[3]

435 12 3
                                    

Mav : Dobra to ja jadę kupić słodycze. Kto idzie ze mną?
Emma:Ja chcę.
Cash: Nie zapomnijcie kupić Tick Tacków.

Spojrzałam na niego. Po raz pierwszy od roku nawiązałam z nim kontakt wzrokowy. Patrzył mi w oczy i nagle zobaczyłam na jego twarzy uśmiech. Ja  patrzyłam na niego bez emocji. Ale szybko odwruciłam wzrok. Nie chcę spowrotem się w nim zakochać, ponieważ jeśli to zrobię on na pewno skrzywdzić mnie po raz kolejny. A  to naprawdę nie jest mi potrzebne.

Lani: Ja I Cash zostaniemy tu i zbudujemy szałas.
Mav: okej to my już jedziemy.

Mav wstał z kanapy złapał za kluczyki i razem pobiegliśmy do jego auta. W drodze do sklepu nie rozmawialiśmy dużo. Dopiero w połowie drogi Mav się odezwał.

Mav: Więc... Nie widzieliśmy się przez rok. Coś się u ciebie zmieniło? Poza tym że wyładniałaś. - powiedział z uśmieszkiem
Emmy: Jeśli mam być szczera to trochę tak. Zaczęłam bardziej profesjonalnie zajmować się muzyką. Wydałam już parę piosenek, które nawiasem mówiąc osiągnęły bardzo duży sukces. Poza tym, nie wiem czy wiesz ale założyłam konto na Tik Toku i można powiedzieć że jestem trochę popularna.
Mav :Serio? Ile masz obserwujących? Emma:15mln na Tik Toku i 10 na instagramie.
Mav : OMG to więcej niż ja i Cash
Emma :wiem 😂❤️

Dojechaliśmy do  sklepu i weszliśmy do środka. Poszliśmy do działu ze słodyczami wzięliśmy Tick tacki dla Casha i pełno innych słodyczy między innymi lody i pianki. Po godzinie zakupów. Wsiedliśmy do auta i pojechaliśmy spowrotem do domu.

Lani:Myślałam że już nie wrócie.
Mav : Jak moglibyśmy przegapić maraton filmowy??
Lani : To co idziecie? W salonie już wszystko gotowe.

Weszliśmy do namiotu. Lani usiadła pierwsza z prawej stronie obok niej Mav. Nie chciałam siedzieć obok Casha ale nie chciałam też robić problemów więc grzecznie usiadłam pomiędzy chłopakami.

Mav:Więc jaki film chcecie oglądać jako pierwszy?
Cash :horror
Emma, Lani:Nie mam mowy
Mav: No prosimy tylko jeden

Spojrzałam na Mava zrobił smutne oczka i wypchnął dolną wargę do przodu. Nie mógłbyśmy mu odmówić. Mav puścił film a ja usiadłam wygodnie i chwyciłam za pianki. Mav jadł popcorn, Lani żelki a Cash tick tacki. W pewnym momęcie głowna postać w filmie szła lasem nocą i nagle na ekran wyskoczył obrzydliwy potwór. Wrzasnełam jeszcze nigdy się tak nie bałam. Mav też się przestraszył ale nie filmu tylko mojego krzyku, w konsekwencji tego podskoczył a cały popcorn wyleciał z miski prosto na lani.

Lani:Mav!!!!
Mav:To nie moja wina Emma mnie przestraszyła
Lani:Dobra zatrzymajcie film idę się ogarnąć bo jestem cała w soli a ty Mav idziesz ze mną i bedziesz wytreepywał mi okruszki popcorn z włosów
Mav:No dobra

O nie co ja mam teraz zrobić. Zostałam sama z Cashem. Mav i Lani poszli na górę. Nastała niezręczna cisza.

               ~~~~~~~~~~~~~

                                                          451 Słów

My old best friends   |Cash Baker ,Lani Baker, Maverick Baker|ZAKOŃCZONE  Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz