kızıl bir ay çıktı tepemize
Seni sevmek benim neyime
Hakketmedim seni işte
Çünkü ben aptallık peşinde

Bende"Olmamış mı yani" dedim.
Aliye"Sana karışacak değillim. Ama bunlar birlikte cinayet işlediler, seviştiler ve yedi şehir gezdiler. Adam bu kadar zamanda mı anlamış sevmediğini"dedi.
Bende"Yanlış anladın Asiye. Pardon Aliye. Çocuk hala seviyor. Ama karşı taraf onu seviyor mu şüpheleniyor bu yüzden aşık mı öğrenmeye çalışıyor "dedim.
Aliye" Kısaca çoğu ilişki de olan çelişki. Neyse şu anlaştığın yerlerle imza günün ne zaman"dedi.
Bende"Bayramdan sonraki gün. Sağ olsunlar anlayışlı davrandılar "dedim.
Aliye" Annem seni çağırıyor"dedi.
Bende" Ya Aliye şaka yapma bana. Nur hanım kıyamet kopsa bile çağırmaz beni. Nur hanım'dan bahsediyoruz burada"dedim.
Süleyman "Nur anne gerçekten seni çağırıyor"dedi.
Bende" Lan Sülo dümen mi "dedi.
Süleyman" Gözümü seveyim Nur annenin yanında bana Buğra diye hitap et"dedi.
Bende" Abi ismini değiştirirken şartımız neydi sana hatırlıyorsun değil mi"dedim.
Süleyman "Hepiniz bana Süleyman diye hitap  edecektiniz" dedi.
Bende "Merak etme Abiii. Abi diye hitap edeceğim" dedim.

Eve gittik.
Nur hanım beni bekliyordu.
Nur" Buğra, Aliye siz iş yerlerinize gidin. Safa sende beni takip et "dedi.

Çalışma odasına girdik.
Nur" Senden bir isteğim olacak "dedi.

Ulan sakata gelmeyelim. İçinden şeytan çıkıp beni yemezsin. Saçmalama Safa normal kadın işte. Neresi normal kadın. Terminatör gibi. Hayır ağzından lazer atsa şaşırmam.

Nur" Dalman bittiyse konuya dönelim mi"dedi.
Bende" Anlattın lütfen"dedim.
Nur"Geçen gün dediğim şeyler için üzgünüm. Ama Asi'nin evlendiği öğrendim. Biraz kızgındım"dedi.
Bende "Bu benden istediğiniz şey nedir" dedim.
Nur" Biliyorum siz sevgili değilsiniz. Asiye iki aydır yaklaşıyor. Ama sen yüz vermiyorsun. Siz yakın arkadaşınız"dedi.
Bende" Sadede gelelim Nur hanım "dedim.
Nur" Asiye için kız kurusu dediler. Bende dayanamadım sevgilisi var dedim. Kısaca pazartesi yemek boyunca kızımın sevgilisi olur musun"dedi.

Ha tuzak mı bu. Kızı ile çıktığını biliyor mu? Yoksa bütün sosyetenin önünde rezil mi edecek.

Ben"Olmaz bugün gidiyorum ben psikolog randevumdan sonra yola çıkacağım"dedim.
Nur" Biz aileyiz ama hem seni uçakla yollarım "dedi.
Süleyman" Safa'yı öldürsen uçağa binmez "dedi.
Nur" Neden uçaktan mı korkuyor"dedi.
Süleyman "Hayır yükseklik korkusu var. Ancak uyku ilacı alırsa uyur. Ama onuda kısa yolculuklarda kullanmıyor" dedi.
Nur(Başını eğdi) "Anlıyorum o zaman bayramdan sonra görüşürüz "dedi.

Abim beni kenara çekti.
Süleyman" Sen mal mısın yoksa tipin mi öyle gösteriyor Safa. Hiç benim tanıdığım kardeşim değilsin "dedi.
Bende" Abi sonra ne olacak onu düşündün mü "dedim.
Süleyman"......... .......... Salağı içimden Bir Salih Salihoğlu çıktı. Siz Asiye ile çıkmıyor musunuz"dedi.
Bende "Yani abi. Şimdi pek çıkıyorum gibide hissetmiyorum" dedim.

Asiye geldi sağlam bir tane geçirdi.
Berbat şekilde karnım ağrıyor

Ben" Asiye neden kızdın"dedim.
Asiye" Ya bu fırsatı teptiğine inanamıyorum. Hem annemde alışır "dedi.
Bende" Abi Nur hanımın yanına götürür müsün beni "dedim.

Abime dayandım.
Süleyman" Kılıbık seni gidi"dedi.
Bende" Bunu bana eşi dalavere ile evlendiren mi diyor "dedim.
Süleyman" Abimi merak ediyorum. Yaşı geldi. Hala tık yok"dedi.
Bende "Yanlışlıkla mesajlarına baktım. Aliye ile iyi konuşuyorlardı"dedim.
Süleyman" Atma lan ne zaman baktın"dedi.
Bende" Yangın döndürücü püskürtüm ya! O zaman telefonu masanın üstüne bırakmış. Bir hafta kadar bakabildim. Ama baya sıkı fıkıydılar yani "dedim.
Süleyman" Saçmamalama. Kim diyor bunu. Sen karıştırmısındır"dedi.
Bende "Hadi öyle olsun" dedim.

Nur hanımın yanına geldik.
Nur" Neden geldiniz"dedi.
Bende "Bi sürü erkek varken neden ben" dedim.
Nur " Öyle ağzımdan kaçtı" dedi.
Bende "Tamam kabul ediyorum" dedim.
Nur" Bir ay bu oyun sürecek hazır mısın "dedi.
Bende" Madam emrinize amadeyim"dedim.

Asiye" Safa senin toplantın vardır sonrasında boş musun "dedi.
Bende" Psikolog randevum var. Ama sonrasında sinemaya gidelim "dedim.
Asiye" Olur ona göre plan yapayım. Allahım sana şükürler olsun. En sonunda erkek arkadaşımla randevuya gideceğim"dedi.
Bende "Randevu o kadar önemli bir şey mi" dedim.
Asiye" Her romantik komedi anime severinin rüyasıdır"dedi.

Ateş"Neden geç kaldın" dedi.
Bende "Bir şeyler oldu" dedim.
Ateş "Karnını tutmadan belli. Kara kuşak bir karateci ile çıkma" dedi.

Toplantı odasına geçtik.
Hande"Kusura bakmayın tek bir cümle için çağırdım. Ama iki rakip şirketin biri sahibi hapse girdi. Diğeri ise en önemli yazarı kaybetti bu yüzden sizinle çalışacağız"dedi.
Bende" Bu beklediğimden erken oldu"dedim.
Hande"Alexandra sizden bir ricası babasının köyüne kadar götürür müsünüz"dedi.
Bende "Gelsin konuşalım. Ateş abi beni şeye kadar bırakır mısın" dedim.
Ateş"Ne ye kadar abi" dedi
Bende(Kulağına fısıldayarak) " Psikoloğa kadar" dedim.

Psikoloğun evine kadar geldik.
Ateş "Kendimi ülke değiştirmiş gibi hissediyorum" dedi.
Bende" Saçmalama topu topu semt değişirdik"dedim.
Ateş "Neyse ben kaçtım abi görüşürüz" dedi.

Kapıyı açtı Eylül.
Eylül (Şaşkınlıkla) " Safa seni beklemiyordum" dedi.
Bende" İstersen gidiyim yani "dedim.

İçeri geçti çay ikram etti.
Eylül" O zaman senin biraz sinirli kısmına inelim. En son kızınca ne yaptın"dedi.
Bende" Yangın söndürme tüpünü boşalttım "dedim.
Eylül" Peki ne yapmıştı "dedi.
Bende" Sigara içmeye kalktı. Eylül ben öyle ikide bir sinir atakları geçiren biri değilim. Ama kızdım mı tam kızarım "dedim.
Eylül" Onu biliyoruz. Ama neden böyle oluyor "dedi.
Bende" her şeyi içime atarım bazen hala anlatamadığım bazı şeyler var"dedim.
Eylül" Ne gibi mesela"dedi.
Bende "Gülmek yok. Kesinlikle gülmek yok" dedim.
Eylül" Tamam gülmeyeceğim"dedim.
Bende" Yan komşularımızdan biri olan Nur hanım'ın uzaylı olduğunu düşünüyorum "dedim.

Eylül kahkaha atmaya başladı. Elimdeki çay bardağını kırdım. Daha doğrusu yere attım.

Eylül" Özür dilerim. Ama tutamadım kendimi. Neden böyle düşünüyorsunuz"dedi.
Bende" Yani bana davranışları birden değişti. Canavar olan kadın gitti melek bir kadın geldi"dedim.
Eylül " Sizce bunun sebebi ne olabilir" dedi.
Bende" Yani uzaylılar ele geçirdi bence kadını"dedim.
Eylül" Diyelim ki öyle bir şey yok. Başka bir olay olmasın"dedi.
Bende" En küçük kızı ile abim evlendi "dedim.
Eylül" Kaç kardeşsiniz "dedi.
Bende" Beş. En küçükleri benim iki ablam iki abim var. Küçük abim evlendi "dedim.
Eylül" Sizi sinir olduğunuz yani değiştirdiği davranışı ne"dedi.
Bende " Nedense alçak görmemeye başladı" dedim.
Eylül" O zaman abinizle evlenmesi. Aslında sizi küçük gördüğü insanlardan olmadığına düşünmeye itmiştir belki"dedi.
Bende" belki"dedim.

Telefon çaldı. Arayan annemdi.

Zeliha" Alo Safa Yasin öldü mü kaldı mı Bi baksana. İki gündür telefonuma bakmıyor "dedi.
Bende" Tamam anne bakınca ararım"dedim.

Eylül" İsterseniz devam edebiliriz"dedi.
Bende(400 TL masaya koydum) " Salak abim işte annemle konuşmamış. Ben bir bakıyım yoksa kadın kalp krizi geçirir. Bardak için özür dilerim " dedim.

Taksiye atladım. Abimin evine gittim. Kapı kilitliydi. Bendeki anahtarı kullandım. İyi ki iki katlı evin yedek anahtarı bende kalmış. Ha! Masada duran hamilelik testi ne alaka. Hemde sonuç pozitif lan! Ne oluyoruz. Merdivenden ses geldi.
          Bölüm sonu

acayip GençHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin