İsmet gitti
Süleyman " Zor tuttum Asiye'yi. Dilara seni neden öptü" dedi.
Bende "Malum sebep. Ama en ufak romantik hissim yok. Kızdım bakalım" dedi.
Süleyman "Neydi o karının ismi aklımda" dedi.
Bende" Abi öküzlük yaparak Asi seninle nasıl evlendi"dedim.
Süleyman "Eğer Asi böyle davrandığını görse. Baya güzel ceza çektirir" dedi.
Bende" Takma kafana bunları. Yaz'ı diyorsun galiba. Büyük ihtimalle fotoğrafımızı çekti. Eylül ve Eren haklı çıktı. Ama önemli olan ne yapacak"dedim.
Süleyman "Yatalım uyuyalım. Yarın kaos var" dedi.
Bende "Doğru ya. Koca bir kaos var"dedim ve kahkaha attım.
Süleyman (Korkmuş bir şekilde)" Kardeşim iyi misin"dedi.
Bende" Beni kafana takma. İkinci alan açılışına gelmesem olur mu"dedim
Süleyman " Senin gelmen önemli. (İç çekti) Ama eğer oraya gelirsen. Gene çılgınca şeyler yapacaksın. Bu yüzden boş ver. Asi canımı okuyacaksan senin yüzünden " dedi.
Bende" Bu kadar hanım köylü olma Sülo"dedim
Süleyman "Aman ben senin gibi değilim" dedi.Ertesi sabah telefonum çaldı. Arayan annemdi.
Zeliha "Sen bana niye yalan söyledim yalancı" dedi.
Bende "Anne sabahın beşinde niye beni aradın. Hem ne yalanı söyledim. Tamam Asiye kız arkadaşım. Ama bunu biliyorsundur herhalde" dedim.
Zeliha "Hayır siz ne içinizde böyle oldunuz guzum. Hayır büyü mü yaptılar size. Niye gizli nikah yapıyorsunuz siz" dedi.
Bende" Kim nikah yapmış"dedim.
Zeliha" Aliye her şeyi itiraf etti. Hayır hadi sen neyse niye bana Asiye bir şey anlatmadı. Evlat değil düşman yetiştirmişim resmen. Takdığım altınlar ve paralar gene geri almadık. Hayır maddi olayı geçiyorum ama el lafımız çıkartıyor oğlum"dedi.
Bende" Uff! Anne derdin bu mu yani? Babam arasın Asım beyi kız istemesi nişanı düğünü bir haftada yapın. Ne hısım akraba laf der ne de El "dedim.
Zeliha" Aferin oğlum. Kafama yattı bak bu"dedi ve telefonu kapadı.Bende geri yattım. Yarım saat sonra Yasin abim saate bakınca bir buçuk saat sonra. Annem dayanamamış hayır bir buçuk saatlik uyku nasıl yarım saat gibi gelir hala anlamıyorum. Telefonu açtım.
Ben"He abi ni var? ni oldu"dedim.
Yasin"Ulan kardeş değil hain yetiş-".
Bende" Abi mevzu ne. Unutma buna pişman ederim seni"dedim.
Yasin" Lan bu isteme mevzusu senin başının altından çıktı değil mi"dedi.
Bende" Eee hep siz bana gol atacak haliniz yok ya. Kendin kaşındın abi. Hadi Sülo evlendikten iki gün sonra haberi oldu. Ama sen. Birde bize bayrama gelmedin. Hayır hadi annemi ve babamı anladım. La oğlum ben burada eşek başı Mıyım da benden saklandın. Öğrenmeden haberimiz yoktu"dedim.
Yasin"Korktum lan. Sen peki neden Asiye ile ilişkini sakladın "dedi.
Bende" Bunu Asiye istedi. Benim umrumda olmazdı. Ama Aliye bunu istemez. Sen istedin değil mi "dedi.
Yasin" Bir de sana Paranayok derler. Ulan seninle konuşmaktan korkuyorum lan"dedi.
Bende" Sen daha Kız istemede yapacağımı entrikayı gör"dedim.
Yasin" Şaka yapıyorsun değil mi "dedi.
Bende" Dans eden gölgeler içinde sana gülecek acizliğinden deliren bu soytarı"dedim.
Yasin" Psikolojik oyun yapıyorsun değil mi? Neyse gö-".
Bende" Dur kapama abi"dedim.
Yasin"Hah ne oldu. Ne oldu da agana soru sorar ol-".
Bende" Daha soru sormadım"dedim.
Yasin "Lafımı niye kestin lan? Hep şiirsel sözleri söyleyen sen mi olacaksın ... herif. Ne soracaksın. Uçağa yetişmemiz lazım " dedi.
Bende"Abi canın sıkılınca ne yapardın"dedim.
Yasin"Film izlerim, kitap okurum ve televizyon izlerim. Niye sordun"dedi.
Bende "Sen bu kafayla Aliye'den çocuk nasıl yaptın la. Neyse boş ver -".
Yasin"Dur lan kapama. Annem diyor. Bugün ve yarın senin evinde kalacak mışsız"dedi.
Bende" Ev arkadaşım var olmaz "dedim.
Yasin" Üç katlı ev geniş. Neyse lan! Ya karımı bana vermezse "dedi.
Bende" Artık film yapılır bu hikayeden ne olacak. Hayır ben hiç bu açıdan düşünmedim. Tabi uyku sersemi olunca"dedim.
Yasin(İç çekti) "Daha iyisin değil mi? Dans eden gölgeler içinde acizliğinden deliren soytarı"dedi.
Bende" Kapa abi. Kapa"dedim.
Yasin" Ne oldu la"dedi.
Bende"Abi sonra devam ederiz "dedim.Geri yattım. Hiç uyanmak istemiyorum.
Gözlerimi açtığımda Nur hanım ve Asiye vardı.
Nur" Safa sen ne yaptın. Kız isteme neymiş demek isterdim. Ama kahkaha attın. Neden böyle bir şey yaptın "dedi.
Bende" Canım sıkıldı eğlence lazımdı"dedim.
Asiye" Çok kötüsün. Ya babam Ablamı vermese hiç mi düşüncen yok"dedi.
Bende" Biraz abim sürünsün. Neyse neden yanıma geldiniz Nur hanım "dedim.
Nur"Eee kör ile yatan şaşı kalkar. Neyse! Hiç bana bakma senin salonda uyuduğunu bilseydim gelmezdim. Senin 4x4 anahtarını alacatık. Hem sen bana neden Nur hanım diyorsun. Nur teyze veya Nur anne diye hitap et"dedi.
Bende" İyi ki bir kızını bulduk. Anahtarların yerini biliyorsunuz zaten. Beni uyandırmadan da alabilirdiniz"dedim.
Asiye "Bu fikiri anneni susturmak için mi? Yoksa abiden uğraşmak için mi olduğunu merak ettik diyelim" dedi
Nur"Sıkılan acayip genç ha! Adının hakkını veriyorsun Acayip genç Safa "dedi.
Bende" İlk öğrendiğim andan itibaren bunu olacağını biliyordum. Bu yüzden biraz intikam diyelim"dedim.
Asiye "Safa sen uyu tamam mı" dedi.Yattım. Tunç-senpai beni uyandırdı.
Tunç"Kohai kalk sen. İşten izin aldım" dedi.
Bende" Senpai bir şey mi var"dedim.
Tunç "Kardeşim kaza yapmış bir kaç gün başındayım. Uluç sen neden geldin" dedi.
Uluç "Kanka Yasin abi ile Aliye mevzusu ne. Süleyman yanlışlıkla bizim gruba attı. Herhalde Bi ben gördüm " dedi.
Bende
Tunç "La silinen mesaj o muydu? Kaç kere sordum birde" dedi.
Uluç "Öğlene kadar izinliyim sabaha kadar nöbet olunca"dedi.
Bende" Bunlar geçen Ramazan bayramında amerikada Türk konsolosluğunda evlenmişler. İşte hamile kalmış. Asıl en komik olay isteme ve düğün"dedi.
Uluç "Ulan düğün var birde" dedi.
Bende"Madem az bi bekleyin uyandırması için Aytaç gelecek "dedim.Aytaç girdi. İçeri. Zili çalan yok eve herkes bahçe kapısından giriyor.
Aytaç" Eee gıybet var dediler geldik"dedi.
Tunç" Aslında gıybet yapmaya çağırdım"dedi.
Bende" Senpai senden korkulur"dedim.
Aytaç" Az çok mevzuyu biliyorum. Ama sen intikam alırsın. Mevzuyu sakladıkları diye. Planın ne" dedi.
Bende(damlalık çıkardım) "Kanka biliyorsun ki ben acayip fikirlerin adamıyım değil mi" dedim.
Aytaç, Tunç ve Uluç(Aynı anda)"Biliyoruz. Zaten lakabın acayip genç" dedi.
Bende"Üçünüz aynı anda diyince Bi garip oldu. Neyse! Acı biber ve müsil ilacı çok klişe kaldı. Bu yüzden de abimin kahvesine konstre alkol dökeceğim. Bir dakika içinde. dur lan kahve olmaz. Ama sırınga ile direk damarına veririm"dedim.
Aytaç "Saniyesinde anlar. Ama ayranına atarız. Kahveyi o kadar acı yaparız ki-".
Deniz"Bari kız istemeden uğraşmayın"dedi.
Asiye "Bırak kız. Ben sizinle danışacaktım. Ama siz planı kurmuşsunız. İşe yaramaz" dedi.
Kumsal"Şey. Özür dilerim. Ama neden uğraşıyorsunuz"dedi.
Ayşe" Eylül kızıp terk etmesin"dedi.
Eylül "Aslında sizin dörtlü toplantınız konusu Kız isteme de ne yapacaksın değil mi" dedi
Bende "Yani bizden sakladıklar. Hayır Asiye benden değil de ablasından öğrenmesi benim de gizlice dinlemekten değil de abimin ağzından öğrenmem gerekmez miydi" dedim.
Eylül "İşte bu yüzden size yardım etmeye geldim. Normalde ilaç attın kahvesine derdim. Ama Aliye biraz bana kızar " dedi.
Bölüm sonu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
acayip Genç
Romanceilginç bir aşk hikayesi. kızımız çok kötü erkeğimiz ise hayal dünyası ve gerçek dünya arasında sıkışmış tüm telif hakkı saklıdır Abi hikayem bitti. Ama asıl olan hikayeyi okuyucunun tamamlamasıdır kendi dünyasında. Bu yüzden de tamamlamak siz okuyuc...