Walland, Tennessee
Reggel Hiccup álmosan dörzsölgette a szemeit ébredés után. Már nem volt szüksége az ébresztőre, annyira hozzászokott a korán keléshez. Trixie mellette aludt mindennap az itt tartózkodása alatt, így most is békésen szuszogott. Hiccup arcára mosolyt csalt a látvány, mert eszébe jutottak a gyerekkori emlékek, amikor Trixire kellett vigyázniuk, amíg a szülei elutaztak. A lány félt egyedül a vendégszobában, szóval éjnek évadján átszökött unokatestvére szobájába és mellette aludt. A köztük lévő, már-már testvéri szeretet feltöltötte a fiú kimerült lelkét, és bár nem számított Trixie érkezésére, mégis úgy érezte szükség volt rá. Hiányoztak a beszélgetések, és ez az erős kötelék ami köztük volt. Végül megszólalt a lány ébresztője, amit a telefonjára állított be, és felriadva rá, morcosan kikapcsolta azt. Ekkor meglátta az őt fixírozó Hiccupot.
- Kukkolsz álmomban? – kérdezte egy gúnyos mosollyal az arcán. Már korán reggel volt elég ereje a pimaszkodáshoz.
- Jah, tudod nagyon röhejes, amikor olyan mélyen alszol, hogy a nyálad a párnára folyik – kötekedett Hiccup, mire a másik fejbe vágta őt a párnájával, de mindketten csak nevettek. Trixie felült az ágyon, és megdörzsölte az arcát.
- Nagyon fura lesz hazamenni – magyarázta.
- Ismerem az érzést – jegyezte meg a száját húzva Hiccup.
- Kérdezhetek valamit tőled? – kezdett bele bátortalanul a gesztenyebarna lány, mire a másik érdeklődve fordult hozzá. – Csak ígérd meg, hogy nem fogsz kiakadni rajta!
- Hogyan ígérjem meg, amikor nem tudom mit akarsz kérdezni?
- Ígérd meg! – kérte ezúttal hangsúlyosabban a lány. A Haddock fiú a szemeit forgatta.
- Jó, ígérem.
- Létezhet, hogy kezdenek megváltozni az érzéseid Jacky iránt? – bökte ki végül a kellemetlen kérdést Trixie. Hiccup teljesen ledöbbent, és egy pillanatig azt hitte, hogy nem jól hall.
- Neked is elment az eszed? – csattant fel kiborulva Hiccup. Trixie a másik reakciója után hamar megbánta, hogy meg merte kérdezni őt erről, de túlzottan aggasztotta unokatestvére tegnapi tekintete. – Miért hiszi ezt mindenki? Tudom, hogy követtem el rémes dolgokat a múltban, de erre még én is képtelen lennék. Ő az exem unokatestvére.
- Értelek Hiccup, kérlek csillapodj le! – csitította a felbőszült fiút.
- Honnan jutott ilyesmi az eszedbe? Azt hittem világos számodra a helyzet.
- Az volt, csak – hebegte bizonytalanul Trixie. – Láttam hogyan néztél rá este.
- Te teljesen hülye vagy – állapította meg Hiccup, és már annyira abszurd volt számára, hogy erről beszélgetnek, hogy még fel is nevetett. Dühösen kikelt az ágyból, majd öltözni kezdett. Trixie szótlanul, lesütött szemekkel meredt maga elé, de semmit sem bánt meg az iméntiekből. A Haddock fiú végül megtorpant egy pillanatra, és mélyet sóhajtott.
- Sajnálom – préselte ki magából.
- Nem akartalak megsérteni, csak tudod aggódom miattad – magyarázta visszafogott hangsúllyal Trixie. Hiccup szemmel láthatóan nem értette az okát, és látva ezt a tanácstalanságot, Trixie is kikelt az ágyból, majd unokatestvéréhez lépett. - Egy nap csak mi leszünk egymásnak, mert egyikünknek sincs testvére. Őszintének kell lennünk, még ha néha kellemetlen is az igazság.
- Te vagy az egyetlen ember akinek beismerném, ha éreznék iránta valamit – ismerte be fújtatva a fiú, és annyira nehezére esett ezt kimondani, mintha a fogát húzták volna. Trixie lágyan elmosolyodott, majd összeborzolta a másik gesztenyebarna bozontját.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Hiccstrid - A szerelem próbatétele
FanficA "Hiccstrid - A nagy kaland" című fanfiction harmadik része. :) Hiccup Haddock óriási lelkesedéssel készül az újabb nagyszerű nyárra szerelmével, Astrid Hoffersonnal. A lány az elmúlt fél évben szinte köddé vált, ám a fiút annyira elvakítják a sajá...